Good Luck!
woensdag 9 juli 2008 om 22:10
Nieuwe headlines!!!!
Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC
Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland
Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie
Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC
Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland
Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 9 juli 2008 om 22:11
Halllooo,
Ik ben vanochtend mee geweest met de psz groep van Lianne, we gingen naar het bos. Ze vond het leuk, maar ze kijkt meer om zich heen dan dat ze is geïnteresseerd in wat er in het bos te beleven is. Ze is ook zo'n natuurmensje. Gaat met d'r neus tegen een wesp aan liggen, die geknoeide limonade drinkt en raapt allerlei takjes en dingetjes op. In het bos pannenkoek gegeten en gedronken, toen de kabouterroute afgemaakt en weer naar huis. En toen nog een boterham en slapen.
Bam, dik applaus voor Juul. Samen weer blij. Én een nieuwe Senseo, nog blijer?
Star, die Ceetje!
Mal, (psssst.... wat goed van Jonathan, zo lang aanvalsvrij)
Bridges, fijn dat het de goede kant op gaat met je stiefvader. Knuffel voor Fieke.
Ga naar bed, heb het gehad. Terustuh.
Ik ben vanochtend mee geweest met de psz groep van Lianne, we gingen naar het bos. Ze vond het leuk, maar ze kijkt meer om zich heen dan dat ze is geïnteresseerd in wat er in het bos te beleven is. Ze is ook zo'n natuurmensje. Gaat met d'r neus tegen een wesp aan liggen, die geknoeide limonade drinkt en raapt allerlei takjes en dingetjes op. In het bos pannenkoek gegeten en gedronken, toen de kabouterroute afgemaakt en weer naar huis. En toen nog een boterham en slapen.
Bam, dik applaus voor Juul. Samen weer blij. Én een nieuwe Senseo, nog blijer?
Star, die Ceetje!
Mal, (psssst.... wat goed van Jonathan, zo lang aanvalsvrij)
Bridges, fijn dat het de goede kant op gaat met je stiefvader. Knuffel voor Fieke.
Ga naar bed, heb het gehad. Terustuh.
woensdag 9 juli 2008 om 22:15
quote:Maleficent schreef op 09 juli 2008 @ 22:10:
Nieuwe headlines!!!!
Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC
Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland
Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie
Nieuwe headlines!!!!
Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC
Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland
Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie
woensdag 9 juli 2008 om 22:32
Bridges, ha ha! Goeie samenvatting. Fijn dat het beter gaat met stiefpapa. Misschien heeft de rit hem juist wel goed gedaan.
Kokos, klinkt erg leuk, uitstapje naar het bos. Zo hee, pannekoek en dan nog een boterham toe?!
Star, oi oi, wat moet dat worden als ze 16 is...
Belastingtoestanden: had ik net een mooi bezwaarschrift klaar om te versturen, krijg ik vandaag doodleuk een nieuwe beschikking dat ik "nihil" hoef terug te betalen over 2006. Echt heel vaag. Maar goed, ben allang blij.
Ook erg moe, dus trusten vast meissies!
Kokos, klinkt erg leuk, uitstapje naar het bos. Zo hee, pannekoek en dan nog een boterham toe?!
Star, oi oi, wat moet dat worden als ze 16 is...
Belastingtoestanden: had ik net een mooi bezwaarschrift klaar om te versturen, krijg ik vandaag doodleuk een nieuwe beschikking dat ik "nihil" hoef terug te betalen over 2006. Echt heel vaag. Maar goed, ben allang blij.
Ook erg moe, dus trusten vast meissies!
woensdag 9 juli 2008 om 22:38
Geen Caffeine bezorgt me toch wel een stommiteit vandaag... zucht.
Mailt een klant of ze nog wat extra zuignapjes kan krijgen, ik niet te beroerd en stuur ze op, kom ik er net achter dat het naar het verkeerde adres is.zuchttttt..
Nu wil dat de klant waar de zuignapjes heen zijn, gisteren ook zonneschermen besteld heeft, die denkt natuurlijk waar zijn mijn zonneschermen
Nou ja, heb een goed excuus , maar stom is het wel.
Morgen maar ff aan de bel
Mailt een klant of ze nog wat extra zuignapjes kan krijgen, ik niet te beroerd en stuur ze op, kom ik er net achter dat het naar het verkeerde adres is.zuchttttt..
Nu wil dat de klant waar de zuignapjes heen zijn, gisteren ook zonneschermen besteld heeft, die denkt natuurlijk waar zijn mijn zonneschermen
Nou ja, heb een goed excuus , maar stom is het wel.
Morgen maar ff aan de bel
donderdag 10 juli 2008 om 09:15
donderdag 10 juli 2008 om 09:16
quote:Maleficent schreef op 09 juli 2008 @ 22:10:
Nieuwe headlines!!!!
Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC
Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland
Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie Geweldig!!!
Nieuwe headlines!!!!
Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC
Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland
Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie Geweldig!!!
donderdag 10 juli 2008 om 09:21
Bam, ik wil nog wel een muismat bestellen met een foto van Jonathan. Ik heb een muis zonder rollertjes, maar ik heb de tafel helemaal gladgemuist en nu kan ik bijna niet meer muizen (volg je hem nog) ik zal wel eens een mooie foto opduiken dan mail ik je die wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 10 juli 2008 om 10:01
quote:Helenita2 schreef op 09 juli 2008 @ 22:32:
Bridges, ha ha! Goeie samenvatting. Fijn dat het beter gaat met stiefpapa. Misschien heeft de rit hem juist wel goed gedaan.
Kokos, klinkt erg leuk, uitstapje naar het bos. Zo hee, pannekoek en dan nog een boterham toe?!
Star, oi oi, wat moet dat worden als ze 16 is...
Belastingtoestanden: had ik net een mooi bezwaarschrift klaar om te versturen, krijg ik vandaag doodleuk een nieuwe beschikking dat ik "nihil" hoef terug te betalen over 2006. Echt heel vaag. Maar goed, ben allang blij.
Ook erg moe, dus trusten vast meissies!Ja die beschikking kreeg ik dus ook, die nieuwe, maar er staat door u te ontvangen nihil. Alles staat inmiddels op nihil, ook wat ik ontvangen zou hebben. Snap er echt de ballen van.
Bridges, ha ha! Goeie samenvatting. Fijn dat het beter gaat met stiefpapa. Misschien heeft de rit hem juist wel goed gedaan.
Kokos, klinkt erg leuk, uitstapje naar het bos. Zo hee, pannekoek en dan nog een boterham toe?!
Star, oi oi, wat moet dat worden als ze 16 is...
Belastingtoestanden: had ik net een mooi bezwaarschrift klaar om te versturen, krijg ik vandaag doodleuk een nieuwe beschikking dat ik "nihil" hoef terug te betalen over 2006. Echt heel vaag. Maar goed, ben allang blij.
Ook erg moe, dus trusten vast meissies!Ja die beschikking kreeg ik dus ook, die nieuwe, maar er staat door u te ontvangen nihil. Alles staat inmiddels op nihil, ook wat ik ontvangen zou hebben. Snap er echt de ballen van.
donderdag 10 juli 2008 om 11:40
Zinkt de moed je ook in je schoenen om met dit weer te gaan sporten. Maar we hebben het weer gefikst, we zijn nu wel zeiknat maar dat mag de pret niet drukken
( eerlijkheidshalve bekennen dat Juul de doorslag gaf, hij wilde graag bij de kindjes spelen, dus mama heeft daarom de regenbui getrotseerd )
Mal: is goed hoor, stuur maar op maak ik er een mooi muismatje van
Star: Piratenhoed opzetten???
Kokos: lekker geshopt?
( eerlijkheidshalve bekennen dat Juul de doorslag gaf, hij wilde graag bij de kindjes spelen, dus mama heeft daarom de regenbui getrotseerd )
Mal: is goed hoor, stuur maar op maak ik er een mooi muismatje van
Star: Piratenhoed opzetten???
Kokos: lekker geshopt?
donderdag 10 juli 2008 om 12:54