Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk uit welke foto donderdag na de zitting wordt geplaatst
"en de top van nederland weet alles en staat achter me"
Ik heb het er niet bijgezet ( ik tik niet zo fijn op mijn telefoon ) maar het was mij compleet duidelijk dat het natuurlijk over het soort foto ging. In mijn ogen niks mis mee? Ze staat er geloof ik niet naakt op, of misschien zie ik het verkeerd?
Is het chique dat die pb's openbaar worden gemaakt? Neuh. Maar is het slim dat je je zo gedraagt tegen mensen? Nog minder. Irme heeft meer te verliezen door dit soort dingen te zeggen dan haar tegenstanders.
Weer die top van Nederland. Ben er erg benieuwd naar.
quote:actrice schreef op 23 juni 2014 @ 20:07:

Ik heb het er niet bijgezet ( ik tik niet zo fijn op mijn telefoon ) maar het was mij compleet duidelijk dat het natuurlijk over het soort foto ging. In mijn ogen niks mis mee? Ze staat er geloof ik niet naakt op, of misschien zie ik het verkeerd?Ach kom je ziet zelf toch ook wel dat deze foto totaal ongepast is in haar situatie?
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 20:08:

[...]

Ach kom je ziet zelf toch ook wel dat deze foto totaal ongepast is in haar situatie?

Dat dus, bovendien de " mannelijke fans" hun commentaar is niet van de lucht , Ze moet nu om alles denken wat ze doet en plaatst .

Inclusief dat schelden van " Ik hoop dat jou kind word afgepakt"

Het is niet echt slim
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:actrice schreef op 23 juni 2014 @ 20:07:

Ik heb het er niet bijgezet ( ik tik niet zo fijn op mijn telefoon ) maar het was mij compleet duidelijk dat het natuurlijk over het soort foto ging. In mijn ogen niks mis mee? Ze staat er geloof ik niet naakt op, of misschien zie ik het verkeerd?Nee hoor. Hartstikke logisch.
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 20:03:

BOEM op de hulp aan hans site

Iemand gooit Pb's van Moeder openbaarEcht die Irme is een compleet gestoorde psychopaat of eeeh spychopaat.
Aandachtshoer dus. Die verkoopt alles voor aandacht.
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 20:13:

[...]

Echt die Irme is een compleet gestoorde psychopaat of eeeh spychopaat.Het gaat weer vreselijk mis met haar, N de B moet weer een dosis pillen halen lijkt mij .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 20:14:

Aandachtshoer dus. Die verkoopt alles voor aandacht.De hoer pieren van de ghb en oxazepams
Ik hoop dat vader ook 'ondergedoken' zit..die kerels zitten nu met hun broek op de enkels natuurlijk en zullen alles willen doen om meesteres I te plezieren..

En met het 1 en ander in je geile porem, doe je nogal eens gekke dingen.

Wait and see..
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 20:16:

[...]

De hoer pieren van de ghb en oxazepams JAAA daar issie weer! De puzzel valt langzaam in de stukjes
Dit is haast een dagtaak om te volgen zeg. Zo krijg ik mijn cliënten nooit bonusklaar natuurlijk.

Wat ik trouwens begrijp uit dat bericht van die Morkhoven groep is dat ze het intern aan hun raad van beheer (die hebben ze maak ik op uit wat ik op google zo snel zag) gaan voorleggen en die gaat bepalen hoe verder. Er staat bij dat er mogelijk meer onderzoek volgt naar JZ Nederland. Begrijp ik dat goed zo? Ik twijfel omdat ik mis hoe dit moeder nu in haar zaak gaat helpen? De reacties vallen tegen, die veroordeling voor pedofilie is toch een dingetje voor veel mensen denk ik. Was dit het grote nieuws over de TOP van Nederland die aan het helpen is?

De foto van het kind vind ik wel een leuke foto en ik zie eindelijk eens een kind. Haast onherkenbaar zonder styling en photoshop.
k zie allemaal mensen voorbij komen die vertellen dat ze hun kinderen kwijt zijn geraakt aan jeugdzorg en dat ze die kinderen dan elke week of zelfs meerdere keren per week zien. Dat wil ik ook!!! Wij zien onze kinderen van een keer in de twee weken tot helemaal niet.

2 reacties

Nee mijn kinderen hebben geen facebook.

Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 uur geleden

Slachtofferhulp Bij Stalken

zitten ze neit toevallig op facebook?

Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 uur geleden

Zegt slachtofferhulp bij stalken. Totaal verknipt.
Een pedofiel die het tegen jeugdzorg gaat opnemen en hij wordt ook nog eens serieus genomen. Het moet echt niet veel gekker worden. Soms wou ik dat er geen social media was en al die achterlijkheid gewoon langs mij heen zou gaan.
Heeft iemand een update voor mij?
quote:straaltjezon schreef op 23 juni 2014 @ 20:25:

Heeft iemand een update voor mij?Inhoudelijk geen echte veranderingen. Irme mag niet zeggen wat haar goede nieuws is en ze heeft een ehm.. "aparte" nieuwe profielfoto.
quote:straaltjezon schreef op 23 juni 2014 @ 20:25:

Heeft iemand een update voor mij?Ben jij een kerel?
Zou het zo kunnen zijn dat je bij elke steun betuiging op I haar face book punten verdient en dat kan sparen voor leuke hebbe dingetjes. Er zijn dan al heel veel mensen met volle kaarten
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 20:22:

Dit is haast een dagtaak om te volgen zeg. Zo krijg ik mijn cliënten nooit bonusklaar natuurlijk.

Wat ik trouwens begrijp uit dat bericht van die Morkhoven groep is dat ze het intern aan hun raad van beheer (die hebben ze maak ik op uit wat ik op google zo snel zag) gaan voorleggen en die gaat bepalen hoe verder. Er staat bij dat er mogelijk meer onderzoek volgt naar JZ Nederland. Begrijp ik dat goed zo? Ik twijfel omdat ik mis hoe dit moeder nu in haar zaak gaat helpen? De reacties vallen tegen, die veroordeling voor pedofilie is toch een dingetje voor veel mensen denk ik. Was dit het grote nieuws over de TOP van Nederland die aan het helpen is?

De foto van het kind vind ik wel een leuke foto en ik zie eindelijk eens een kind. Haast onherkenbaar zonder styling en photoshop.

JZ gaat dat geen eens lezen en de rechter ook niet , Is gewoon Trash van een niet erkende groep,

Niet dat het erg is maar zitten in België , Nederland gaat eerder in zee met de Kinderombuds man , Dit haalt niks voor haar uit behalve dat naar voren komt dat de man van die groep veroordeeld is voor pedofilie.
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 20:29:

[...]

JZ gaat dat geen eens lezen en de rechter ook niet , Is gewoon Trash van een niet erkende groep,

Niet dat het erg is maar zitten in België , Nederland gaat eerder in zee met de Kinderombuds man , Dit haalt niks voor haar uit behalve dat naar voren komt dat de man van die groep veroordeeld is voor pedofilie.En dan denk ik heeft ze nou gvd geen fatsoenlijke advocaat die haar hier op wijst of luistert ze daar gewoon niet naar?
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 20:34:

[...]

En dan denk ik heeft ze nou gvd geen fatsoenlijke advocaat die haar hier op wijst of luistert ze daar gewoon niet naar?Die heeft denk ik eeuwig spijt dat hij deze zaak aangenomen heeft. Maar ik had ergens al gelezen dat het toch al niet zo'n heel fris mannetje is.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 20:26:

[...]

Inhoudelijk geen echte veranderingen. Irme mag niet zeggen wat haar goede nieuws is en ze heeft een ehm.. "aparte" nieuwe profielfoto.

Dankjewel, zal zo eens kijken.

Tepelsteeltje: Welke kerel noemt zichzelf in godsnaam "straaltjezon"? En nee, ik ben een vrouw en post hier al langer mee, nu onder een andere nick..

Whyyy ohhh whyyy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven