Adidas sneakers
woensdag 2 juli 2014 om 12:24
Ik heb hele mooie sneakers gezien en natuurlijk vergeten te vragen waar ze vandaan kwamen. Ik heb al gezocht, maar krijg ze niet te pakken.
Het zijn blauwe schoenen, laag, met best grote witte letters (adidas) erop, scheef naar beneden. Ik vind ze zo mooi
Wie helpt me zoeken?
En wie paars/roze adidassen kan vinden is ook geweldig.
Het zijn blauwe schoenen, laag, met best grote witte letters (adidas) erop, scheef naar beneden. Ik vind ze zo mooi
Wie helpt me zoeken?
En wie paars/roze adidassen kan vinden is ook geweldig.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
vrijdag 4 juli 2014 om 20:54
http://www.footlocker.eu/ ... g-Logo-63.aspx/6372424404
Wel voor kinderen... Maar als je googelt op "adidas shoes big logo", krijg je genoeg resultaten van amerikaanse sites...
Wel voor kinderen... Maar als je googelt op "adidas shoes big logo", krijg je genoeg resultaten van amerikaanse sites...
zaterdag 5 juli 2014 om 19:17
zaterdag 5 juli 2014 om 19:36
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2014 @ 21:28:
[...]
Jajajajajajaja, ook weer waar.
Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer
gezongen door een man"
Antwoord:
Bette Midler met going to the chapel? Maar dat is ook omdat heel vaak de TO het gewoon fout heeft onthouden. "Oh ik zou toch zweren dat het nummer meer úp tempo was en met een koortje". Heeft iedereen zich suf gezocht
[...]
Jajajajajajaja, ook weer waar.
Ook een leuke, dit is de vraag van TO. "het is een engels nummer
gezongen door een man"
Antwoord:
Bette Midler met going to the chapel? Maar dat is ook omdat heel vaak de TO het gewoon fout heeft onthouden. "Oh ik zou toch zweren dat het nummer meer úp tempo was en met een koortje". Heeft iedereen zich suf gezocht