De avatar op Viva

26-06-2014 15:16 407 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je deze avatar? Zijn er avatars van anderen die je mooi vindt? Of misschien avatars die je niet begrijpt? Weten mensen wat jouw avatar betekent?
quote:Wollstonecraft schreef op 26 juni 2014 @ 16:34:

[...]

Tjee, dat je dat durft, een foto van jezelf op het forum te zetten Daarom zit ik al dagen op het topic 'Ik wil een maxi dress'
quote:2Italy2 schreef op 26 juni 2014 @ 16:36:

[...]

Daarom zit ik al dagen op het topic 'Ik wil een maxi dress'
Twisted Disney Princesses
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2014 @ 16:35:

[afbeelding]Jaaa, Miley!

http://www.lineafibac.it/ ... on-colomba-su-spalla.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mijn avatar is een foto van Andy Biersack, de zanger van de band Black Veil Brides. Ik ben niet eens echt fan van hun muziek, maar hem vind ik wel leuk om naar te kijken. Ik lijk overigens totaal niet op hem, dat mensen geen rare ideeen krijgen .

Ik herken vaste posters eerder aan hun avatar dan aan hun nick en raak dan ook serieus in de war als iemand ineens een ander plaatje heeft. En ik heb de neiging het beeld wat ik van iemand heb te koppelen aan het plaatje terwijl ik in veel gevallen zeker weet (bij Lady Voldemort bijvoorbeeld) weet dat dat totaal niet kan kloppen. Hoewel, ik heb geen idee hoe ze er echt uitziet, dus wie weet...
quote:2Italy2 schreef op 26 juni 2014 @ 16:29:

[afbeelding]Haha deze is echt heel leuk. Die zou ik nemen damina.
Als ik op Damina koekel krijg ik deze enge pop.

Ieuwww en deze.

Ik zou deze hierboven doen, staat rete slim!
Mijn nick heb ik gekozen in de tijd dat ik zwanger was. Ze moet de godin van de vruchtbaarheid voorstellen.

Uit luiheid heb ik deze avatar nooit meer gewijzigd omdat ik nooit meer vanaf een pc forum en volgens mij op een iPad geen avatar kan toevoegen.

Of misschien ook wel maar ik ben dus te lui om dat uit te zoeken.

Ben nu weer zwanger dus avatar is weer actueel.
Tja, wat is een damina eigenlijk? Je Nick heb je verzonnen, dan kan een avatar niet zo moeilijk zijn.
Ah, tis gelukt! Easy
quote:3wieler schreef op 26 juni 2014 @ 16:53:

Mijn nick heb ik gekozen in de tijd dat ik zwanger was. Ze moet de godin van de vruchtbaarheid voorstellen.

Uit luiheid heb ik deze avatar nooit meer gewijzigd omdat ik nooit meer vanaf een pc forum en volgens mij op een iPad geen avatar kan toevoegen.

Of misschien ook wel maar ik ben dus te lui om dat uit te zoeken.

Ben nu weer zwanger dus avatar is weer actueel.Dit is toch een andere dan anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 juni 2014 @ 16:58:

[...]

Dit is toch een andere dan anders?Yep! Net gewijzigd.
Ik zou voor Merida gaan. Als je toch een Disney Prinses wilt is zij wel een stoere.

Dit is mijn beste selfie van 2014.
Ariel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven