Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:31:

[...]

Ja maar Irme gaf aan dat inbrekers dit gedaan hadden, dat je het wel ff weet Ach ja, tuurlijk.
Van buiten bont en van binnen stront......wat een rare moeder is die irme zeg!! Wat heb je godverdorie nou wel goed gedaan voor hansje?? Dat bed is nog te vies om een hond in te leggen....en waar slaapt mama zelf?? Op de bank ofzo Je zou je tijd en energie beter anders kunnen besteden meid! Ga je kiets poetsen vies ding
el pasado es el pasado
quote:Dahlia74 schreef op 25 juni 2014 @ 11:32:

Een ernstig vervuild huis is vaak een teken van (ernstige) psychische problemen. Door de psychische problemen leven mensen vaak in armoede. Het is een cirkel waar hulpverleners vaak moeilijk doorheen prikken. Vertrouwen opbouwen is vaak het enige wat ze kunnen doen en dat vergt tijd als het al lukt.

Dit dus. Overigens vind ik dit niet ernstig vervuild.

Maar het probleem is het weigeren van hulp en daar ligt het een en ander onder aan problemen.
quote:diamond-gloss schreef op 25 juni 2014 @ 11:32:

Verstandig iemand

Irme, haal je fb offline, Je zet jezelf voor schut nu alles uitkomt. Je krijgt Hans zo niet terug. Zoek hulp bij de juiste mensen. Aan deze fans heb je niks, ze zijn te dom om te poepen. Je zal zien dat als je je fb offline haalt niks meer hoort van deze mensen.

hehe ja dat ben ik , maar een discussie gaan voeren met iemand die zichzelf trailer trash noemt kan ik ook niet aan :P
quote:tsjucky schreef op 25 juni 2014 @ 11:22:

[...]

Ik denk dat er een paar mannen verlegen zitten om een goede beurt......In zijn geval wel meer dan dat gezien hijzelf dakloos raakt en zijn uitkering ook daardoor.
quote:Liv_1 schreef op 25 juni 2014 @ 11:33:

[...]

Nee, kom net pas binnenvallen. https://www.facebook.com/ ... n/658906574191550?fref=ts

Het stukje, irme the real story.

Daaronder ook de reacties van bezorgde moeder en de link naar de foto's
.
quote:natasja1971 schreef op 25 juni 2014 @ 11:34:

Van buiten bont en van binnen stront......wat een rare moeder is die irme zeg!! Wat heb je godverdorie nou wel goed gedaan voor hansje?? Dat bed is nog te vies om een hond in te leggen....en waar slaapt mama zelf?? Op de bank ofzo Je zou je tijd en energie beter anders kunnen besteden meid! Ga je kiets poetsen vies ding
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:36:

[...]

https://www.facebook.com/ ... n/658906574191550?fref=ts

Tanx!

Het stukje, irme the real story.

Daaronder ook de reacties van bezorgde moeder en de link naar de foto's
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 11:35:

[...]

hehe ja dat ben ik , maar een discussie gaan voeren met iemand die zichzelf trailer trash noemt kan ik ook niet aan :PAh ben jij dat.
Ja over vader weten we nog steeds niets maar goed gekker dan I. kan bijna niet.
.
quote:netniet schreef op 25 juni 2014 @ 11:21:

[...]

Het gaat me naast dat het zo vervuild is en je er nog niet een hond in wil laten slapen er om WAAROM, natuurlijk kan je het laten schoonmaken maar een moeder die de basisverzorging niet voor elkaar kan hebben in de zin van een schoon bed, schone kleren en gezond eten kan en mag in mijn mening haar kind niet in huis hebben, dit is mensonwaardig.

Eens. Ik zelf ben in zo'n woning opgegroeid, is zelfs een periode wat erger geweest dan dit. Helaas heeft daarbij niemand ingegrepen en hebben we (de kinderen) daardoor allemaal persoonlijkheidsproblematiek ontwikkeld. Gelukkig wel met een gezond stel hersens zodat we nu aan de beterende hand zijn.

Bij mijn moeder is nooit ingegrepen, ook nu niet. En het wordt alleen maar erger. Waarom ze zo is? dont know..

Wel goed voor de weerstand overigens, al dat vuil.
Zo ik kom ook weer even binnen vallen!

Dat de fans blijven volgen snap ik wel, het zal geen 30.000 euro zijn, maar ik geloof best dat er geld verzameld is. Die moeten wel geloven dat mevrouw de waarheid spreekt. Domme, domme mensen.

Ik hoop toch niet dat I een cd gaat opnemen. Gaat echt nergens over!

Het huis vind ik wel meevallen eigenlijk, maar ik ben dan ook vele malen erger gewend. Ze woont hier natuurlijk ook nog niet zo lang, maar het mag duidelijk zijn dat ze vanaf dag 1 weinig gedaan heeft. Ik hoop echt dat H inderdaad altijd naast mama in bed sliep en niet in die gore kamer!
quote:knoopje8 schreef op 25 juni 2014 @ 11:41:

[...]

Eens. Ik zelf ben in zo'n woning opgegroeid, is zelfs een periode wat erger geweest dan dit. Helaas heeft daarbij niemand ingegrepen en hebben we (de kinderen) daardoor allemaal persoonlijkheidsproblematiek ontwikkeld. Gelukkig wel met een gezond stel hersens zodat we nu aan de beterende hand zijn.

Bij mijn moeder is nooit ingegrepen, ook nu niet. En het wordt alleen maar erger. Waarom ze zo is? dont know..

Wel goed voor de weerstand overigens, al dat vuil.Je bent vast ook nergens allergisch voor...
quote:markovic schreef op 25 juni 2014 @ 11:44:

[...]

Je bent vast ook nergens allergisch voor... Alleen voor mijn moeder
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:37:

Ja over vader weten we nog steeds niets maar goed gekker dan I. kan bijna niet.Die houd wijselijk zijn mond dicht. Heel verstandig!
Dit is bijna niet te geloven... Hoe dom zijn die mensen wel niet
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 11:26:

[...]AMK en RvdK doen dit overigens wel in sommige situaties.

Wanneer wel, wanneer niet?

Heeft de voogd zich door zo gemakkelijk door moeke om de tuin laten leiden? Heeft die voogd het kind uberhaupt wel eens thuis bezocht?
Over vader gaan hier ook de wildste verhalen rond, dat hij wel degelijk in de drugswereld zit en veel connecties heeft in de onderwereld. Maar goed, het is en blijft Oss en er is geen groter dorp dan Oss. Hier wordt altijd geroddeld helaas.
Aaah, kan niet meer op irme dr fb :(
Zingen kan je ook al niet!! Wake me up.....blijf lekker dromen irme Je zou je tijd echt anders moeten besteden labiel ding
el pasado es el pasado
quote:dilaatje schreef op 25 juni 2014 @ 11:51:

Over vader gaan hier ook de wildste verhalen rond, dat hij wel degelijk in de drugswereld zit en veel connecties heeft in de onderwereld. Maar goed, het is en blijft Oss en er is geen groter dorp dan Oss. Hier wordt altijd geroddeld helaas.Ja maar ja die verhalen kunnen natuurlijk ook door mama komen
.
quote:dilaatje schreef op 25 juni 2014 @ 11:51:

Over vader gaan hier ook de wildste verhalen rond, dat hij wel degelijk in de drugswereld zit en veel connecties heeft in de onderwereld. Maar goed, het is en blijft Oss en er is geen groter dorp dan Oss. Hier wordt altijd geroddeld helaas.Dat zou allemaal best kunnen maar dat maakt nog steeds niet dat hij een narcist is en zijn kind en I terroriseert en mishandelt heeft.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 11:52:

[...]

Ja maar ja die verhalen kunnen natuurlijk ook door mama komenPrecies
Ben ik weer: een gezinsvoogd is officieel verplicht de slaapkamer van het kindje te bekijken.

Dus als het goed is, is dat ook gebeurd.

Dat het niet in het verzoekschrift UHP staat, zegt niet zoveel.

Zou mogelijk wel uitgebreid in het bijbehorende Plan van Aanpak staan beschreven, maar dat is noet gepubliceerd.
quote:diamond-gloss schreef op 25 juni 2014 @ 11:53:

[...]

Dat zou allemaal best kunnen maar dat maakt nog steeds niet dat hij een narcist is en zijn kind en I terroriseert en mishandelt heeft.Dat hoor je mij ook niet zeggen. Het was meer een reactie op Isa_88 dat er over vader niks bekend was. Dat er hier dus wel flinke verhalen rond gaan, maar die gaan over moeder ook rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven