Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:10:

kreeg dit net via pc op fb

Om even antwoord te geven op jouw vraag wat haar vader hier van vindt.....die weten al heel lang dat Nicole niet spoort. Ze is al jaren niet meer welkom thuis omdat ze lange vingers heeft. Ze jat alles wat los en vast zit tot de wc-rollen aan toe in restaurants. Ze houdt inzamelingsacties voor goede doelen en stopt het geld in eigen zak.Zelf woont ze ook in een vervuild huis en haar familie probeert zo weinig met haar in discussie te gaan omdat ze anders met een verhaal weer naar de pers gaat om haar familie zwart te maken en daar tevens geld voor ontvangt. Deze vrouw is net zo gek als Irme, ontving ook een uitkering maar wegens fraude ingehouden waarvan rechtzaak lopende is. Dit mag de familie dan weer voor haar opknappen die dat doen voor de dochters van Nicole. Als deze meisjes binnenkort allemaal het huis uit zijn gaat de geldkraan definitief dicht. Ik weet waar ik over spreek. Toppunt is dat ze nu ook nog durft te zeggen dat ze achter VADER en MOEDER staat!!! Dan had ze haar vriendin wel even eerder mogen corrigeren toen de hetze zich zelfs uitbreidden tot op vaders zakelijke pagina. Nee zet dze twee lunatiks samen.....daar komt alleen maar heel veel meer ellende van....beide mediageil, sensatiezoekend en psychopatisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:re.set schreef op 25 juni 2014 @ 13:14:

[...]

Nope. Ik kon en kan nog steeds niet op de andere berichten reageren hoor.Ik kan overal reageren behalve bij de hulp aan pagina
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Hier precies andersom, Fryske.
ja wie zegt dat het waar is dan. Iedereen lult maar wat.

K loop dat flink te kutten en dan ga je mij die info geven... niet echt heel slim
Wie is in hemelsnaam nu weer die Nicole? Ben het spoor ff bijster

kan iemand niet even een stamboom tekenen?
OMG

en als zouden de maden rond lopen dan maakt je nog geen slechte moeder, al heb je een stoornis lichterlijke gekte in de kop, dan ben je nog geen slechte moeder

Nicole is een goede (beste?) vriendin van Irme. Tenminste zo gedraagt ze zich in ieder geval.

Dus1234, heb jij toestemming van de schrijver van dit stukje om dit op een openbaar forum te schrijven? Je suggereert namelijk dat je dit als privebericht is gestuurd.
Jongens gaan we nu pb's openbaar maken?

niet doen!

niet voor niks een privebericht.

kan het weggehaald worden?ook de quotes.
.
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 13:17:

[...]

kan iemand niet even een stamboom tekenen?De gestoorde dochter van Jan de B.. de interieur designer..
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 12:50:

[...]

Daarom was de staat van haar huis alleen, ook niet de reden. Waren genoeg andere redenen...Ja en daarom is hij uit huis geplaatst. We weten natuurlijk niet of JZ dit wist.
hmmz nu staat het op dr fb :P
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 13:17:

[...]

kan iemand niet even een stamboom tekenen?De vrouw die Moeder ondersteund
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Dahlia74 schreef op 25 juni 2014 @ 13:19:

Nicole is een goede (beste?) vriendin van Irme. Tenminste zo gedraagt ze zich in ieder geval.

Dus1234, heb jij toestemming van de schrijver van dit stukje om dit op een openbaar forum te schrijven? Je suggereert namelijk dat je dit als privebericht is gestuurd.nee heb geen toestemming. is idd prive gestuurd en heb et hier geplaatst ... niet op fb
wtf is saber le :P
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 13:19:

Jongens gaan we nu pb's openbaar maken?

niet doen!

niet voor niks een privebericht.

kan het weggehaald worden?ook de quotes.EENS
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:21:

[...]

nee heb geen toestemming. is idd prive gestuurd en heb et hier geplaatst ... niet op fbHier is ook openbaar ! Niet doen dit.
.
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:20:

hmmz nu staat het op dr fb :PIk zag het..
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:20:

hmmz nu staat het op dr fb :P

Lekker dan. Dat komt ervan.

Maar haal het hier in vredesnaam zsm weg. Laten wij ajb wél netjes blijven.
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 13:22:

[...]

EENSoke , hoe haal ik et weg dan
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:23:

[...]

oke , hoe haal ik et weg dan

Je post wijzigen, zoek je eigen post op en druk op wijzig.

De mensen die het gequote hebben moeten dat zelf even doen. Dus diamond gloss en waterval, haal die quote weg.
.
zien jullie die mail van een ex van irme, naar Martin Vrijland. Op haar pagina? plaatst iemand net daar
.
Als we allemaal naam en toenaam gaan noemen dat word dit topic gesloten dat zou zonde zijn, gewoon bij je bericht aanpassen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Volgens mij is mijn bericht weg

Maar wie zegt dat dit waar is. Als je ziet welke reacties ik geef ga je me toch niet serieus nemen ?
@dus123, ik vraag me af wat jouw intenties zijn hier? Wil je informatie winnen en delen of zit je de boel op te ruien? Ik vind bepaalde reacties van jou heel apart.
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:25:

Volgens mij is mijn bericht weg

Maar wie zegt dat dit waar is. Als je ziet welke reacties ik geef ga je me toch niet serieus nemen ?Als het niet waar is moet je ook geen onzin hier plaatsen. Mijn mening
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven