Good Luck!
woensdag 9 juli 2008 om 20:19
Star, is hij 1.91??? Dacht dat hij veel kleiner was (zo oogt hij)
Anyway, missie spijkerbroek is geslaagd vanmiddag nadat ik er weer 100 moest passen ofzo. Maar ik wilde een dat als ik buk ik geen bouwvakkersbilspleet heb, en dat is gelukt en ik ben nu weer helemaal up to date want de broeken worden in het najaar hoger en minder skinny.
Anyway, missie spijkerbroek is geslaagd vanmiddag nadat ik er weer 100 moest passen ofzo. Maar ik wilde een dat als ik buk ik geen bouwvakkersbilspleet heb, en dat is gelukt en ik ben nu weer helemaal up to date want de broeken worden in het najaar hoger en minder skinny.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 9 juli 2008 om 20:30
Mwa, meer hip en studentikoos
Hoger en minder skinny goed nieuws voor mij
Mijn kind is met ingang van vandaag echt Stout. Ze had samen met een kleuter uit hogere groep kattekwaad uitgehaald.
Ze waren buiten spelen en ze kunnen zelf naar binnen om naar de wc te gaan. L. en Ciara waren naar binnen gegaan, hebben de deur van het kantoor open weten te krijgen en hebben samen met de computer gespeeld. Ze hadden diskettes gevonden en ze gingen filmpjes kijken
Hoger en minder skinny goed nieuws voor mij
Mijn kind is met ingang van vandaag echt Stout. Ze had samen met een kleuter uit hogere groep kattekwaad uitgehaald.
Ze waren buiten spelen en ze kunnen zelf naar binnen om naar de wc te gaan. L. en Ciara waren naar binnen gegaan, hebben de deur van het kantoor open weten te krijgen en hebben samen met de computer gespeeld. Ze hadden diskettes gevonden en ze gingen filmpjes kijken
woensdag 9 juli 2008 om 20:49
woensdag 9 juli 2008 om 20:53
woensdag 9 juli 2008 om 20:54
woensdag 9 juli 2008 om 21:06
Jaaaaa, we zijn weer up to date met een nieuwe senseo, de hippe zilvere versie, met blauw lampje.
Misschien dat ik dan alerter blijf, want mis een aantal dingen geloof ik.
Jinny: had helemaal niet meegekregen dat je al aan het werk was, dacht volgende week pas. Leuk dat het je goed bevallen is. Hoe staat het met het zoeken naar de poetshulp?
Bridges: Leuk zeg, die trein van Ties, super kado. Snap ik nog wel dat hij dan niet naar bed wil
Star: Hahahaha, kleine ondeugd.
Misschien dat ik dan alerter blijf, want mis een aantal dingen geloof ik.
Jinny: had helemaal niet meegekregen dat je al aan het werk was, dacht volgende week pas. Leuk dat het je goed bevallen is. Hoe staat het met het zoeken naar de poetshulp?
Bridges: Leuk zeg, die trein van Ties, super kado. Snap ik nog wel dat hij dan niet naar bed wil
Star: Hahahaha, kleine ondeugd.
woensdag 9 juli 2008 om 21:13
quote:bambino schreef op 09 juli 2008 @ 21:06:
Misschien dat ik dan alerter blijf, want mis een aantal dingen geloof ik.
Oké, even bijpraten dan...
Ris is zwanger, gaat bijna bevallen
Juud is zwanger, gaat bijna bevallen.
Verder: Naatie en Kokos zijn zwanger (mis ik nu iemand?)
Juul was zijn haasje kwijt maar die is op onverklaarbare wijze weer gevonden.
Star is gisteren naar Mika geweest en vond het een leuke toyboy.
Hel ging op vakantie maar toch maar niet.
Suus wil op vakantie maar kan niet dankzij Risbelastingdienst.
Ris krijgt honderden excuses omdat ze er niets aan kan doen dat de belasting er een puinzooi van maakt.
Mal: heeft de behangstrijd gewonnen, al is het via een compromis
Cin: Cas loopt, al is het achter een karretje. Cin wil een nieuwe (baby) maar eduard is aan het twijfelen. Komt goed geloof ik nog wel.
ehm... Nou dat zijn voor nu wel even de headlines. later nog wel meer...
Misschien dat ik dan alerter blijf, want mis een aantal dingen geloof ik.
Oké, even bijpraten dan...
Ris is zwanger, gaat bijna bevallen
Juud is zwanger, gaat bijna bevallen.
Verder: Naatie en Kokos zijn zwanger (mis ik nu iemand?)
Juul was zijn haasje kwijt maar die is op onverklaarbare wijze weer gevonden.
Star is gisteren naar Mika geweest en vond het een leuke toyboy.
Hel ging op vakantie maar toch maar niet.
Suus wil op vakantie maar kan niet dankzij Risbelastingdienst.
Ris krijgt honderden excuses omdat ze er niets aan kan doen dat de belasting er een puinzooi van maakt.
Mal: heeft de behangstrijd gewonnen, al is het via een compromis
Cin: Cas loopt, al is het achter een karretje. Cin wil een nieuwe (baby) maar eduard is aan het twijfelen. Komt goed geloof ik nog wel.
ehm... Nou dat zijn voor nu wel even de headlines. later nog wel meer...
woensdag 9 juli 2008 om 21:13
Avond al te saam!
Star, je moet eens even bij die eerste brief die je van die sukkels kreeg achterop kijken.... Dat had ik dus pas door toen ik al kwaad aan het bellen was.
Hier zelfde verhaal, op een gegeven moment kreeg ik 12 keer (1 voor iedere maand...) de melding dat ik het mocht houden maar helaas ging mijn kerel toen dus ineens veulsteveul verdienen.
Benieuwd wat de schade over 2007 is. Maar vast geld opzij zetten voor als ze halverwege 2009 met die rekening komen...
Afijn, nu kreeg ik geukkig in dezelfde week ook 800 terug van inkomstenbelasting van vorig jaar dus dat kan gelijk terug gestort worden.. Jammer want k had net zin in een mooi paar schoenen
Mal, zag behang in folder, leuk idd! Het viel me meteen op!
Bridge, stief gaat lekker dus. Mooi! Nu hard opknappen hoor! En beterschap voor Fieke haar oogjes.
Zo, ik kwam eigenlijk kijken of Mar... er al was maar nog niks dus? Ris?
Bam, goeie goochelaar die zoon van je. Ik denk dat Haasje in de hoge hoed zat
Na, ik ga eens even lekker janken op 3.
Bijna vergeten: en Compu?
Star, je moet eens even bij die eerste brief die je van die sukkels kreeg achterop kijken.... Dat had ik dus pas door toen ik al kwaad aan het bellen was.
Hier zelfde verhaal, op een gegeven moment kreeg ik 12 keer (1 voor iedere maand...) de melding dat ik het mocht houden maar helaas ging mijn kerel toen dus ineens veulsteveul verdienen.
Benieuwd wat de schade over 2007 is. Maar vast geld opzij zetten voor als ze halverwege 2009 met die rekening komen...
Afijn, nu kreeg ik geukkig in dezelfde week ook 800 terug van inkomstenbelasting van vorig jaar dus dat kan gelijk terug gestort worden.. Jammer want k had net zin in een mooi paar schoenen
Mal, zag behang in folder, leuk idd! Het viel me meteen op!
Bridge, stief gaat lekker dus. Mooi! Nu hard opknappen hoor! En beterschap voor Fieke haar oogjes.
Zo, ik kwam eigenlijk kijken of Mar... er al was maar nog niks dus? Ris?
Bam, goeie goochelaar die zoon van je. Ik denk dat Haasje in de hoge hoed zat
Na, ik ga eens even lekker janken op 3.
Bijna vergeten: en Compu?
woensdag 9 juli 2008 om 21:23
woensdag 9 juli 2008 om 21:27
woensdag 9 juli 2008 om 21:28
quote:bridges6 schreef op 09 juli 2008 @ 21:13:
[...]
Oké, even bijpraten dan...
Ris is zwanger, gaat bijna bevallen
Juud is zwanger, gaat bijna bevallen.
Verder: Naatie en Kokos zijn zwanger (mis ik nu iemand?)
Juul was zijn haasje kwijt maar die is op onverklaarbare wijze weer gevonden.
Star is gisteren naar Mika geweest en vond het een leuke toyboy.
Hel ging op vakantie maar toch maar niet.
Suus wil op vakantie maar kan niet dankzij Risbelastingdienst.
Ris krijgt honderden excuses omdat ze er niets aan kan doen dat de belasting er een puinzooi van maakt.
Mal: heeft de behangstrijd gewonnen, al is het via een compromis
Cin: Cas loopt, al is het achter een karretje. Cin wil een nieuwe (baby) maar eduard is aan het twijfelen. Komt goed geloof ik nog wel.
ehm... Nou dat zijn voor nu wel even de headlines. later nog wel meer...
Hahahaha
mijn dank is groot
[...]
Oké, even bijpraten dan...
Ris is zwanger, gaat bijna bevallen
Juud is zwanger, gaat bijna bevallen.
Verder: Naatie en Kokos zijn zwanger (mis ik nu iemand?)
Juul was zijn haasje kwijt maar die is op onverklaarbare wijze weer gevonden.
Star is gisteren naar Mika geweest en vond het een leuke toyboy.
Hel ging op vakantie maar toch maar niet.
Suus wil op vakantie maar kan niet dankzij Risbelastingdienst.
Ris krijgt honderden excuses omdat ze er niets aan kan doen dat de belasting er een puinzooi van maakt.
Mal: heeft de behangstrijd gewonnen, al is het via een compromis
Cin: Cas loopt, al is het achter een karretje. Cin wil een nieuwe (baby) maar eduard is aan het twijfelen. Komt goed geloof ik nog wel.
ehm... Nou dat zijn voor nu wel even de headlines. later nog wel meer...
Hahahaha
mijn dank is groot