Filmpje uithuisplaatsing deel 3
vrijdag 20 juni 2014 om 20:43
vrijdag 20 juni 2014 om 20:43
vrijdag 20 juni 2014 om 20:44
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 20:41:
En deze brief is per post gekomen want ze heeft de brief gefotografeerd , links onderin staat IOS, dat is toch met een canonfototoestel gemaakt ? Daarna op pc zetten en downloaden op je fb.....Is heel goed mogelijk
En deze brief is per post gekomen want ze heeft de brief gefotografeerd , links onderin staat IOS, dat is toch met een canonfototoestel gemaakt ? Daarna op pc zetten en downloaden op je fb.....Is heel goed mogelijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 20:45
vrijdag 20 juni 2014 om 20:47
Gezien je alles weghaalt, ook de goed bedoelde reacties van anderen en ook op je andere site, wil ik je veel succes verder toewensen met je strijd die alleen maar om Irme draait en niet om haar kind.
Genoeg mensen die je gewaarschuwd hebben en zelfs je eigen andere kinderen moeten hun mond over je houden.
Wat ben jij een trieste egoistische moeder
Huh ???? Heeft ze nog ergens anders een stel kinderen ????
Genoeg mensen die je gewaarschuwd hebben en zelfs je eigen andere kinderen moeten hun mond over je houden.
vrijdag 20 juni 2014 om 20:47
vrijdag 20 juni 2014 om 20:48
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:46:
[...]
Ik bedoel de groepsdynamiek daar, niet hier
Ja klopt maar die heerst hier ook zo nu en dan.
Ik heb twee schermen .
[...]
Ik bedoel de groepsdynamiek daar, niet hier
Ja klopt maar die heerst hier ook zo nu en dan.
Ik heb twee schermen .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 20:48
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 20:47:
Gezien je alles weghaalt, ook de goed bedoelde reacties van anderen en ook op je andere site, wil ik je veel succes verder toewensen met je strijd die alleen maar om Irme draait en niet om haar kind.
huh???? bij deze ben ik even van het padje ......????
huh???? bij deze ben ik even van het padje ......????