Filmpje uithuisplaatsing deel 4
zondag 22 juni 2014 om 13:12
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 13:11:
Op deze site wordt advocatenkantoor Erkens ook geliked.Logisch hij heeft meerdere zaken gewonnen op dit gebied
Op deze site wordt advocatenkantoor Erkens ook geliked.Logisch hij heeft meerdere zaken gewonnen op dit gebied
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zondag 22 juni 2014 om 13:14
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 13:02:
Maar ok die N de B
is dat een model op retour? net als Thalitha van z?
Of gewoon een medestander die ook "zo veel vreselijke dingen heeft meegemaakt" , Ik ken de hele naam niet behalve van een man die voor de Ikea meubels maakt , een designer op retour zeg maar Da´s papa.
Maar ok die N de B
is dat een model op retour? net als Thalitha van z?
Of gewoon een medestander die ook "zo veel vreselijke dingen heeft meegemaakt" , Ik ken de hele naam niet behalve van een man die voor de Ikea meubels maakt , een designer op retour zeg maar Da´s papa.
zondag 22 juni 2014 om 13:18
let wel goed op hé op fb zitten raar kwibussen bij , een van mijn model. Heeft ook zo ex, die stalkt, auto in de fik, vernieling enzo verder. En men kan niks bewijzen. Bjz zit er ook tussen. God mens wat zij venten toch raar . Nu die Bert ken ik niet lijkt me een raar ventje re zijn . In ieder geval ik sta achter je Irma greets.
zondag 22 juni 2014 om 13:19
Goedemiddag allen!
Na wakker geschrokken te zijn uit een boze droom [ik kwam erachter dat ex al weken een lief erbij had ] toch maar weer eens kijken naar de soap IvdH.
En ik zie een deeltje 4 alweer
Het houdt niet op..niet vanzelf..
Gelukkig dat ze nu relaxt achterover kan leunen..maar voor hoelang?
Na wakker geschrokken te zijn uit een boze droom [ik kwam erachter dat ex al weken een lief erbij had ] toch maar weer eens kijken naar de soap IvdH.
En ik zie een deeltje 4 alweer
Het houdt niet op..niet vanzelf..
Gelukkig dat ze nu relaxt achterover kan leunen..maar voor hoelang?
zondag 22 juni 2014 om 13:20
zondag 22 juni 2014 om 13:21
Dus Irme je gaat ons , de media , eigenlijk heel Nederland nog veel meer laten zien ! Ik heb alles gewist uit respect voor mijn kinderen maar jij gooit het strax allemaal open! Je wilt dus dat je eigen vlees en bloed zijn eigen vader , zijn fam gaat haten! Petje af hoor ! Nu ben je mijn vertrouwen als moeder van een jongen in grote nood wel verloren !
zondag 22 juni 2014 om 13:22
quote:lila01 schreef op 22 juni 2014 @ 13:18:
let wel goed op hé op fb zitten raar kwibussen bij , een van mijn model. Heeft ook zo ex, die stalkt, auto in de fik, vernieling enzo verder. En men kan niks bewijzen. Bjz zit er ook tussen. God mens wat zij venten toch raar . Nu die Bert ken ik niet lijkt me een raar ventje re zijn . In ieder geval ik sta achter je Irma greets.
zondag 22 juni 2014 om 13:25
Ach dat begrijp ik hoor W. ! Ze is prachtig om te zien maar ik ben er wel klaar mee ! Hoop dat jouw ex en jij eruit komen en dat jou al die ellende bespaart blijft want nog veel te veel ouders kiezen ervoor om alles maar dan ook alles aan iedereen te laten zien wat de tegenpartij geschreven heeft in mails en noem het maar op , ik ben van meninf dat je je dan schuldig maakt aan het beschadigen van je kinderen en dat je hun het recht ontneemt op een gepaste leeftijd zelf een mening te mogen vormen over de andere ouder !
Weer eentje van haar volgelingen die wakker wordt.
Weer eentje van haar volgelingen die wakker wordt.