Denim jumpsuit
vrijdag 6 juni 2014 om 20:11
Heb deze denim jumpsuit besteld: http://www.pepejeans.com/ ... ousers/gwen-long-jumpsuit
Heb hem vandaag binnen gekregen en gepast hij is mij te groot.
Nu zag mijn zoon hem liggen en heeft hem min of meer voor de grap eens aan gepast maar toen hij voor de spiegel ging staan schrok hij want hij vindt hem erg stoer en leuk staan , vooral toen hij zn rode nike gympen er bij aan trok. Nu wil hij die jumpsuit graag hebben ( ik vindt het ook wel iets stoers hebben bij hem ).
Wat moet ik doen kan deze jumpsuit echt wel ook voor jongens en loopt mijn zoon er niet mee voor gek , of zal ik hem terug sturen.
Heb hem vandaag binnen gekregen en gepast hij is mij te groot.
Nu zag mijn zoon hem liggen en heeft hem min of meer voor de grap eens aan gepast maar toen hij voor de spiegel ging staan schrok hij want hij vindt hem erg stoer en leuk staan , vooral toen hij zn rode nike gympen er bij aan trok. Nu wil hij die jumpsuit graag hebben ( ik vindt het ook wel iets stoers hebben bij hem ).
Wat moet ik doen kan deze jumpsuit echt wel ook voor jongens en loopt mijn zoon er niet mee voor gek , of zal ik hem terug sturen.
beetje bi is niet bah
vrijdag 6 juni 2014 om 20:20
vrijdag 6 juni 2014 om 20:32
vrijdag 6 juni 2014 om 20:36
quote:sandraaardbei, 2 minuten geleden
Om dat ik het nog nooit gezien heb bij jongens
Ik zie eigenlijk bijna niks anders bij jongens hier in de buurt. Maar goed, zoals ik al zei, van de HaveP.
Op de foto van Enn ziet het er wel leuk uit eerlijk gezegd en ik denk dat het jongens zeker leuker staat dan volwassen vrouwen, om heel eerlijk te zijn.
Om dat ik het nog nooit gezien heb bij jongens
Ik zie eigenlijk bijna niks anders bij jongens hier in de buurt. Maar goed, zoals ik al zei, van de HaveP.
Op de foto van Enn ziet het er wel leuk uit eerlijk gezegd en ik denk dat het jongens zeker leuker staat dan volwassen vrouwen, om heel eerlijk te zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 6 juni 2014 om 21:06
Het gaat er toch niet om wat wij van dat ding vinden? Tja, als hij hem erg mooi vindt, dan zie ik het probleem niet. Hoe oud is hij? Ik moet wel zeggen dat ik 160 best een heel bedrag vind. Stel nou dat ze hem er mee gaan lopen treiteren en hij doet hem na een week of zo niet meer aan? In dat geval vind ik die 160 euro wel een behoorlijk risico.