Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Dat opgenomen nummer, wat slecht!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 11:52:

Aaah, kan niet meer op irme dr fb :(Ben jij C O?
quote:mali30 schreef op 25 juni 2014 @ 11:55:

Dat opgenomen nummer, wat slecht!Echt om te janken hè mijn hemel
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:05:

Of haar huis nou wel of niet in de verhuur is, vind ik trouwens echt totaal niet relevant. Ze was afgelopen dagen gewoon in Oss en gisteravond was ze kennelijk in Bussum. Morgen de uitspraak en ik denk dat de uithuisplaatsing gewoon verlengd gaat worden. Ze gaan alles uitpluizen en dat gaat niet zo snel.Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?
quote:serre schreef op 25 juni 2014 @ 11:55:

Ben ik weer: een gezinsvoogd is officieel verplicht de slaapkamer van het kindje te bekijken.

Dus als het goed is, is dat ook gebeurd.

Dat het niet in het verzoekschrift UHP staat, zegt niet zoveel.

Zou mogelijk wel uitgebreid in het bijbehorende Plan van Aanpak staan beschreven, maar dat is noet gepubliceerd.Wat vind jij van de fotos ? Ben jij dit wel eens tegen gekomen?
.
Zo is dat ....als hans terug is, vechten we verder voor andere ouders en kinderen... het moet stoppen deze vorm van kindroof...

quote:*nightsky* schreef op 25 juni 2014 @ 11:57:

[...]

Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?nou lezen op fb he
.
quote:mika65 schreef op 25 juni 2014 @ 11:56:

[...]

Ben jij C O?

Chicka onamission ofzo , ja :P

WIlde chick on a mission maar dat kon niet :P
Peter van der Wal Ik hoop dat het geluk van Chicka ook op korte termijn wordt ontnomen...

Dus :D
Echt wat een rampdebiel en staats megool is die Werner K zeg..
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 12:02:

Peter van der Wal Ik hoop dat het geluk van Chicka ook op korte termijn wordt ontnomen...

Dus :DOok zo'n staats megool van wie zijn lul het denken van zijn hersenen heeft overgenomen.
Ik hoop serieus dat dit een klein groepje mensen is in nederland. Want krijg steeds meer de wil om te emigreren
quote:serre schreef op 25 juni 2014 @ 11:55:

Ben ik weer: een gezinsvoogd is officieel verplicht de slaapkamer van het kindje te bekijken.

Dus als het goed is, is dat ook gebeurd.[/quote]

Dank, ik vond het al vreemd dat dat niet het geval leek.

quote:Dat het niet in het verzoekschrift UHP staat, zegt niet zoveel.

Zou mogelijk wel uitgebreid in het bijbehorende Plan van Aanpak staan beschreven, maar dat is noet gepubliceerd.Begrijp ik. Maar het verbaasde me dat er in het verzoek allerlei zaken beschreven worden die als subjectief kunnen worden opgevat, terwijl een feitelijke situatie van een vermeend vervuilde woning niet wordt beschreven.
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 12:06:

Ik hoop serieus dat dit een klein groepje mensen is in nederland. Want krijg steeds meer de wil om te emigrerenWaar je ook heen gaat, je vindt deze mensen overal, ieder land heeft ze!
popcorn is bijna klaar ! :D:D
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 12:09:

popcorn is bijna klaar ! :D:D

Ik zit ook alweer heerlijk te smullen.......

Op naar deel 5....!
Hey hey kaboutertje kom maar voor de dag
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:58:

[...]

Wat vind jij van de fotos ? Ben jij dit wel eens tegen gekomen?

Ja, al vaker. En erger, helaas ook al.

Woonkamer = plaatje naar de buitenwereld. Dat moet goed zijn. Op het moment dat je niet verder mag kijken / niet binnenkomt (want dat zou hier ook gebeurd kunnen zijn), dan mag je je serieus vragen gaan stellen.

Ik denk dat de foto's echt zijn.

Maar vind niet dat ze nou per se het net op geplempt hadden moeten worden. Een zorgmelding aan AMK (aangenomen dat poster anoniem wilde blijven) met deze foto's als argument vond ik meer op zijn plaats.
quote:mali30 schreef op 25 juni 2014 @ 11:55:

Dat opgenomen nummer, wat slecht!Mijn zesjarige is trouwens ook niet zo slim dat ze Engels verstaat, daar moet ik iedere avond nog treintje dromenland voor zingen.
Aaahw Werner K heeft mij geblocked na mijn snedige opmerkingen, kennelijk zat ik recht in de roos met mijn constateringen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Serieus?

D: Meneer de hond! Irme is al de Robin Hood van de slachtoffers van BJZ er zijn al meerdere kindjes terug bij hun papa en mama dankzij Irme van der Heijden! Jij bent niet origineel en de discussie helemaal niet waard.

quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:58:

[...]

nou lezen op fb he

Dus daar staat te lezen daar ze al die tijd gewoon thuis was? Hoe is dan die insluiping met die foto's te verklaren?

Snap er niks meer van.

Of woon jij in de buurt of ben je mss zelfs een direct betrokkene?

Jij weet wel erg veel, ook over de arrestatie van de insluipster dat dat in een andere buurt zou zijn.

Waar op feb lees jij dat dan allemaal?
gahhahaha nicole die een hamster plaatst , ik ga nu echt stuk gahahahahahahaha
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 12:16:

gahhahaha nicole die een hamster plaatst , ik ga nu echt stuk gahahahahahahahaEcht wat een totale idioot zeg..
Wat is wijsheid in de loopgravenoorlog die een vechtscheiding is? En welke afwegingen maken jeugdzorgmedewerkers bij problematische scheidingen? Een gesprek met rechters en medewerkers van jeugdzorg.

Image

Hollandse Zaken behandelt de bijna onmogelijke opdracht van jeugdzorg en rechters om vechtscheidingen in goede banen te leiden. Een moeder in scheiding filmde onlangs de gedwongen uithuisplaatsing van haar zoontje. Een storm van kritiek barstte los: ‘Wat een blunder van jeugdzorg.’ Maar wat is wijsheid in de loopgravenoorlog die een vechtscheiding is? Wat er ook besloten wordt: Het is nooit goed voor de strijdende ex-geliefden.

Welke afwegingen maken jeugdzorgmedewerkers bij problematische scheidingen? En heeft de dood van de broertjes Ruben en Julian -gevolg van een uit de hand gelopen scheiding- invloed op de werkwijze van jeugdzorg en rechters? Een gesprek met rechters en medewerkers van jeugdzorg.

Presentatie: Cees Grimbergen

Uitzending

woensdag 25 juni 2014 20:30 uur, Nederland 2
Haha, ik klikte op het nummer van I (had gister klein stukje geluisterd), doet 2-jarige zoon hier zijn handen voor zijn oren en zegt: mama niet doen!

Nu doet hij dit al gauw hoor als het niet klinkt al bob de bouwer of brandweerman sam, maar in dit geval heel toepasselijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven