VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik vind het verder ook een over het paard getilde tuttebel eigenlijk. Ze is heel vaak in jurkjes, maar die staan doorgaans wel beter dan deze.

Morrie, je stond echt op de lijst hoor, maar ik zal je anders nog een kaartje sturen. Zit nu boven, kaartjes staan beneden, dus 't duurt vast even voor ik er weer aan denk, maar wie weet .
En ik ben in het bezit van een heusche leverkleurige steunkous, echt Heel Charmant weer. De dame in de orthopedische ellende winkel zei dat ik over 3 maanden weer een nieuwe kan krijgen via de verzekering. Eeeeehhhh.... DRIE maanden? Nou, dan ben ik er wel klaar mee hoor. Vandaag bij chirurg in ziekenhuis geweest, volgende week weer terug. Ik zou me nog eens gaan vervelen anders. Benjamini is 1 keer bij mijn ouders geweest, maar al wel 6 keer in het ziekenhuis volgens mij.
En alle goeds in drie-en: leuke cadeautjes meave!
Lien, haast je niet, als ik echt geen kaart meer via de post krijg dan neem ik er wel een mee als ik bij je op kraamvisite ben .

Ik vind die jurk ook echt helemaal niet leuk staan. Het is niet eens een lelijke vrouw maar zo komt ze echt niet goed tot haar recht.
Volgens mij is het een dame uit de tweede kamer? Maar ik vind het en geen leuke foto met suffe styling en de blik irriteert me.

Ik ben trouwens weer op de been. Moest ook wel want vandaag beide kids plus buurmeisje hier in huis. Zo snel als het kwam zo snel ging het ook weer, ben wel 2 kilo lichter

Beugel begint zeker te wennen. Vorige week hebben ze elastiekjes tussen mijn kiezen gepropt zodat er wat ruimte komt om metalen banden eromheen te klemmen dus toen weer een paar dagen last maar niet vervelend ofzo. Gaat eigenlijk prima!
Wisten jullie trouwens al dat ik morgen miljonair word?

Nee? Nou... bij deze!
He wat toevallig Wind, ik ook!!
Maar nu ga ik nog maar even als gewone sterveling naar de bieb met Schorrie.

Kom net bij vk vandaan en alles was weer goed. Kind ligt al tijdje met koppie in het bekken en bloeddruk was 100/65.
Hmmm, wij hebben ook een lot. Zou toch wat zijn he? Wat zouden jullie ermee doen? Mijn broer zou het geheim proberen te houden. Ik denk niet dat dat mij zou lukken. Als je opeens je ouders een tweede huis kado geeft weten ze vast wel dat je iets gewonnen hebt
Het is trouwens wel erg welkom hier. Mijn inkomen zal dit jaar een stuk lager zijn ivm de opstart van het bedrijf en ben nu bezig met een overzicht van onze vaste lasten. Wij betalen alles met automatische incasso dus ik zou dat niet eens weten
Wat ik er mee zou doen? Als het echt die 25 miljoen is dan zou ik een huis voor mijn ouders kopen, een huis voor mijn broertje kopen, een huis voor onszelf kopen. Een auto voor Harrie, een auto voor mezelf, een auto voor mijn moeder, een auto voor mijn vader, een auto voor mijn broertje, een auto voor mijn schoonzusje. O, ik heb ook nog schoonouders, hmm, moet ik daar ook iets voor kopen? Nou ja, dan los ik hun hypotheek wel af, en krijgen ze ook een auto!

Verder op de bank zetten en rente trekken.

Natuurlijk wel eerst een keer lekker shoppen en dat nieuw gekochte huis inrichten enzo. Ik zou ook wel graag minder willen werken dan. En Harrie natuurlijk ook.

Ik zou op vakantie willen naar Australie of Nieuw Zeeland.

Heerlijk, om hierover te fantaseren.
En het zou mij zeker weten niet lukken om het geheim te houden.

Mijn broertje heeft al toegezegd dat als hij de 25 miljoen wint, wij er 2 miljoen van krijgen. Weer een kans meer om miljonair te worden
O ja, ik zou ook een vakantiehuis in Frankrijk kopen.
Huh, owrden wij geen miljonair dan? Pebblo zegt al een week dat hij 'een gevoel' heeft bij ons staatslot namelijk.

Geen idee wat ik er mee zou doen. Het zou wel heel welkom zijn. Toch een grotere winkel kopen denk ik. We hebben ruimte tekort. Ander huis, maar toch vind ik huidig wel heel erg oke voor de Pebbeltjes. Wel helemaal opknappen dan zonder conscessies. Dakkapel erop. Andere auto en bedrijfsbus erbij. Tweede huis in Ardennen ofzo, waar je ook even voor een paar dagen heengaat. En heel erg walgelijk ongegeneerd schandalig veel shoppen. En ik heb het al eerder gezegd, ik vind 25 miljoen een onbevattelijk bedrag.
goede plannen dames! Ik zou dus ook huis kopen voor ouders. Hypotheken aflossen van huizen broers. Voor mijn schoonmoeder mag Aap het verzinnen Verder zou ik een bult geld steken in het bedrijf om onze grote plannen voor de toekomst meteen waar te maken. En op vakantie een week naar Parijs om vreselijk te shoppen daarna op wintersport en dan naar een huis in Frankrijk. En Aap minder werken, dat lijkt me ook wel wat. Oja, alle klussen hier in huis laten doen.
Vorige maand had Harrie het gevoel dat wij veel zouden winnen. Hij wist het zeker, het zou minstens 50.000 euro zijn. En het was uiteindelijk 130 euro....

Ik hoef echt niet perse 25 miljoen hoor, het mag ook wat minder zijn. Ik weet alleen niet eens wat de andere prijzen zijn!

25 miljoen. Volgens mij moet je echt wel heel erg je best doen om dat op te maken. Stel ik geef 2 miljoen uit aan al die huizen voor iedereen die ik koop. Dan nog 4 ton voor alle auto's die ik voor iedereen koop. Dan zijn de grote uitgaven wel gedaan. Stel je zegt: ik doe nog 6 ton voor leuke dingen, vakantie, shoppen, feestje geven, een goed doel (hier is 6 ton al teveel voor denk ik). Dan heb je nog 22 miljoen over. Dan zou ik echt niet weten wat ik daar nog mee zou moeten .
Aan mij geven!

Wat zouden wij ermee doen?

- Ons huis helemaal opknappen, uitbouwen etc.

- GW ontwerpt tweede huis op de Veluwe, derde huis in Toscane en vierde huis op een Caribisch eiland.

- Boerderij (in de buurt) voor mijn ouders

- Mooi en groot appartement voor schoonouders

- Huis voor mijn broertje enheel veel Marlies Dekker setjes voor mijn schoonzusje

- Mini Cooper voor mij

- BMW X5 voor GW

- Mooie grotere familie auto.

- Ik ga interimmen en doe alleen de allerleukste dingen

- Een personal trainer die me afmat in de fitness studio op zolder

- Kan ik dan ook discipline kopen?

Zo... en als ik dan een nieuw en strak lijf heb dan ga ik SHOPPEN!

Leuk! Ik hoop dat ik win
quote:Pebbles schreef op 09 juli 2008 @ 16:04:

Pebblo zegt al een week dat hij 'een gevoel' heeft bij ons staatslot namelijk.

GW ook!
quote:Pebbles schreef op 08 juli 2008 @ 22:39:

Wij hebben luister-cd's van Pipi Langkous en "de Griezels" van Roald Dahl. Waren een hit vorig jaar. Pebblo was helemaal verliefd geworden op Pipi, tot hilariteit van de Pebbeltjes, maar ze zijn ook echt heel erg leuk. Nu heb ik er weer 3 gekocht voor deze vakantie waarvan ik moet afwachten of ze leuk zijn.

Ik ben niet van het branden enzo, maar ik kan voor een keer ()wel kijken of ik deze kan branden, Wind? We hebben er ook nog eentje van Ernst en Bobbie, maar daar word ik een beetje simpel van.

Leuk! Maar denk je niet dat KW en Bries te klein zijn voor Roald Dahl? Of dan beter Pipi?
Welkom terug Athena! Je vakantie klinkt goed en lekker toch dat je even forumloos nog hebt nageprutteld van vakantiegevoel? Nog even en dan gaan Boefje en Schorrie ook alweer naar school he?

Nathje, beterschap meid. Klinkt alsof je het flink te pakken heb gehad! Sterkte met je kindjes en lief dat koffertje van Olivia zo geliefd is bij Apie.

Meave, leuke cadeaus zeg voor knulletjes. Ik ga het zeker onthouden, al is Mormel nu al dol op Playmobil. Maar het ziet er echt heel leuk uit.

Ik heb ook geen idee wat ik met 25 miljoen euro zou moeten doen. Vrolijk feest iig geven? Verder is de hypotheek van mijn ouders afgelost, hebben ze net een nieuwe auto en hebben ze een tweede huis. Ik zou ze denk ik een golfcart geven ofzoiets. Iets totaal nutteloos of een huis dichtbij een leuke golflocatie. Zussen willen denk ik wel wat leuke reisjes of huis. Verder voor mezelf lekker shoppen, maar eigenlijk is het moeilijk te bedenken wat ik nou met dat geld zou doen. Auto's boeien me niet zo, dus naar dealer rennen staat niet in top 10. Ik denk dat Vrolijkerd veel meer dingen kan bedenken hahahaha..

Lien, steunkous klinkt idd niet erg charmant! Maar het is voor een goed doel toch?

Wind, dank je wel alvast voor dvd van Cars dan. Mormel is echt dol op auto's en graafmachines, dus hij zal wel in nopjes zijn met de dvd.

Weet je wat wij hebben gedaan vanmiddag? Het was echt leuk!

Mormel en Loeder zijn op de sportschool wezen peuterdansen. Echt zo lollig want ze vonden het echt leuk. Mormel deed al helemaal ( op zijn manier) mee. Ik heb mijn schema nu helemaal uitgevogeld voor de woensdagen. Mormel gaat peuterdansen en dan zelfde tijd gaat Loeder zwemmmen. Daarna gaat loeder Baletles volgen (haar keus, ik had voor Judo gestemd) en gaat Mormel even de creche in. Ik ga tussen de bedrijven door werken (klaptop) of sporten. Laatste optie klinkt beter! Ik ben in mijn nopjes.

Zo, ik ga even water bestellen.
Oe, 25 miljoen. Huisje buiten inderdaad. Zou zo maar Frankrijk kunnen zijn, maar hier in NL is ook niet gek. Nieuwe auto, 7-zitter met schuifdeur, boeit niet welke. Verdieping op het huis, misschien nieuw bankstel. Tweede autootje, hoeft niet groot. Miljoentje voor ouders, miljoentje voor schoonvader, miljoentje voor zusjes. Beetje goededoelenspekken.

Kun je dan leven van de rente die je trekt over de rest? Vast wel. Of elke maand beetje interen, ook niet erg.

Verder idd feestje en de leuke dingen des levens.

Oh ja. Stoppen met werken en naar de universiteit terug. Beetje vrijwilligen ernaast. Nieuw lijf kopen.

Ik kom een heel eind.
Vrolijk, hier ook playmobil, dat vindt Vietje ook erg leuk. En lego trouwens ook. Hij kan er alleen nog niet mee bouwen.
Ik denk dat je wel van 25 miljoen euro rente kan leven.

Drop, morgen sleutel van je nieuwe paleis?

Zeg, iemand nog suggesties voor leuke spelletjes DS?

Vrolijkerd heeft al wel een Rd kaart gekocht en vrijdag ga ik weer op en neer naar UK, dus graag tips! Ratatouille gekregen voor verjaardag en die is ook wel leuk. (mijn niveau van spelen is zelfde als Mormel, dus svp niet te moeilijk)
Ik zou in elk geval de keuken laten verbouwen hier en alles af laten maken wat nog niet af is! En verder niet zo gek veel bijzonders, ik hoef niet zo nodig een andere auto of groter huis ofzo. Idd. familieleden ook wat geven en misschien een leuk vakantiehuisje ergens in Spanje ofzo.

Eigenlijk heb ik aan een paar ton winnen dus ook wel genoeg

Steunkous klinkt niet leuk Lien. Hopelijk ben je er snel van af!
Best grappig om te lezen dat we allemaal eigenlijk wel genoegen zouden nemen met véél minder. 25 miljoen is echt bizar! Maar ja... als de jackpot 100.000 zou zijn geweest had ik geen staatslot gekocht (kopen die dingen echt nooit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven