Adidas sneakers
woensdag 2 juli 2014 om 12:24
Ik heb hele mooie sneakers gezien en natuurlijk vergeten te vragen waar ze vandaan kwamen. Ik heb al gezocht, maar krijg ze niet te pakken.
Het zijn blauwe schoenen, laag, met best grote witte letters (adidas) erop, scheef naar beneden. Ik vind ze zo mooi
Wie helpt me zoeken?
En wie paars/roze adidassen kan vinden is ook geweldig.
Het zijn blauwe schoenen, laag, met best grote witte letters (adidas) erop, scheef naar beneden. Ik vind ze zo mooi
Wie helpt me zoeken?
En wie paars/roze adidassen kan vinden is ook geweldig.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
woensdag 2 juli 2014 om 12:41
donderdag 3 juli 2014 om 08:38
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 juli 2014 @ 08:32:
Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft. En dat ze laag zijn, en dan komen er half hoge langs. Iets zegt me dat die het dan niet zijn
Er zijn gewoon geen met schuine grote letters te vinden.
Hoewel ik denk dat ik die TO gezien heeft, ook wel eens heb gezien. :-s
Maar misschien niet van Adidas.....
Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft. En dat ze laag zijn, en dan komen er half hoge langs. Iets zegt me dat die het dan niet zijn
Er zijn gewoon geen met schuine grote letters te vinden.
Hoewel ik denk dat ik die TO gezien heeft, ook wel eens heb gezien. :-s
Maar misschien niet van Adidas.....
Silence is golden. Duct tape is silver.
donderdag 3 juli 2014 om 12:56
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 juli 2014 @ 08:32:
Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft.
De mijnes hebben wél schuine letters!
En als je de foto maar genoeg vergroot, zijn ze óók nog best wel groot
Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft.
De mijnes hebben wél schuine letters!
En als je de foto maar genoeg vergroot, zijn ze óók nog best wel groot
donderdag 3 juli 2014 om 19:07
Ik vind het zo grappig dat er dan mensen zijn die de behoefte voelen om dat te komen melden.
Dat ze zelf ook met niets komen maar wel melden wat zij dan zo grappig vinden.
God wat grappig.
Dat ze zelf ook met niets komen maar wel melden wat zij dan zo grappig vinden.
God wat grappig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 3 juli 2014 om 19:14
donderdag 3 juli 2014 om 19:20
Het is leuk om te doen. Het zoeken en daarna de plaatjes plakken. Degene die gezocht worden zijn niet te vinden en dan maar deze. En wat maakt het uit? De TO komt negen van de tien keer toch niet terug en het topic bestaat toch al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 3 juli 2014 om 19:42
quote:Enn schreef op 03 juli 2014 @ 19:20:
Het is leuk om te doen. Het zoeken en daarna de plaatjes plakken. Degene die gezocht worden zijn niet te vinden en dan maar deze. En wat maakt het uit? De TO komt negen van de tien keer toch niet terug en het topic bestaat toch al.
+1
En je vermaakt er ook nog eens anderen mee.
+1
En je vermaakt er ook nog eens anderen mee.
donderdag 3 juli 2014 om 21:28
quote:Enn schreef op 03 juli 2014 @ 19:20:
Jajajajajajaja, ook weer waar.
Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer
gezongen door een man"
Antwoord:
Bette Midler met going to the chapel?
Jajajajajajaja, ook weer waar.
Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer
gezongen door een man"
Antwoord:
Bette Midler met going to the chapel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!