Mode & Beauty alle pijlers

Adidas sneakers

02-07-2014 12:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele mooie sneakers gezien en natuurlijk vergeten te vragen waar ze vandaan kwamen. Ik heb al gezocht, maar krijg ze niet te pakken.

Het zijn blauwe schoenen, laag, met best grote witte letters (adidas) erop, scheef naar beneden. Ik vind ze zo mooi

Wie helpt me zoeken?

En wie paars/roze adidassen kan vinden is ook geweldig.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://www.footlocker.eu/ ... g-Logo-63.aspx/6372424404

Wel voor kinderen... Maar als je googelt op "adidas shoes big logo", krijg je genoeg resultaten van amerikaanse sites...
quote:Puskin schreef op 04 juli 2014 @ 20:54:

Maar als je googelt op "adidas shoes big logo", krijg je genoeg resultaten van amerikaanse sites...

Maar allemaal hoge.

Anders passen die grote letters er natuurlijk niet op
Ik heb vanmiddag deze gekocht:

Mooi!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dank je!

Ik wilde het niet doen, maar ze achtervolgden me door de winkel en klampten zich aan me vast.

Tja, dan heb je geen keus hè....?
Duur?
¤79,90
quote:Lotte35 schreef op 05 juli 2014 @ 19:15:

¤79,90Mwoah valt mee.
quote:Desperate_Housewive schreef op 03 juli 2014 @ 08:32:

Ik vind het altijd zo grappig dat TO zegt dat er grote letters schuin naar beneden op staan, en dat er dan vanalles gepost word wat dat niet heeft. En dat ze laag zijn, en dan komen er half hoge langs. Iets zegt me dat die het dan niet zijn
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2014 @ 19:16:

Mwoah valt mee.

Jawel hè?

En ze lopen lekker; net pantoffeltjes.
quote:Lotte35 schreef op 05 juli 2014 @ 19:32:

[...]

Jawel hè?

En ze lopen lekker; net pantoffeltjes.Ja, nou wil ik ze ook.
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2014 @ 21:28:

[...]

Jajajajajajaja, ook weer waar.

Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer

gezongen door een man"

Antwoord:

Bette Midler met going to the chapel? Maar dat is ook omdat heel vaak de TO het gewoon fout heeft onthouden. "Oh ik zou toch zweren dat het nummer meer úp tempo was en met een koortje". Heeft iedereen zich suf gezocht
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2014 @ 19:35:

[...]

Ja, nou wil ik ze ook.Doen! Die zijn echt leuk. Wordt het onze topicschoen, mijn Adidasjes zijn ook aan vervanging toe
quote:Nouschi schreef op 05 juli 2014 @ 19:35:

Ja, nou wil ik ze ook.

Ze hadden ze ook in verschillende andere kleurschakeringen.

En ook allemaal leuk hè, zwaar irritant.

Keuzes maken is namelijk niet één van mijn talenten (en dat is een understatement).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven