Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ai engel! Why?

Sense, ik weet het niet. Gevalletje vliegje kwam te dicht bij de vlam en vliegt nu rond met geschroeide vleugeltjes? Spanning zat, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
@Roos, de zin "het gaat mij om de seks met hem" verklapt dat voor mij..

Om zo iets te zeggen, wetende wat de risico's zijn, de verliefdheid, alles..

Ik denk dat die verliefdheid helemaal niet over is, en dat dit ook niet echt een gevalletje "verlust" is
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Zo waar roos!Ik weet het ergens ook wel maar als je iemand zo lang kent hoop je toch ook dat je je vergist.Daar maakt hij flink misbruik van.Mijn geluk is dat ik me alleen maar om hoef te draaien.Wat zijn no1 betreft vind ik dat vervelend.Je zal er maar mee getrouwd zijn denk ik wel eens.Ook een voorspelbare opmerking van de minares...
tjeemig bloem . Om dit spel van macht te stoppen, zou ik juist buitengewoon luidkeels afwerend reageren op een seksuele toenadering van hem, in het bijzijn van jullie nr 1. Een grens trekken. Neuk je suf met hem, maar wel discreet, waarom je man zijn vrouw jullie kinderen hier mee belasten. Vroeg of laat klapt dit en waarvoor. En zoek anders een andere spannende man die je minnaar zou kunnen worden. Dit is een gedoemd scenario.
Sense,wat jij zegt klopt,het is heel gek, is niet helemaal over maar toch weet ik zeker dat ik geen relatie met hem zou willen hebben.Dat was een jaar geleden wel anders.Je ziet iemand toch ook van zijn allerslechtste kant en op relatiegebied ben ik wel afgeknapt op hem
Loui, ik vind het advies een andere minnaar te zoeken beter dan dat eerste! Je moet toch niet willen dat dit ooit uitkomt zeg, potvergrutjes.

Bloem, jep je zal er maar mee getrouwd zijn. En weet je wat nog sneuer is? (excusez moi) jaloers zijn op diegene.

Gaan er al belletjes rinkelen?
Haha ja een ander?Waar vinden jullie die allemaal?
Hoho Bloem, verwar verliefd zijn alsjeblieft niet met een relatie willen! Dat is een enorme valkuil.

Verliefd is een samenspel van smerig gemene hormonen en niks meer dan dat. Plaats het in perspectief en probeer je niet te laten leiden door een paar stomme hormonen.
Ja Roos,ik ben een treurig geval!
Precies Louiloui, ik veroordeel niemand om het hebben van een nr2 echter, Bloem.. In mijn beleving kun je niet veel meer doen dan je distantiëren van deze meneer, blok hem op WhatsApp, zorg dat je het komende jaar niet meer met hem alleen in 1 ruimte bent en geef hem duidelijk te verstaan dat hij het niet waard is om jezelf en je relatie te verliezen..
Niet treurig, sneu!

En joh, sites vol met mannen die wel 1 op 1 willen daten. Als het je puur gaat om een stukje seks en spanningsgebrek kan je echt wel aan je trekken komen.

Maar ik denk zomaar dat jij nog steeds geheel en al voor "player" gaat!
En idd, om je hiervan los te weken snuffel je op marktplaats rond naar een nieuw, minder complicated exemplaar!
I know,maar na dat verliefd zijn komt dat toch ter sprake.Beetje mens eigen denk ik.Ik ben daar niet op uit.Denk niet dat ik het elders beter zal krijgen dan bij mijn no1.Ben echt wel happy en heb mij suf gedacht waarom ik hier toch voor gevallen ben.Ik weet niet,verleiding,verveling,even wat anders in mijn handen.you name it.Menig vrouw is jaloers op mijn lieve no1.Incl de no1 van no2.Volgen jullie het nog?
Als je niets beter kunt krijgen dan je nr1, is het dan geen optie om die spanning bij je nr1 te krijgen?
Heb ik al geprobeerd maar voelt toch niet hetzelfde na zoveel jaren samen.Klinkt hard maar zo is het wel.
ik bedoel meer als je zijn poging jou te verleiden in het bijzijn van jullie echtelieden, voor eens en altijd kan stoppen om te reageren alsof hij je aanrand. meteen klaar en duidelijk nr 1 en nr 1 beiden gealarmeerd.
en jij kan ook niet meer terug dan. En hij speelt en dat is gemeen zeker als je verliefd was en beloofd ook weinig goeds voor als het uitkomt.
quote:louiloui schreef op 03 juli 2014 @ 00:58:

ik bedoel meer als je zijn poging jou te verleiden in het bijzijn van jullie echtelieden, voor eens en altijd kan stoppen om te reageren alsof hij je aanrand. meteen klaar en duidelijk nr 1 en nr 1 beiden gealarmeerd.Dat is een hele goeie!
Een goeie?

Holy F...
Dan zijn de rapen gaar denk ik.Hij zal het afdoen als een grap.mijn no1 vertrouwd hem toch al niet met mij,maar vetrouwd mij en zijn no1.tja...ik heb wel eens een zetje de goede richting in gegeven maar ik denk niet dat zij het wil zien en dat snap ik wel.nogmaals..je zal er mee getrouwd zijn en je leven niet kwijt willen.Ik heb besloten me daar niet meer mee te bemoeien.Wat overblijft is alle contacten verbreken.Vind ik moeilijk.
Volgens mij breekt de hel los als ik ineens zeg joehoe haal je hand is uit mijn slipje vandaan!
Bloem, pas op dat jij je voorpootjes niet te veel in het onschuldige witte zand probeert schoon te poetsen..
Hij was ook heel erg verliefd.Zegt hij...daarna kwamen de dooddoeners als: ik zal het nooit meer vergeten...
Absoluut niet.Ik was er zelf bij.Er is altijd een beslismoment en ik heb ervoor gekozen om er mee door te gaan.Verantwoordelijkheid voor wat is gebeurd ligt bij mijzelf.
En zo is dat ook met de verantwoordelijkheid over wat er nu gebeurt en wat er nog kan gebeuren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven