Mode & Beauty alle pijlers

Nette kleding voor puberdochter

05-06-2014 18:05 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn puberdochter gaat binnenkort 3 keer naar een receptie ( 1 keer aansluitend een diner) en dat zullen nogal sjieke bijeenkomsten zijn.

Neeee, niet bij Lex en Max maar het scheelt niet veel

Er komen deels dezelfde mensen dus ze wil niet hetzelfde aan.

Ze heeft gisteren een prachtig blauw jurkje gekocht ( simpel maar mooi) met een jasje erop.

Op het internet is veel moois te vinden maar wij zien niets dat geschikt is voor een puber èn netjes genoeg.

In winkels vond ik het nog lastiger.

Ze is bijna 16 jaar, ongeveer 1.75 m lang en vrij stevig ( niet dik, wel grote borsten). Accessoires genoeg in onze omgeving, ze draagt zowel schoenen met en zonder hoge hakken

Hebben jullie tips, ideeën, evt sites/winkels?
Je bent zelf een theepot
Hier moet wel iets tussen staan toch? http://www.asos.com/Women ... ry.aspx?cid=8857&WT.ac=CP|WW|dresses|head|evening&CTAref=Cat_Header

Oké de link werkt niet. Bij www.asos.com en dan bij evening dresses.
Voor een puber hoeft het niet over the top hoor. Zo'n wijde broek als hierboven werd gepost is prima. Ik zou 'm in het zwart nemen met verschillende bloesjes en topjes er op. Topje met jasje of mooie bloes. Kan ze het los van elkaar altijd nog aan.

Op echt chique recepties ed hoeft het niet over de top te zijn maar wel klasse. Dus een cocktailjurkje wat kwa model misschien wel kan maar van een goedkope stof gemaakt is valt meer uit de toon dan een goede nette broek bv.
quote:Star schreef op 05 juni 2014 @ 18:40:

[afbeelding]

mooi!

Ze is nu aan het winkelen met degene waar ze de uitnodigingen aan te danken heeft en haar meeneemt. Ik krijg af en toe sms'jes

Er worden nu broeken aangepast

Ze heeft al wel een shirt met 3/4 mouwen en ronde hals gekocht, paar keer hier plaatjes van gezien, bij V&D geloof ik. Daar wil ze een wat feller gekleurde rok bij.

Leuk dat jullie zo meedenken. Ik neem aan dat ze vanmiddag en vanavond van alles heeft gezien en gepast, de plaatjes hier zal ik haar ook laten zien. Dat helpt vast want ik neem aan dat er nog een shopronde komt.
Je bent zelf een theepot
quote:Tickel schreef op 05 juni 2014 @ 19:45:

Is dit te gewoon?

[afbeelding]

[afbeelding]Ik vind ze wel mooi, het bovenste jurkje heeft een print die ze beslist mooi vindt.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 05 juni 2014 @ 20:00:

[...]

Ik vind ze wel mooi, het bovenste jurkje heeft een print die ze beslist mooi vindt.In de link in mijn volgende post staan nog meer van dat merk. Veel van deze modellen met verschillende prints.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind dat ze bij de Steps altijd wel leuke jurkjes hebben. Is wel redelijk duur.
Wie zijn lex en max?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sorry blont. Ik snap het ;)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Promethium schreef op 05 juni 2014 @ 20:14:

Ik vind dat ze bij de Steps altijd wel leuke jurkjes hebben. Is wel redelijk duur.Steps duur??
Ja vaak over de 100 euro voor een jurkje. Vind ik redelijk duur.
Ik heb pas een "pak" gekocht, mooi colbertje met een nette broek, is ook altijd nog semi-netjes te dragen met een sportschoentje eronder!
Ik heb geen verstand van mode en geen verstand van pubers, maar ik zou een zwart (of donker) rokje kopen en een blouse in dezelfde kleur zwart (donker) erbij. Samen is het dan een zwart jurkje, dat je met alle soorten jasjes en vestjes kan combineren. En los draag je de rok met een van die mooie, vrolijke bloesjes erop. (En het zwarte bloesje op een spijkerbroek of skinny, niet naar de receptie natuurlijk.)

Kun je het vaker dan 1 keer dragen en evt. Iets duurders uitzoeken. Wel goed kijken of het echt hetzelfde zwart is, lang niet alle zwarte rokken & bloesjes passen bij elkaar.
Thuis gekomen met een mooie broek, daar kan het jasje van de jurk ook op. Dan nog iets onder het jasje

Een leuk shirtje waar een rok nog bij moet maar ze mag bij een vriendin van mij in de kledingkast snuffelen.

Een dame is spé.

Door jullie wel weer wat leuke sites gevonden trouwens

Achteraf viel het zoeken dus wel mee, maar dat voelde even niet zo dus vanmiddag

Dank
Je bent zelf een theepot
Ze is klaar, kledingkast van een vriendin van mij had genoeg om uit te kiezen.

Het lijkt her en der op plaatjes vsn hier, leuk !!
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven