januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
@chocotoetje: Dankjewel! Dat was de naam die ik zocht. Ik heb inderdaad Floradix en vind het zo ontzettend vies. Het help niet erg mee met de misselijkheid zeg maar, dus ik ben erg blij met je tips. Lijnzaad doe ik in mijn cruesli en activa in de middag. Opzich valt de verstopping mee, maar vermoeidheid is nog wel aanwezig.

De echo hier ging goed. Jeetje wat groeit dat allemaal snel! Nu kon het via een uitwendige echo. Zo leuk om weer te zien wat er allemaal op en aan zit. Er werd nog even gezwaaid en ik ben toch een paar dagen verder dan gedacht. Ik ben nu 3-2 uitgerekend, dus ik ga dit topic helaas verlaten. Vond het net zo gezellig!

Dames ik wens jullie een heel mooie zwangerschap toe en een heel fijn weekend!
joh nuo, blijf toch gezellig hier! je bent hier helemaal 'ingeschreven'. veel van ons zullen uiteindelijk ook in februari bevallen, en misschien komt jouw wondertje wel eerder dan afgesproken.

en fijn dat de echo goed was!
Ik dacht: ik moet vast weg met mijn nieuwe datum haha Maar dan blijf ik liever. Leef net zo mee met iedereen hier.
Hoi Nuo, super dat alles goed is gegaan! Ik zou ook gewoon blijven hoor! ik ben 1-1-2015 uitgerekend dus ik kan ook eerder bevallen haha. Hoeveel weken ben je nu? Toch minder dan de 12 weken?
Jullie hebben ook gelijk. Voor hetzelfde geld beval ik gewoon in januari. Ik ben nu 10 weken en 3 dagen volgens het laatste nieuws Ik ben natuurlijk blij dat alles goed is, maar ik wil het ZO graag van de daken schreeuwen. Toch wacht ik nog even 2 weken denk ik. Voor de (soort van) zekerheid. Nu weten alleen mijn ouders, broer, zus en beste vriendin het.

Wanneer vertellen/vertelden jullie het eigenlijk dames? Aan de niet directe familie en beste vrienden bedoel ik dan.
super dat alles goed was Nuo.. en hee gezellig blijven hoor!!

Hier vanmorgen bloed laten prikken, druk dat het was, ruim een half uur moeten wachten op het prikpunt, paar andere punten waren dicht ivm de vakantie en alles moest nu hierheen, had ik dat geweten. Maar goed ook weer gehad, hier 5 buisjes en bloedprikken voor glucose test moest dus nuchter.

Hier ook nog amper verteld hoor, kan nu opzich wel nu eindelijk de combitest achter de rug is... echter vind het ook nog wel leuk om nog heel even het geheimpje voor mezelf te houden en naaste familie weet het sowieso.
@nuo wat fijn weer een goede echo en wat de anderen ook zeggen idd...blijf maar lekker hier meeschrijven

Wij hebben het met de 11 weken van de daken geschreeuwd! Toen had ik al 3 echo's gehad die allemaal prima waren dus voelde het ook wel goed om te doen.
Gefeliciteerd Nuo!

Vandaag wat positiekleding gehaald. Shirts zijn nog niet nodig, maar heb nu een spijkerbroek en 2 jurkjes in de uitverkoop bij de H&M gekocht. Onverwacht ook goed geslaagd bij C&A. Kom er normaal nooit, maar bij de positiekleding een korte broek en 2 rokjes gevonden. Kan dus hopelijk voorlopig even vooruit.
Gefeliciteerd nuo. En blijf vooral hier schrijven. Gezellig. Ik heb het vrijwel direct de naaste omgeving verteld, want op werk noest ik meteen melden dat ik zwanger was. Hebben ook vest wel wat mensen meegeleefd met alle spannende momenten. Positiebrowken zitten hier heerlijk. Ik dij echt sneller uit nu met nr 3. Alles was al slap 😉
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Gefeliciteerd NUO! En vooral gezellig blijven schrijven inderdaad:) hier met 8 weken al aan goede vrienden vertelt en met 11 weken op het werk. Nu zal zo'n beetje iedereen het wel via via horen. Ben nu ruim 12 weken.
aaaa kids buiten in het zwembadje, dacht dan ga ik lekker in bikini op de ligstoel erbij liggen.. Forget it... baal mijn boobs passen niet meer in bikini haha...

ook maar nieuwe bikini shoppen..
Hihi. Daar had ik ook last van. Balen he.
Wow wat is er weer veel geschreven! Ik heb het de laatste tijd erg druk en savonds vaak geen puf om te reageren. Gelukkig veel positieve berichten de laatste tijd! We gaan nu hopelijk ook richting de weken dat we echt kunnen gaan genieten van onze zwangerschap!

@ Nuo: gefeliciteerd met de goede echo! bij mijn vorige echo verwachtten ze ook een uitgerekende datum in feb. Omdat ik toen nog niet ver genoeg was (minder dan 10 wk) heb ik aanstaande donderdag mijn termijnecho. Ik ben benieuwd wat mijn datum wordt, maar ik blijf hier ook gewoon meeschrijven.

@ MV: herkenbaar, ik heb laatst al een aantal nieuwe bh's moeten kopen..

@ hier: Deze week heb ik intake gehad bij de verloskundige. Ze adviseerde om kraamzorg te regelen voor de 14e week, dus daar ga ik mij de komende week eens in verdiepen. Verder moet ik binnenkort bloed laten prikken. Mijn bloeddruk is ook iets te laag. Dat schijnt goed te zijn voor de baby, maar richting de 20 weken kan ik hier last van krijgen omdat die waarschijnlijk nog iets veder gaat zakken.

Wij hebben het nog niet van de daken geschreeuwd. Onze ouders en broers en zussen weten het al een paar week. Vorig weekend en dit weekend gaan we het vertellen (hebben we het verteld) aan goede vrienden. Na de echo van aanstaande donderdag mag iedereen het denk ik weten. Gaan jullie het ook op Facebook zetten?
Bedankt allemaal!

@MV hier had ik vanmorgen ook opeens last van toen ik een bikini aan wilde doen voor het strand. Herkenbaar dus. En ik maar denken dat dat pas later in een zwangerschap zou gaan groeien, omdat je verder sowieso nies aan mij ziet. Gelukkig had ik nog iets anders liggen wat (vandaag..) nog kon.

@Vlinder: spannend om een termijn echo te krijgen! Ben benieuwd.

Wij gaan onze zwangerschap wel op Facebook zetten, vandaag een leuke foto voor genomen! Zodra de 12 weken erop zitten zet ik die erop. Ben wel benieuwd wat de reacties worden, ik geloof dat iedereen denkt dat wij geen kinderen willen (of nog een hele tijd niet), omdat we nogal hebben gereisd en avonturen beleven samen. Niemand verwacht denk ik dat wij een gezinnetje willen en in Nederland settelen
Spannend Vlinder! Ik heb vrijdag weer een echo.

Oh dat is ook balen dat je bikini niet meer past opeens! Ik heb mijn bikini al in geen tijden aangehad misschien maar eens opletten voor we in augustus op reis gaan.. :p

Wij gaan het niet op Facebook zetten. Mensen die we goed kennen horen het wel van ons persoonlijk en andere mensen horen het wel via via..
Wat leuk om alle berichtjes weer te lezen! Heb helaas niet de puf en tijd om wat vaker te reageren, hopelijk komt dat nog.

Wat fijn om te lezen dat het met jullie ook goed gaat!

Nuo, we weten toch allemaal nog niet wanneer we gaan bevallen. De eersten zullen waarschijnlijk in december gaan bevallen (hopelijk niet eerder) en de laatsten in februari. Wat leuk dat je denkt dat veel mensen het niet verwachten. Het verbaast mij trouwens hoeveel mensen nog aan mij vragen 'of het ook de bedoeling' was. Verbaasd mij wel dat mensen dat vragen. Wij zijn7 jaar samen en 29/33 jaar en beide dol op kinderen. Had die vraag daarom eigenlijk ook niet verwacht.

Mv, fijn dat de uitslagen goed zijn! Toch weer een gerust gevoel lijkt me! Herkenbaar wat betreft de boobs. Mijne zijn van zichzelf al niet zo klein(80E), maar ze worden er niet kleiner op helaas!

Ik heb al een paat zwangerschapsbroeken gekocht. Dat zit echt heerlijk zeg. Heb broeken van mamalicious. Eentje bij de prenatal gekocht, nu weet ik welke maat ik van dat merk moet hebben. En daarna 2 in de aanbieding op www gekocht. Scheelt veel geld. Shirtjes hoeven voorlopig nog niet.

Morgen een extra echo. Ze doen hier in het zkh een onderzoek naar zwangerschapsvergiftiging. En daarvoor zochten ze dames die zwanger zijn van hun eerste kind. Vind het altijd wel goed om aan dat soort dingen mee te doen. Krijgen zij wat gegevens/informatie van mij, en ik een extra echo!
Bleh vandaag naar prenatal geweest (vila arena) vond het zwaar tegenvallen qua positie kleding.

Nu 1 jurkje (was ook de enigste) en paar shirtjes gekocht.

Er was maar weinig keuze helaas.. ga toch nog maar eens online de gok wagen.. wil graag zon maxi-jurk en wat zomerrokjes nog.

Morgen ook nog eens naar de kraamzorg kijken had het vorige week aangevraagd bij de kraamzorg aanbieder echter kreeg een mail dat het via de zorgverzekering aangevraagd moet worden. Morgen eens naar kijken.

1ste week augustus pretecho... ben dan 16 wk.. nog 3 wk wwahten dus. Dan wordt het wel weer eens tijd voor een kijkje inside.

.. hoop dat ze geslacht dan kunnen zien.. ik vind dat uni spul maar niets en wil shoppen hihi.
Ik heb via mp vier jurkjes voor 15 euro gekocht en tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ook al een heel pakket kleren via mp gekocht. Ik kan dus even vooruit . Ik vind het best zonde geld uit te geven aan kleding die je maar zo kort aan hebt. En veel van mijn eigen jurkjes pasten nog best lang (en verbazingwekkend zie je er niets van dat ik ze met dikke buik heb aangehad). Ik heb toen alleen zwangerschaps/voedingsbh's nieuw gekocht en een jumpsuit, en o ja, een winterjas. Daar heb ik echt geen moment spijt van gehad, zoveel vrouwen gezien die maar aan het hannesen waren met vestjes etc. En omdat we onze dochter veel in de draagzak gedragen hebben, heb ik er een ruim jaar gebruik van gemaakt (en nu dus weer).

Als je het niet erg vind gedragen kleren te dragen, kan ik zo'n mp pakket echt aanraden, ben je in een keer klaar voor de rest van je zwangerschap (sommigen vragen wel de hoofdprijs, maar als je wat langer zoekt en nieuwe plaatsingen in de gaten houdt dan kun je voor 20-25 euro wel echt een mooi uitgebreid pakket kopen).
Dames en heren

Sorry maar het lukt met niet jullie bij te lezen cq onthouden en meeschrijven. Om het voor jullie overzichtelijk te houden mag iemand me wel uit de tabel halen.

Zwangerschap verloopt hier goed ruim 12 wkn en echo en nekplooi waren prima.

Ik wens jullie ( of jullie vrouwen ) een voorspoedige zwangerschap!

Wie weet spiek ik af en toe nog wel even maar nu voek t verplixht en dat lukt me niet
@marielle: ik vind dat sowieso altijd een bijzondere vraag. "Stond het in de planning?" Ehh.. ja! En al stond het dan niet, alsof je dat dan met Jan en alleman gaat delen. (Denk ik..)

@mv: leuk zo'n pret echo! Dat lijkt mij later ook wel iets. Ook hier vinden wij dat unisex spul niet zo geweldig

@mow: jammer, maar het moet geen verplichting worden inderdaad. Fijn dat alles in ieder geval goed gaat. Jij ook nog een voorspoedige zwangerschap en af en toe zomaar spieken of iets neerzetten kan altijd

Ik heb (kon het niet laten..) een ontzettend leuke positiebroek gekocht in de aanbieding. Zwart met witte stipjes erop. Nu hopen dat alles er nog in past tegen de tijd dat er wat te zien is.

Even een vraagje nog, misschien weten jullie dat:

Ik ga morgen bloed laten prikken voor de verloskundige én voor de combinatietest. Ik ben alleen zo'n vergiet wat is vergeten of dat nuchter moest. Weet iemand dat?
Volgend mij hoef je niet nuchter te zijn hoor!
Hier moest ik wel nuchter echter was omdat er ook de glucose test bij was.. anders even kijken wat op het formulier aangevinkt staat?
Met bloedprikken voor de combinatietest hoefde ik niet nuchter te zijn...en voor de standaard bloedtest ook niet....alleen als er op het labformulier glucose nuchter staat aangevinkt moet je we nuchter zijn maar in de regel doen ze dat apart
Jammer mow. Maar je bent niks verplicht he. Als je zin hebt schrijf je en anders lees je lekker alleen maar. Echt niet dat we denken, nou ja, die mow schrijft nooit. Maar lekker zelf weten.

Volgens mij voor bloedtesten niet nuchter. Maar anders ff bellen?

Kinderen hebben vakantie vanaf vrijdag, dus morgen relaxt wakker worden. We hoeven niks, heerlijk!
Mow voel je tot niets verplicht, als je mee wilt schrijven doe je dat en als je alleen wilt lezen toch ook prima, niemand verwijt je iets... je moet doen waar je je goed bij voelt.

Marielle geen leuke vragen zulk soort, soms GRR hoe verzinnen ze het.. ik kan daar nooit zo goed tegen. Leuk vandaag dus een extra echo.. veel plezier.

Chocotoetje Mp ben ik al geregeld aant kijken echter tot nog toe niet echt iets tegengekomen naar mijn zin... echter wie weet.

Nuo.. en moest je nuchter zijn?

vanmorgen schrik weer iets bloederige afscheiding... hoop dat het daarbij blijft.. weet dat het door mijn placenta komt (ligt voor uitgang) echter naar tijdje geen bloed te hebben gezien hoop je toch dat dat zo blijft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven