De mannen op dit Forum

16-07-2014 00:10 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er nog meer mannenbroeders op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben.

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

Als vertegenwoordigers van het dominante geslacht laten jullie het qua gezag duidelijk afweten en dat is toch zeer teleurstellend.

Waar is toch de tijd gebleven dat wij trots konden zijn op de tentoonspreiding van onze superieure inzichten en inbreng?

Deze eens zo trotse voorhoede van het mannelijke geslacht is op dit forum thans uitgestorven lijkt het...

Jammer, Het ontrieft mij zeer en het laat mij mijzelf eenzaam voelen alhier.

:(

De wijze
Ja is ook zo, de enige kerel met een venusheuvel
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 02:07:

Ja is ook zo, de enige kerel met een venusheuvelAfschaven/afschaffen die handel, groeit toch weer terug.
Die kan je laten wegzuigen he?

Heb ik net van de week gelezen hiero.
Beter zeg ik dat het spieren zijn
Volgens mij is dit Kees.

Ik weet het bijna zeker.

Zeg, dewijze, wat denk je van inhalende Duitsers?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Volgens mij zijn het kwabben.

Maar ik wens alle mannen op dit forum een goede nachtrust.

Volgens mij zijn ze allang naar bed. Stelletje watjes.
De enige man die ik hier waardeerde was Murdoch, maar die ben ik kwijt.
quote:missmisery schreef op 16 juli 2014 @ 02:22:

Volgens mij is dit Kees.

Ik weet het bijna zeker.

Zeg, dewijze, wat denk je van inhalende Duitsers?Wie is Kees?
quote:redhothead schreef op 16 juli 2014 @ 02:30:

[...]

Wie is Kees?Geen flauw idee.
Spieren, doe je Paleo tegenwoordig? Wahahaha, of moet ik nu hihihi zeggen als huisvrouw zijnde?

Is Murdoch een man???? Noessss. Mijn leven is bijna ten einde, maar dit is wel het laatste zetje.
quote:Jonari schreef op 16 juli 2014 @ 02:32:

[...]

Geen flauw idee.Owkee!
Discussie: Huisvrouwen op dit forum

Jij hebt wel erg veel vrije tijd, meer dan de gemiddelde huisvrouw volgens mij.
Even een serieuze vraag tussendoor TO, heb je toevallig iets met Noorwegen te maken?
Je klaagt, zeurt en jankt als een wijf. Je hebt je plekje hier helemaal gevonden, welkom!
.
O, jij weer... ben je nou al naar een psychiater geweest?

Kan jij wel gebruiken.
Ah jongen, de wijze, jij doet op dit forum net of je een man bent, maar je bent gewoon een vrouw die wel eens wil mee maken hoe het is om op een vrouwenforum de mannenrol te spelen.
Love is the meaning of life
Je hebt nog geen enkele vorm van echt tegengas gekregen.

Ik durf te wedden dat je binnen de kortste keren net zo geconformeerd bent als alle andere heren hier, het heeft maar één post nodig die onverwacht de hoek om komt zeilen.
Hahaha val dood
Volgens mij heeft bij jou thuis je vrouw "de broek aan" en kom je daarom hier brallen over dominantie.........
quote:redhothead schreef op 16 juli 2014 @ 02:29:

De enige man die ik hier waardeerde was Murdoch, maar die ben ik kwijt. Murdoch was geen man, en is allang weer terug.
quote:ladyveraa schreef op 16 juli 2014 @ 06:15:

Hahaha val doodNou zeg
quote:dewijze schreef op 16 juli 2014 @ 00:10:

Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er nog meer mannenbroeders op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben.

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

Als vertegenwoordigers van het dominante geslacht laten jullie het qua gezag duidelijk afweten en dat is toch zeer teleurstellend.

Waar is toch de tijd gebleven dat wij trots konden zijn op de tentoonspreiding van onze superieure inzichten en inbreng?

Deze eens zo trotse voorhoede van het mannelijke geslacht is op dit forum thans uitgestorven lijkt het...

Jammer, Het ontrieft mij zeer en het laat mij mijzelf eenzaam voelen alhier.

:(

De wijzeTja je hoeft hier niet te zijn hè, loser!
Oh god, was er ook nog een OP?

Verder eensch met Cateautje. Nu heb je nog heel wat praats, maar over drie maanden ben jij ook getransformeerd tot sissie. Net als al die andere mannen hier. Mocht je dat noodlot willen ontlopen zit er maar één ding op: zo snel mogelijk vertrekken.
Ik kwam hier al binnen als een meegaand watje. Daar doe je niks meer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven