Filmpje uithuisplaatsing deel 3
vrijdag 20 juni 2014 om 18:34
Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint.
Zou ze de mensen nou aan het bedoezelen zijn? Of heeft ze wanen?
Zou ze de mensen nou aan het bedoezelen zijn? Of heeft ze wanen?
vrijdag 20 juni 2014 om 18:34
vrijdag 20 juni 2014 om 18:36
vrijdag 20 juni 2014 om 18:38
vrijdag 20 juni 2014 om 18:39
quote:cupcake007 schreef op 20 juni 2014 @ 18:34:
Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint.
Zou ze de mensen nou aan het bedoezelen zijn? Of heeft ze wanen?Wij zijn allemaal handlangers van de familie van Gerland? Ik ken die mensen niet eens!
Zou ze de mensen nou aan het bedoezelen zijn? Of heeft ze wanen?Wij zijn allemaal handlangers van de familie van Gerland? Ik ken die mensen niet eens!
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 18:07:
Heb ik nog iets gemist?Ja, Martin Vrijland heeft de rechtbank gebeld en gevraagd of er sprake is geweest van een dreigende situatie en 'tumult' voor, na of tijdens de zitting. Daar had de woordvoerster 'geen signalen van gekregen' en ze had 'geen idee' waar dat verhaal op gebaseerd was.
http://www.youtube.com/watch?v=RdfACiFjQMs#t
Vrijland meldde ook nog dat moeder 20 man had meegenomen naar de zitting.
Heb ik nog iets gemist?Ja, Martin Vrijland heeft de rechtbank gebeld en gevraagd of er sprake is geweest van een dreigende situatie en 'tumult' voor, na of tijdens de zitting. Daar had de woordvoerster 'geen signalen van gekregen' en ze had 'geen idee' waar dat verhaal op gebaseerd was.
http://www.youtube.com/watch?v=RdfACiFjQMs#t
Vrijland meldde ook nog dat moeder 20 man had meegenomen naar de zitting.
.
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 18:32:
[...]
Ze doet het erom. De avond valt, er moet nieuw leven in de brouwerij. Dus ga je suggestieve berichten plaatsen en loopt je FB weer vol.
Iedereen denkt dat hij naar huis komt, ze huilen, branden kaarsjes, en Irme hult zich verder in stilzwijgen.
Missie geslaagd. De aandacht is weer verlegd naar haar, ipv naar de negatieve berichten.Mijn gedachte, alleen beter geformuleerd
[...]
Ze doet het erom. De avond valt, er moet nieuw leven in de brouwerij. Dus ga je suggestieve berichten plaatsen en loopt je FB weer vol.
Iedereen denkt dat hij naar huis komt, ze huilen, branden kaarsjes, en Irme hult zich verder in stilzwijgen.
Missie geslaagd. De aandacht is weer verlegd naar haar, ipv naar de negatieve berichten.Mijn gedachte, alleen beter geformuleerd
vrijdag 20 juni 2014 om 18:42
quote:nucky schreef op 20 juni 2014 @ 18:38:
Ik ben weg hier. Kennelijk zitten er hier nu ook een paar zwakzinnigen. Jammer.
Begrijpelijk, Ik zit ook in Dubio.
We hebben hier geen zin in , Voor je het weet is de Moderator hier
En is het verpest voor iedereen.
Ik ben weg hier. Kennelijk zitten er hier nu ook een paar zwakzinnigen. Jammer.
Begrijpelijk, Ik zit ook in Dubio.
We hebben hier geen zin in , Voor je het weet is de Moderator hier
En is het verpest voor iedereen.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 18:40:
De vader buiten schot laten met gegevens , irme gooit al alles op straat en vader houd zich netjes en stilVader gebruikt waarschijnlijk wel zijn verstand en is met zijn advocaat in overleg over hoe ze zich het beste tegen de smaad en laster van zijn ex kunnen verweren.
De vader buiten schot laten met gegevens , irme gooit al alles op straat en vader houd zich netjes en stilVader gebruikt waarschijnlijk wel zijn verstand en is met zijn advocaat in overleg over hoe ze zich het beste tegen de smaad en laster van zijn ex kunnen verweren.