Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Star, is hij 1.91??? Dacht dat hij veel kleiner was (zo oogt hij)



Anyway, missie spijkerbroek is geslaagd vanmiddag nadat ik er weer 100 moest passen ofzo. Maar ik wilde een dat als ik buk ik geen bouwvakkersbilspleet heb, en dat is gelukt en ik ben nu weer helemaal up to date want de broeken worden in het najaar hoger en minder skinny.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Compu, als het goed is kunnen ze een pdf sturen van die periode? misschien moet je er wel voor betalen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor het al Star, helemaal hip en Leco :-d!
Mwa, meer hip en studentikoos



Hoger en minder skinny goed nieuws voor mij



Mijn kind is met ingang van vandaag echt Stout. Ze had samen met een kleuter uit hogere groep kattekwaad uitgehaald.

Ze waren buiten spelen en ze kunnen zelf naar binnen om naar de wc te gaan. L. en Ciara waren naar binnen gegaan, hebben de deur van het kantoor open weten te krijgen en hebben samen met de computer gespeeld. Ze hadden diskettes gevonden en ze gingen filmpjes kijken
Alle reacties Link kopieren
wat een boefje is Ceetje!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Voor alle lieve dames van de voetbalpoule...



Ties wil graag even dank je wel zeggen! Jullie inzet werd zeer gewaardeerd en is nu vertaald naar een leuke aanvulling op zijn treinenset!



(Mijn dank? ik kreeg hem dus absoluut niet zijn bed in vanaaf, hij moest nog met zijn treintjes spelen, haha!)
Alle reacties Link kopieren
Oh Ceetje: officieel stout! dat roept om een leuke tekst op simply colours! Boevig hoor!!!



Jin: fijn dat het leuk was hoor! Wanneer nu weer? S. al wat beter?



Star: leuk dat het leuk was!



Hel: hoe is het met appartement vriend? Zal zo even op groep kijken.



Bam: ben je alweer gered w.b.t. senseo?
Alle reacties Link kopieren
Stief gaat goed! eet weer dus gaat echt goede kant op! Meisje heeft 2 goed ontstoken ogen inderdaad dus nu oogdruppels van dok gehad. Was even bij cb en mevrouw weegt nu 7075 gram! Goed gegroeid dus. Jaarmarkt was weer leuk, je hebt wat gemist Star!
Alle reacties Link kopieren
En nu heb ik 4 op een rij!
voor stief Bridge, gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, we zijn weer up to date met een nieuwe senseo, de hippe zilvere versie, met blauw lampje.



Misschien dat ik dan alerter blijf, want mis een aantal dingen geloof ik.



Jinny: had helemaal niet meegekregen dat je al aan het werk was, dacht volgende week pas. Leuk dat het je goed bevallen is. Hoe staat het met het zoeken naar de poetshulp?



Bridges: Leuk zeg, die trein van Ties, super kado. Snap ik nog wel dat hij dan niet naar bed wil



Star: Hahahaha, kleine ondeugd.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het weer goed gaat met je stiefvader Bridges.
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 09 juli 2008 @ 21:06:



Misschien dat ik dan alerter blijf, want mis een aantal dingen geloof ik.







Oké, even bijpraten dan...



Ris is zwanger, gaat bijna bevallen

Juud is zwanger, gaat bijna bevallen.

Verder: Naatie en Kokos zijn zwanger (mis ik nu iemand?)



Juul was zijn haasje kwijt maar die is op onverklaarbare wijze weer gevonden.

Star is gisteren naar Mika geweest en vond het een leuke toyboy.

Hel ging op vakantie maar toch maar niet.

Suus wil op vakantie maar kan niet dankzij Risbelastingdienst.

Ris krijgt honderden excuses omdat ze er niets aan kan doen dat de belasting er een puinzooi van maakt.

Mal: heeft de behangstrijd gewonnen, al is het via een compromis

Cin: Cas loopt, al is het achter een karretje. Cin wil een nieuwe (baby) maar eduard is aan het twijfelen. Komt goed geloof ik nog wel.



ehm... Nou dat zijn voor nu wel even de headlines. later nog wel meer...
Alle reacties Link kopieren
Avond al te saam!



Star, je moet eens even bij die eerste brief die je van die sukkels kreeg achterop kijken.... Dat had ik dus pas door toen ik al kwaad aan het bellen was.

Hier zelfde verhaal, op een gegeven moment kreeg ik 12 keer (1 voor iedere maand...) de melding dat ik het mocht houden maar helaas ging mijn kerel toen dus ineens veulsteveul verdienen.

Benieuwd wat de schade over 2007 is. Maar vast geld opzij zetten voor als ze halverwege 2009 met die rekening komen...



Afijn, nu kreeg ik geukkig in dezelfde week ook 800 terug van inkomstenbelasting van vorig jaar dus dat kan gelijk terug gestort worden.. Jammer want k had net zin in een mooi paar schoenen



Mal, zag behang in folder, leuk idd! Het viel me meteen op!



Bridge, stief gaat lekker dus. Mooi! Nu hard opknappen hoor! En beterschap voor Fieke haar oogjes.



Zo, ik kwam eigenlijk kijken of Mar... er al was maar nog niks dus? Ris?



Bam, goeie goochelaar die zoon van je. Ik denk dat Haasje in de hoge hoed zat



Na, ik ga eens even lekker janken op 3.



Bijna vergeten: en Compu?
Wat is er op drie?



Gegevens achterop kloppen trouwens niet, dus heb nog een beetje hoop.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha ha Bridge LOL!
Alle reacties Link kopieren
Klootwijk aan zee. Is inderdaad om te janken zo stom...
O, niet de moeite waard dus om op te staan als ik jou zo lees Bridge



Werken oogdruppels een beetje voor meiske?
Alle reacties Link kopieren
Nee zou ik zeer zeker niet doen Star!



Druppels nu 2 keer gedaan en nog geen verschil. Had ik ook niet verwacht hoor. Hopelijk helpt het morgen wat. Erg sneu, snot uit haar neus en er drijft pus uit in haar ogen... Staat mijn mooie meisje niet zo eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ga trouwens maar naar bed. Boekje lezen. Ben bezig in Triptiek van Karin Slaughter. Vind hem tot nog toe wel goed dus wil verder...
Alle reacties Link kopieren
Dus groene oogschaduw doet het niet zo mooi bij Fieke
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 09 juli 2008 @ 21:25:

Dus groene oogschaduw doet het niet zo mooi bij Fieke
Alle reacties Link kopieren
Over mijn lijk herhalingen maar had het gemist. Kloot is op 2 Bridge...
Alle reacties Link kopieren
O men, die kleine kat van mij krijgt echt diva-gedrag! Dan loopt Jonathan langs en hij doet niks en dan miauwt ze en geeft ze hem een tik met pootje (zonder nagels uit) nou jaaaa! En Jonathan geeft nog wel zo lief snoepjes enzo aan haar. Trut.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 09 juli 2008 @ 21:13:

[...]





Oké, even bijpraten dan...



Ris is zwanger, gaat bijna bevallen

Juud is zwanger, gaat bijna bevallen.

Verder: Naatie en Kokos zijn zwanger (mis ik nu iemand?)



Juul was zijn haasje kwijt maar die is op onverklaarbare wijze weer gevonden.

Star is gisteren naar Mika geweest en vond het een leuke toyboy.

Hel ging op vakantie maar toch maar niet.

Suus wil op vakantie maar kan niet dankzij Risbelastingdienst.

Ris krijgt honderden excuses omdat ze er niets aan kan doen dat de belasting er een puinzooi van maakt.

Mal: heeft de behangstrijd gewonnen, al is het via een compromis

Cin: Cas loopt, al is het achter een karretje. Cin wil een nieuwe (baby) maar eduard is aan het twijfelen. Komt goed geloof ik nog wel.



ehm... Nou dat zijn voor nu wel even de headlines. later nog wel meer...



Hahahaha

mijn dank is groot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven