Minnaar
donderdag 10 juli 2008 om 10:36
quote:geheim1972 schreef op 10 juli 2008 @ 00:56:
Nachtvlinder:
Je sv weer in de koelkast?
Watskebeurt?
Wat er al duizend keer is gebeurd...
Het idee is zo leuk en spannend maar als het op uitvoering aankomt dan klimt ie in de gordijnen.
Wil hij het ineens laten bij de fantasie bla bla bla....
Dus we zijn wel weer Vriendjes maar voor de rest laat ik hem lekker in zijn geliefde gordijnen hangen.
Nachtvlinder:
Je sv weer in de koelkast?
Watskebeurt?
Wat er al duizend keer is gebeurd...
Het idee is zo leuk en spannend maar als het op uitvoering aankomt dan klimt ie in de gordijnen.
Wil hij het ineens laten bij de fantasie bla bla bla....
Dus we zijn wel weer Vriendjes maar voor de rest laat ik hem lekker in zijn geliefde gordijnen hangen.
donderdag 10 juli 2008 om 10:39
Beter zo NV, als je niet weet wat je aan iemand hebt kun je er beter mee uitscheiden, anders ga je er zelf aan onderdoor en da's nu net niet de bedoeling.
Neem lekker de tijd voor jezelf, de zomer is nog maar net begonnen dus geheid dat je over een tijdje wel een leuke(re) gozer tegenkomt
Neem lekker de tijd voor jezelf, de zomer is nog maar net begonnen dus geheid dat je over een tijdje wel een leuke(re) gozer tegenkomt
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 10 juli 2008 om 12:52
Afgelopen Maandag de match Belgie-Nederland gespeeld. Belgie won met 3 knalharde stoten schoten in de kruising. Elke geslaagde doelpoging werd door beide partijen met veel gejuich ontvangen. Gelukkig was het een vriendschappelijke wedstrijd. Het was een fijn toernooi met een spannend verloop. Wel raar dat beide partijen van het zelfde Viva-forum team waren.
donderdag 10 juli 2008 om 13:14
donderdag 10 juli 2008 om 13:23
Er zijn dus wel degelijk heel leuke dames te vinden hier die buiten razend aantrekkelijk ook nog eens gewoon heel lief en warm zijn. Waar vind je zulke leuke vrouwen tegenwoordig nog? Itzesimpel: www.viva.nl Oei ik hoop dat ik nu geen forum-regeltjes overtreedt wegens vermelding van een sex-site
donderdag 10 juli 2008 om 14:22