Kind in je Uppie (deel 5)
dinsdag 11 juni 2013 om 22:24
Deel 5, een klein jubileum!
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
Door omstandigheden nu al een nieuw topic. Nu met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen.
Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!
We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.
Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)
UMCU (Utrecht)
Geertgen (Elsendorp, Brabant)
Rijnstate (Arnhem)
Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
Nij Barrahûs (Wolvega)
UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).
Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.
Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/
Fase 1: Orientatie of wachtlijst
MissBella (36 jr, wachtlijst bij UMC)
Elonie (26 jr, wachtlijst UMC)
Butterfly (24 jr, PCOS, start juli '13 Geertgen met deal-IVF)
Veronique (34 jr)
Oceana244 (33 jr, MCK, start in april 2014)
Sunshine76 (wachtlijst UMC/AMC, start in oktober 2014)
zojo83 (30 jr, wachtlijst UMC/AMC)
sammie1980 (33jr, wachtlijst in UMC/AMC)
Kipje78 (35 jr, wachtlijst AMC nov 2014/ MCK Denen)
Noa_Lynn (31 jr, wachtlijst AMC (sinds okt. 2013)
smile1975, (38 jr, sinds aug 2013 wachtlijst AMC)
de-onbekende (KID Rijnstate, start februari 2014)
Frizzy (wachtlijst sinds december 2013)
Honeybaby (30 jr, sinds maart 2014 wachtlijst Rijnstate)
Fase 2: ZI/IUI/IVF
Tammywynet
MevrouwR (Geertgen start IVF juli '12)
Leonie211 (30 jr, GG, sept 2012 start IVF)
Houston (gestart okt. '12)
Tessado (38 jr, MCK, start in maart 2013)
Rosings (36 jr, 1e kindje, bekende donor, ZI)
Abusu (36 jr, MCK, start in april 2014)
F1978 (34 jr, KCA)
Vlinder09 (27 jr, geertgen iui start in mei 2014)
Fase 3: Zwanger!
Mila (34 jr, ZI sinds sept '12, 2x mk, uitgerekend maart 2014)
Lonely_Butterfly (GG, lesbisch stel, 24 jr, 1ste kindje verloren)
Bredagirl (33 jr, bekende donor, uitgerekend mei 2014)
Wondertje (Rijnstate Arnhem, start aug. 2011)
Zoeter (GG, zwanger van tweede kindje, uitgerekend augustus 2014)
Mammienator (Rijnstate Arnhem, start juni 2010, uitgerekend juli 2014)
Muppet (33jr, uitgerekend oktober 2014)
Zuster123 (26 jr, start jan 2014 Geertgen met deal-IVF, uitgerekend oktober 2014)
Fase 4: Een baby
Chilles is in november 2011 bevallen van een dochter.
Sannasanna is in februari 2012 bevallen van een dochter.
Channel is in mei 2012 bevallen van een zoon.
Zoeter is in mei 2012 bevallen van een dochter.
Juffie is eind augustus 2012 bevallen van een dochter.
MoffelenPier is in de nazomer van 2012 bevallen van een dochter.
Ragnhild is in oktober 2012 bevallen van een dochter.
Bezigebij is in februari 2013 bevallen van een zoon.
Vinyl is in juni 2013 bevallen van een zoon.
Sillie is in juni 2013 bevallen van een dochter.
Fearless is in juli 2013 bevallen van een dochter.
ClaudeFiolle is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
Lizlizzyliz is in augustus 2013 bevallen van een zoon.
NYC is in oktober 2013 moeder geworden van een zoon.
E123 is in november 2013 bevallen van een zoon.
Emma77emma is in januari 2014 bevallen van een dochter.
Gavia is in februari 2014 bevallen van een dochter.
Voorgaande delen:
Yezka in "Kind in je Uppie (deel 4)"
Yezka in "Kind in je uppie (deel 3)"
zoeter in "Kind in je uppie? deel 2"
Kind in je uppie?
Meepraten in de FB-groep? Mail naar gavia.gavia@gmail.com
Alleen voor de vaste schijfsters hier, volledig afgesloten.
woensdag 25 juni 2014 om 23:17
Becauseimhappy: wat fijn dat je niet naar de psycholoog hoeft. En valt het intakegesprek dan zo erg mee? Hoelang duurt het ongeveer? Wel jammer dat de wachtlijst tussendoor wel weer wat langer is maar dan ben je in ieder geval op intake geweest. Ik houd er voor mezelf rekening mee dat ik pas in januari op zijn vroegst donoren mag uitzoeken, dus was pas maart op zijn vroegst eerste poging. Dus een jaar na inschrijving dan.
Liv, wat prettig om te lezen dat je zulke begripvolle collega's hebt! Ik heb er nu dus 1 op de hoogte gesteld, had bijna vandaag de tweede gedaan, maar aan de andere kant... Ik weet nog niks, dus ik wacht nog even. Ik werk wel in een bedrijf met voornamelijk mannen, dat maakt het ook weer anders misschien. Misschien scheelt het wel dat ik een vrouwelijke leiding heb, die snapt de kinderwens misschien ook wat beter.
Liv, wat prettig om te lezen dat je zulke begripvolle collega's hebt! Ik heb er nu dus 1 op de hoogte gesteld, had bijna vandaag de tweede gedaan, maar aan de andere kant... Ik weet nog niks, dus ik wacht nog even. Ik werk wel in een bedrijf met voornamelijk mannen, dat maakt het ook weer anders misschien. Misschien scheelt het wel dat ik een vrouwelijke leiding heb, die snapt de kinderwens misschien ook wat beter.
donderdag 26 juni 2014 om 19:01
donderdag 26 juni 2014 om 19:18
Leuk, happy. Dan gaat het voor jou nu ook bijna beginnen!
Kipje, en ook voor jou! Is snel gegaan zeg! Spannende tijd!
Vogelbekdier, veel succes en plezier bij je intake!
Liv, mag je bij Rijnstate ook beslissen dat je al je zes gekochte units voor jezelf houdt, stel het lukt de eerste of tweede keer? Of moet je dan kiezen voor restitutie geld en afwachten of de donor nog beschikbaar is indien je evt voor een tweede zou willen gaan?
Liv, mag je bij Rijnstate ook beslissen dat je al je zes gekochte units voor jezelf houdt, stel het lukt de eerste of tweede keer? Of moet je dan kiezen voor restitutie geld en afwachten of de donor nog beschikbaar is indien je evt voor een tweede zou willen gaan?
donderdag 26 juni 2014 om 20:29
Intake heb ik bij geertgen als prettig gesprek ervaren, maar blijft natuurlijk toch spannend. Succes morgen!
ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad, wat een super collega's heb ik toch. Heel goed opgevangen en vol vertrouwen weer heerlijk aan het werk. Nu een maand niks en dan kan ik er weer tegen, de wijn ligt al koud, nu mag het weer even haha.
ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad, wat een super collega's heb ik toch. Heel goed opgevangen en vol vertrouwen weer heerlijk aan het werk. Nu een maand niks en dan kan ik er weer tegen, de wijn ligt al koud, nu mag het weer even haha.
donderdag 26 juni 2014 om 21:18
quote:polonium schreef op 26 juni 2014 @ 13:07:
mijn leidinggevende is ook een vrouw, maar ben niet van plan het haar te vertellen.
Als ik het haar zou vertellen dan weet straks mijn hele afdeling het.
Dat vind ik wel erg voor je, je leiding zou juist iemand moeten zijn die je in vertrouwen kunt nemen en waar jij altijd bij terecht zou moeten kunnen. Zonde!
Ik ben niet op intake geweest helaas, dat was happy!
Happy, ik vind het fijn om te lezen dat het prettig verlopen is met de intake, ik hoop zo dat ik binnenkort de brief met de eerste datum mag verwachten! Morgen alweer 16 weken op de wachtlijst! Weet niet waar al die weken zijn gebleven, wat gaat het vlug! Maar liever vandaag dan morgen die brief op de mat!
mijn leidinggevende is ook een vrouw, maar ben niet van plan het haar te vertellen.
Als ik het haar zou vertellen dan weet straks mijn hele afdeling het.
Dat vind ik wel erg voor je, je leiding zou juist iemand moeten zijn die je in vertrouwen kunt nemen en waar jij altijd bij terecht zou moeten kunnen. Zonde!
Ik ben niet op intake geweest helaas, dat was happy!
Happy, ik vind het fijn om te lezen dat het prettig verlopen is met de intake, ik hoop zo dat ik binnenkort de brief met de eerste datum mag verwachten! Morgen alweer 16 weken op de wachtlijst! Weet niet waar al die weken zijn gebleven, wat gaat het vlug! Maar liever vandaag dan morgen die brief op de mat!
donderdag 26 juni 2014 om 22:09
quote:honeybaby schreef op 26 juni 2014 @ 21:18:
[...]
Dat vind ik wel erg voor je, je leiding zou juist iemand moeten zijn die je in vertrouwen kunt nemen en waar jij altijd bij terecht zou moeten kunnen. Zonde! Het is niet anders. Ik ben wel blij dat ik dit weet door een ziektemelding enkele maanden geleden en er niet pas achter kom als ik in het traject zit.
[...]
Dat vind ik wel erg voor je, je leiding zou juist iemand moeten zijn die je in vertrouwen kunt nemen en waar jij altijd bij terecht zou moeten kunnen. Zonde! Het is niet anders. Ik ben wel blij dat ik dit weet door een ziektemelding enkele maanden geleden en er niet pas achter kom als ik in het traject zit.
donderdag 26 juni 2014 om 22:10
quote:vlinder09 schreef op 26 juni 2014 @ 20:29:
Intake heb ik bij geertgen als prettig gesprek ervaren, maar blijft natuurlijk toch spannend. Succes morgen!
ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad, wat een super collega's heb ik toch. Heel goed opgevangen en vol vertrouwen weer heerlijk aan het werk. Nu een maand niks en dan kan ik er weer tegen, de wijn ligt al koud, nu mag het weer even haha.Fijn dat je zo goed opgevangen bent door je collega's. Zijn toch mensen die je vaak dagelijks ziet en dan is het prettig om te weten dat ze voor je klaar staan.
ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad, wat een super collega's heb ik toch. Heel goed opgevangen en vol vertrouwen weer heerlijk aan het werk. Nu een maand niks en dan kan ik er weer tegen, de wijn ligt al koud, nu mag het weer even haha.Fijn dat je zo goed opgevangen bent door je collega's. Zijn toch mensen die je vaak dagelijks ziet en dan is het prettig om te weten dat ze voor je klaar staan.
donderdag 26 juni 2014 om 22:51
quote:kipje78 schreef op 26 juni 2014 @ 19:01:
Mammiemator, laatste loodjes zeker?
Hey Kipje, inderdaad laatste loodjes; vandaag 36 weken, dus hij mag over een week komen! Afgelopen vrijdag echo gehad; m'n bib is nogal groot... Groter dan bovenste curve... Geen probleem op zich, maar hoop daarom zelf wel dat hij niet te lang meer blijft zitten
Ik rust en slaap heel veel, probeer laatste klusjes te doen. En verder toch nog ook genieten van het zwanger zijn. Is waarschijnlijk eerste en laatste keer dat ik zwanger ben, dus blijf genieten van dit wonder.
Hey Kipje, inderdaad laatste loodjes; vandaag 36 weken, dus hij mag over een week komen! Afgelopen vrijdag echo gehad; m'n bib is nogal groot... Groter dan bovenste curve... Geen probleem op zich, maar hoop daarom zelf wel dat hij niet te lang meer blijft zitten
Ik rust en slaap heel veel, probeer laatste klusjes te doen. En verder toch nog ook genieten van het zwanger zijn. Is waarschijnlijk eerste en laatste keer dat ik zwanger ben, dus blijf genieten van dit wonder.
donderdag 26 juni 2014 om 22:52
quote:NYC schreef op 26 juni 2014 @ 19:18:
Liv, mag je bij Rijnstate ook beslissen dat je al je zes gekochte units voor jezelf houdt, stel het lukt de eerste of tweede keer? Of moet je dan kiezen voor restitutie geld en afwachten of de donor nog beschikbaar is indien je evt voor een tweede zou willen gaan?Je kan geloof ik rietjes van je donor reserveren. Weet niet meer hoeveel dat kost.
Liv, mag je bij Rijnstate ook beslissen dat je al je zes gekochte units voor jezelf houdt, stel het lukt de eerste of tweede keer? Of moet je dan kiezen voor restitutie geld en afwachten of de donor nog beschikbaar is indien je evt voor een tweede zou willen gaan?Je kan geloof ik rietjes van je donor reserveren. Weet niet meer hoeveel dat kost.
vrijdag 27 juni 2014 om 07:22
Nog een uurtje en dan kan ik gebeld worden of ik vandaag mijn eerste terugplaatsing krijg... Poeh tot voor kort was ik best relaxed in het hele traject, maar nu slaan de zenuwen goed toe. Afgelopen dinsdag eicelpunctie gehad en dat viel alles mee. Ze hebben 10 eicellen kunnen oogsten, waarvan er 6 voor mijzelf en 4 ter donatie. Woensdag werd ik gebeld dat 2 van mijn 6 eicellen bevrucht waren en de eerste 24 uur hadden overleefd. Dat viel wel wat tegen. Bij 1was het bevruchten niet gelukt en 3 hebben de eerste nacht niet overleefd. Ik was een beetje flabbergasted (werd net wakker gebeld tijdens een middagdutje) dus ben totaal vergeten te vragen of dat toeval kan zijn, of met de kwaliteit van mijn eitjes te maken heeft. En zo ga je van naïef optimistisch naar ietwat zorgelijk in 5 minuten. Voel me nu al een overbezorgde moederkloek ten aanzien van mijn andere twee embryo's. Dus kaarsjes branden en positieve energie sturen, laat die twee in ieder geval goed delen zodat ik vandaag of morgen een terugplaatsing kan krijgen... Rest me nu niet meer dan heel zen de minuten tellen totdat het 8 uur is
. Duimen jullie met me mee?
Bibos en Kipje. Heel veel sterkte alvast met jullie aankomende pogingen.
Vogelbekdier, jij succes met de start van je traject bij Geertgen. Het gaat allemaal retesnel, weet ik inmiddels uit eigen ervaring
.
Bibos en Kipje. Heel veel sterkte alvast met jullie aankomende pogingen.
Vogelbekdier, jij succes met de start van je traject bij Geertgen. Het gaat allemaal retesnel, weet ik inmiddels uit eigen ervaring
vrijdag 27 juni 2014 om 17:56
Nova : Super leuk, spannend joh, ik ga duimen voor je !
Mammienator: Succes met de laatste loodjes, lijkt mij een raar idee dat je bijna met zijn tweeën bent en niet meer alleen.
Hier even mijn up-date!
Vandaag bij Geertgen geweest met mijn beste vriendin, het viel mij op dat ze erg mensgericht zijn wat natuurlijk positief is, maar het werd ons ook meteen duidelijk waarom ze nu een doorstart maken en eigenlijk failliet zijn. Er werken zoveel mensen en je hebt allemaal verschillende gesprekjes terwijl het volgens mij ook heel simpel kan met de receptioniste en de arts. Maar misschien is dat te simpel gedacht?
We kwamen binnen en kregen meteen een rondleiding van de receptioniste waar de w.c's en de koffie en thee hoek waren. Daarna werd ik voor gesprek 1 geroepen om mijn gegevens te controleren, vervolgens kreeg ik een uit leg met wie ik daarna gesprekken zou hebben. Daarna weer wachten en toen gesprek 2 met de arts, vragen beantwoord en kreeg te horen dat ik vanuit mijn medische gegevens er gewoon een go was. Toen weer wachten en daarna gesprek 3 met een verpleegkundige omdat zij een afspraak ging plannen voor het gesprek met de psygoloog. Vervolgens is dit niet meteen gelukt omdat ze het met minder psygologen moeten doen en op de dagen dat ik kan, is er niemand die dan wel kan. Dus moet ik volgende week even bellen en dan kijken of het dan wel lukt.
Ben er in totaal 2,5 uur geweest terwijl ik in 25 min eigenlijk al klaar was, maar ja begin is gemaakt en de mensen waren vriendelijk dus dat was fijn.
Op naar volgende week
Mammienator: Succes met de laatste loodjes, lijkt mij een raar idee dat je bijna met zijn tweeën bent en niet meer alleen.
Hier even mijn up-date!
Vandaag bij Geertgen geweest met mijn beste vriendin, het viel mij op dat ze erg mensgericht zijn wat natuurlijk positief is, maar het werd ons ook meteen duidelijk waarom ze nu een doorstart maken en eigenlijk failliet zijn. Er werken zoveel mensen en je hebt allemaal verschillende gesprekjes terwijl het volgens mij ook heel simpel kan met de receptioniste en de arts. Maar misschien is dat te simpel gedacht?
We kwamen binnen en kregen meteen een rondleiding van de receptioniste waar de w.c's en de koffie en thee hoek waren. Daarna werd ik voor gesprek 1 geroepen om mijn gegevens te controleren, vervolgens kreeg ik een uit leg met wie ik daarna gesprekken zou hebben. Daarna weer wachten en toen gesprek 2 met de arts, vragen beantwoord en kreeg te horen dat ik vanuit mijn medische gegevens er gewoon een go was. Toen weer wachten en daarna gesprek 3 met een verpleegkundige omdat zij een afspraak ging plannen voor het gesprek met de psygoloog. Vervolgens is dit niet meteen gelukt omdat ze het met minder psygologen moeten doen en op de dagen dat ik kan, is er niemand die dan wel kan. Dus moet ik volgende week even bellen en dan kijken of het dan wel lukt.
Ben er in totaal 2,5 uur geweest terwijl ik in 25 min eigenlijk al klaar was, maar ja begin is gemaakt en de mensen waren vriendelijk dus dat was fijn.
Op naar volgende week
vrijdag 27 juni 2014 om 18:04
Succes Nova! Spannend!
En dat beeld van Geertgen herken ik vogelbekdier! Ik was ook niet heel verbaasd toen ze failliet gingen... Niet alleen door de grote hoeveelheid mensen, ook het (voor mijn idee) luxe interieur had best simpeler gekund.
Ik zit sinds vandaag weer op het wachtbankje. En ik heb me voorgenomen er relaxter mee om te gaan deze keer.
Fijn dat het weer gaat vlinder.
En dat beeld van Geertgen herken ik vogelbekdier! Ik was ook niet heel verbaasd toen ze failliet gingen... Niet alleen door de grote hoeveelheid mensen, ook het (voor mijn idee) luxe interieur had best simpeler gekund.
Ik zit sinds vandaag weer op het wachtbankje. En ik heb me voorgenomen er relaxter mee om te gaan deze keer.
Fijn dat het weer gaat vlinder.
vrijdag 27 juni 2014 om 18:25
Rosings: Ja het ziet er wel heel erg lux uit, daar waren mijn beste vriendin en ik ook over eens. Ik was blij dat zij mee was, we hebben lekker bij kunnen kletsen en daardoor ging de tijd op zich wel weer snel. Vond het wel grappig om te realiseren dat iedereen die daar zat in de zitjes allemaal met het zelfde bezig is, in de zin van een kind krijgen. En mijn beste vriendin is ook bezig met zwanger worden en dat gaat jammer genoeg ook niet helemaal makkelijk, Maar het is fijn dat we elkaar hebben en elkaar in deze situatie's kunnen steunen.
Op dit moment weten ze trouwens alleen nog niet of de nieuwe eigenaar door gaat met de wederkerigheid, dus dat kan gevolgen hebben voor de donor keuze. Nou ja ik ga het wel zien.
Spannend Rossings! Blijven ademen en laat het over je heen komen voor je het weet ben je over tijd , hoop ik!!!
Op dit moment weten ze trouwens alleen nog niet of de nieuwe eigenaar door gaat met de wederkerigheid, dus dat kan gevolgen hebben voor de donor keuze. Nou ja ik ga het wel zien.
Spannend Rossings! Blijven ademen en laat het over je heen komen voor je het weet ben je over tijd , hoop ik!!!
vrijdag 27 juni 2014 om 20:43
Succes met wachten rosings....
Spannend vogelbekdier, fijn dat je daar ook een goed gevoel hebt er is inderdaad wel veel personeel. Ook is het nieuwe pand een stuk luxer al werd de oude locatie wat klein was ik ook verbaasd over de grootte de eerste keer dat ik er kwam. Succes met de verdere intake, komt vast goed
Spannend vogelbekdier, fijn dat je daar ook een goed gevoel hebt er is inderdaad wel veel personeel. Ook is het nieuwe pand een stuk luxer al werd de oude locatie wat klein was ik ook verbaasd over de grootte de eerste keer dat ik er kwam. Succes met de verdere intake, komt vast goed
zaterdag 28 juni 2014 om 06:50
Honey, lekker dat de intake achter de rug is! En fijn dat ze de onderzoeken halverwege doen, dan kunnen ze het mooi verhelpen tijdens het wachten
Bibos vind je het ook zo spannend? Wij lopen bijna gelijk denk ik
ik mag ook ergens volgende week voor de 1e poging!
Mammiemator, laatste loodjes zeker?zeker spannend!! Wellicht samen op het wachtbankje.. eigenlijk daar wel een goed gevoel bij, houden we elkaar op de hoogte.
Honey, lekker dat de intake achter de rug is! En fijn dat ze de onderzoeken halverwege doen, dan kunnen ze het mooi verhelpen tijdens het wachten
Bibos vind je het ook zo spannend? Wij lopen bijna gelijk denk ik
Mammiemator, laatste loodjes zeker?zeker spannend!! Wellicht samen op het wachtbankje.. eigenlijk daar wel een goed gevoel bij, houden we elkaar op de hoogte.
zaterdag 28 juni 2014 om 09:12
Inderdaad Kipje! Nog 3,5 week (of langer of korter natuurlijk) genieten van mijn wonder in m'n buik endan ga ik hem eindelijk zien!!! Zoooo'n onwerkelijk idee!
Gister uit eten geweest met mijn BB's (baar buddies hihi) en alles besproken en benoemd. Verwachtingen, wensen, angsten, dat soort dingen. Was erg fijn, zeker omdat ze elkaar niet héél goed kennen, dus ff lekker veel gepraat en gelachen.
En verder rust en slaap ik overdag veel. M'n nachten zijn nu al gebroken en kort. Dus veel plat nu het nog kan Verder veel kleine klusjes afhandelen, zo kom ik m'n dagen wel door.
Jammer genoeg nog erg veel last van m'n handen. Dat maakt het soms erg zwaar. Verder vind ik het nog steeds goed te doen.
Inderdaad Kipje! Nog 3,5 week (of langer of korter natuurlijk) genieten van mijn wonder in m'n buik endan ga ik hem eindelijk zien!!! Zoooo'n onwerkelijk idee!
Gister uit eten geweest met mijn BB's (baar buddies hihi) en alles besproken en benoemd. Verwachtingen, wensen, angsten, dat soort dingen. Was erg fijn, zeker omdat ze elkaar niet héél goed kennen, dus ff lekker veel gepraat en gelachen.
En verder rust en slaap ik overdag veel. M'n nachten zijn nu al gebroken en kort. Dus veel plat nu het nog kan Verder veel kleine klusjes afhandelen, zo kom ik m'n dagen wel door.
Jammer genoeg nog erg veel last van m'n handen. Dat maakt het soms erg zwaar. Verder vind ik het nog steeds goed te doen.
zaterdag 28 juni 2014 om 12:30
quote:honeybaby schreef op 28 juni 2014 @ 11:42:
Mammienator, hoe heb jij dat gedaan met de zwangerschapsyoga? Je moet dan toch ook een keer de partner meenemen? Hoe heb jij dit opgelost?
Toevallig net afgelopen week partneravond gehad van de zwangerschapscursus die ik volg. Ik had mijn vriendin die ook bij de bevalling aanwezig zal zijn meegevraagd. Jammer genoeg was zij ziek, dus kon niet mee, dus ben ik gewoon alleen gegaan. Heb mezelf wel afgevraagd of ik me goed voelde (emotioneel), omdat het confronterend kan zijn als je de rest met partner ziet, maar voelde me goed en heb gewoon aantekeningen gemaakt voor mijn vriendin en dat gister met haar doorgesproken.
Zo ben ik niet naar een voorlichtingsavond geweest van de verloskundigenoraktijk omdat ik me toen even beetje emotioneel en alleen voelde.
Maar ik heb er toch weer wat van opgestoken. En ben trouwens ook vanaf het begin eerlijk geweest over mijn situatie, dus dat maakte het ook makkelijker.
MM
Mammienator, hoe heb jij dat gedaan met de zwangerschapsyoga? Je moet dan toch ook een keer de partner meenemen? Hoe heb jij dit opgelost?
Toevallig net afgelopen week partneravond gehad van de zwangerschapscursus die ik volg. Ik had mijn vriendin die ook bij de bevalling aanwezig zal zijn meegevraagd. Jammer genoeg was zij ziek, dus kon niet mee, dus ben ik gewoon alleen gegaan. Heb mezelf wel afgevraagd of ik me goed voelde (emotioneel), omdat het confronterend kan zijn als je de rest met partner ziet, maar voelde me goed en heb gewoon aantekeningen gemaakt voor mijn vriendin en dat gister met haar doorgesproken.
Zo ben ik niet naar een voorlichtingsavond geweest van de verloskundigenoraktijk omdat ik me toen even beetje emotioneel en alleen voelde.
Maar ik heb er toch weer wat van opgestoken. En ben trouwens ook vanaf het begin eerlijk geweest over mijn situatie, dus dat maakte het ook makkelijker.
MM
zaterdag 28 juni 2014 om 17:28
Spannend Novaa! Heb je een tp gehad?
Wees iig maar niet bang voor het lage bevruchtingsaantal. Bij maar waren t tegen de 20 eitjes en maar 1 bevruchting. Vanwege kans op overstimulatie werd deze ingevroren, maar ging vervolgens kapot bij het ontdooien. Toch ben ik hierna beide keren direct bij de eerste iui zwanger geraakt van een vrij laag aantal zwemmers. Kennelijk ben ik dus wel heel goed vruchtbaar. Hoop dat het bij jou net zo zal zijn!
Net als jou Mamienator zit ik nu in de laatste weekjes. Die ervaar ik wel als flink zwaar. Mijn buik is gigantisch en m'n bekken vindt t niet zo heel leuk meer. Slapen wordt ook wat lastiger en ondanks dat ik moe ben wil mijn dochtertje natuurlijk gewoon mijn aandacht. Ze is wel druk bezig met de baby, Super schattig. Ik ben benieuwd hoe ze het straks vindt om een zusje te hebben. Nog eventjes maar ik ben ook zo nieuwsgierig!
Wees iig maar niet bang voor het lage bevruchtingsaantal. Bij maar waren t tegen de 20 eitjes en maar 1 bevruchting. Vanwege kans op overstimulatie werd deze ingevroren, maar ging vervolgens kapot bij het ontdooien. Toch ben ik hierna beide keren direct bij de eerste iui zwanger geraakt van een vrij laag aantal zwemmers. Kennelijk ben ik dus wel heel goed vruchtbaar. Hoop dat het bij jou net zo zal zijn!
Net als jou Mamienator zit ik nu in de laatste weekjes. Die ervaar ik wel als flink zwaar. Mijn buik is gigantisch en m'n bekken vindt t niet zo heel leuk meer. Slapen wordt ook wat lastiger en ondanks dat ik moe ben wil mijn dochtertje natuurlijk gewoon mijn aandacht. Ze is wel druk bezig met de baby, Super schattig. Ik ben benieuwd hoe ze het straks vindt om een zusje te hebben. Nog eventjes maar ik ben ook zo nieuwsgierig!