Gezondheid alle pijlers

Koperspiraaltje verloren

02-07-2014 00:05 26 berichten
Wat ik nu heb..... Ik ben ongesteld en had vanavond behoorlijke buikpijn, iets erger dan normaal.

Op een gegeven moment heb ik het gevoel alsof er een bloedprop naar buiten kwam. Ik had bezoek dus dacht ik kijk zo wel even op de wc. Helemaal niet meer aan gedacht, ging ik net naar de wc voor het slapen gaan, blijk ik enorm doorgelekt te zijn, allemaal,bloed.

En het aparte, er zat een stuk vlees in mijn onderbroek, ongeveer 1,5 bij 4 cm. En mijn spiraaltje.

Dat zal hetgeen geweest zijn wat ik eerder vAnavond heb gevoeld.

Over 3 maanden heb ik het spiraal 3 maanden en moest hij toch verwijderd worden.

Maar hoe kan dit zomaar gebeuren na bijna 5 jaar?
Alle reacties Link kopieren
Euhm, hoe lang?

Verder geen idee waarom, maar heb het wel vaker gehoord.
Hoe bedoel je hoe lang? Het spiraaltje zat er probleemloos bijna 5 jaar.

Nu ligt hij in de badkamer ipv in mijn baarmoedermond
En wat kan dat stukje vlees zijn geweest?
Over 3 maanden heb ik het spiraal 3 maanden en moest hij toch verwijderd worden.

Maar hoe kan dit zomaar gebeuren na bijna 5 jaar?

Hoe lang heb je hem nu?
Je bent zelf een theepot
Ik heb wel eens vaker gehoord dat ze er zomaar uit kunnen vallen ja en dat stuk vlees was het niet gewoon een stolsel?
Bij mij 2 keer gebeurd, wel met gynefix toen ik deze opnieuw liet plaatsen, beide keren bij eerste ongesteldheid. Ander verhaal, maar toch, het kan
Bizar ik zou morgen even overleggen met de ha als ik jou was!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Oh nu zie ik het, sorry voor de verwarring. Schrijffout: ik heb het spiraal nu bijna 5 jaar. Over 3 maanden moest hij verwijderd worden.

Het is zeker weten geen stolsel, echt vlees. Een stuk,van mijn baarmoeder,,vleesloos,,vruchtje?
Vleesloos bedoel ik vleesboom
Koel bewaren en morgen naar de huisarts
Het stukje vlees heb ik door de wc gespoeld. Spiraaltje wel bewaard. Ik ga morgen inderdaad maar even de ha bellen
dom van je. je wil weten wat het is maar hebt het niet bewaard dus zul je er nooit achter komen.
het stukje vlees lijkt me een vruchtje nogal groot voor een stolsel
quote:marjan77 schreef op 02 juli 2014 @ 00:49:

Oh nu zie ik het, sorry voor de verwarring. Schrijffout: ik heb het spiraal nu bijna 5 jaar. Over 3 maanden moest hij verwijderd worden.

Het is zeker weten geen stolsel, echt vlees. Een stuk,van mijn baarmoeder,,vleesloos,,vruchtje?

Pas het even aan in je TP.

Ik neem aan dat je naar de huisarts gaat?
Je bent zelf een theepot
Volgens mij kan je lichaam een spiraal soms gaan inkapselen als een soort van afstotingsreactie. Waarschijnlijk is het dat geweest. Maar het zou ook kunnen dat je een miskraam hebt gehad. Helaas zul je daar nooit achterkomen vrees ik.
Ook geen foto genomen? Zo kom je er nooit achter natuurlijk.
Oh wacht, bij een miskraam heb je waarschijnlijk nog hcg in je lichaam. Je zou dus een zwangerschapstest kunnen doen. Als deze positief is, dan zal het een miskraam zijn geweest.
Net terug van de huisarts.

Het was een miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Komt een hele enkele keer voor bij spiraaltjes.

Vruchtje was 8 tot 9 weken oud.

Bij het afstoten door het lichaam is ook het spiraaltje meegekomen. Apart gevoel dit.

Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.
quote:marjan77 schreef op 02 juli 2014 @ 09:01:

Het was een miskraam, buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Komt een hele enkele keer voor bij spiraaltjes.

Bij het afstoten door het lichaam is ook het spiraaltje meegekomen. Apart gevoel dit.

Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.Hoe kon hij dat weten zonder het gezien te hebben?
Misschien door de afmetingen die TO vertelde? Anders zou ik het ook niet weten.

Vervelend hoor. Sterkte.

Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.

Oh , wat knap dat de ha dit weet...

Maw, ik geloof er niets van
Je bent zelf een theepot

Als ik koorts krijg moet ik direct heen maar voel me fysiek goed.Huh de HA heeft het stukje vlees niet gezien maar kan wel vertellen dat het vruchtje 8 tot 9 weken oud was?
Kan een vruchtje er zo uitkomen bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Spiraaltje en vruchtje zouden dan toch echt uit de baarmoeder moeten komen lijkt mij (iets wat niet in de baarmoeder heeft gezeten kan er toch ook niet via de baarmoeder uitkomen).

Ik dacht dat dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap altijd operatief verwijderd moest worden....
Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die er spontaan vaginaal uitkwam, van 8-9 wéken? En dat stelt je huisarts vast zónder echo? Of heeft jouw ha inwendige echo-apparatuur tot zijn beschikking?

Als dit ècht zijn diagnose was zou ik me direct laten doorverwijzen naar een gynaecoloog voor een grondiger onderzoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven