Mode & Beauty alle pijlers

Adidas sneakers

02-07-2014 12:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele mooie sneakers gezien en natuurlijk vergeten te vragen waar ze vandaan kwamen. Ik heb al gezocht, maar krijg ze niet te pakken.

Het zijn blauwe schoenen, laag, met best grote witte letters (adidas) erop, scheef naar beneden. Ik vind ze zo mooi

Wie helpt me zoeken?

En wie paars/roze adidassen kan vinden is ook geweldig.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
http://www.footlocker.eu/ ... hantom-52.aspx/5240829002
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik mis even totaal de letters die erop moeten staan.
Zijn ze niet gepersonaliseerd? Dus zelf gemaakt via de website?
Kan dat?

Oh, even kijken
Heel leuk, maar dat is het niet. Er stond echt in grote witte letters Adidas op.
Deze zijn het niet hè?

Ik ben zelf verliefd op deze...

I sneakers!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 juli 2014 @ 21:31:

[afbeelding]
quote:clementien schreef op 02 juli 2014 @ 16:39:

Ik mis even totaal de letters die erop moeten staan.Aan de binnenkant van de schoen staat Adidas, alleen niet zo groot, maar voor een upje werkt het. ;)
Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft. En dat ze laag zijn, en dan komen er half hoge langs. Iets zegt me dat die het dan niet zijn
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 juli 2014 @ 08:32:

Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft. En dat ze laag zijn, en dan komen er half hoge langs. Iets zegt me dat die het dan niet zijn

Er zijn gewoon geen met schuine grote letters te vinden.

Hoewel ik denk dat ik die TO gezien heeft, ook wel eens heb gezien. :-s

Maar misschien niet van Adidas.....
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 juli 2014 @ 08:32:

Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft.

De mijnes hebben wél schuine letters!

En als je de foto maar genoeg vergroot, zijn ze óók nog best wel groot
maar kan best zijn dat ze zelfgemaakt zijn idd. Dan kan je blijven zoeken. Ik kan ook niks vinden wat aan de beschrijving voldoet hoor

Maar zie het hier wel vaker, plaatjes die dan niet aan de beschrijving voldoen
Ik vind het zo grappig dat er dan mensen zijn die de behoefte voelen om dat te komen melden.

Dat ze zelf ook met niets komen maar wel melden wat zij dan zo grappig vinden.

God wat grappig.
Eerlijk gezegd verbaas ik mij daar ook vaak over. Totáál andere dingen plakken dan gevraagd wordt.

Ik doe het ook weleens hoor om TO op andere gedachten proberen te brengen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is leuk om te doen. Het zoeken en daarna de plaatjes plakken. Degene die gezocht worden zijn niet te vinden en dan maar deze. En wat maakt het uit? De TO komt negen van de tien keer toch niet terug en het topic bestaat toch al.
quote:Enn schreef op 03 juli 2014 @ 19:20:

Het is leuk om te doen. Het zoeken en daarna de plaatjes plakken. Degene die gezocht worden zijn niet te vinden en dan maar deze. En wat maakt het uit? De TO komt negen van de tien keer toch niet terug en het topic bestaat toch al.

+1

En je vermaakt er ook nog eens anderen mee.
quote:Enn schreef op 03 juli 2014 @ 19:20:

Jajajajajajaja, ook weer waar.

Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer

gezongen door een man"

Antwoord:

Bette Midler met going to the chapel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2014 @ 21:28:

Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer

gezongen door een man"

Antwoord:

Bette Midler met going to the chapel?

Dan gooi ik deze sneakers nog even in dit topic.

Gewoon, omdat het kan:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven