Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ladyphoxy gelukkig!!!
Pfff op twitter een foto van het vliegtuig gemaakt door een passagier, die een grapje maakt "als hij kwijtraakt, zo ziet hij eruit". Wat verschrikkelijk zeg.
Tjezus, wat vals
Gelukkig maar LadyPhoxy... Durft ze nog wel? Gaat die vlucht wel door? Lijkt me dat ze die vliegtuigen eerst goed moeten controleren.

Trouwens, over die vluchtroute. Op NOS laten ze heel mooi zien waarom ze zo vliegen. Vliegtuigen vliegen zoveel mogelijk in rechte lijn naar hun bestemming. Op een kaart lijkt een vluchtroute heel raar maar pak maar eens een globe en span met een touwtje een lijntje van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Als het goed is, heb je dat bij aardrijkskunde gehad ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:lechatrose schreef op 17 juli 2014 @ 18:17:

Maar als het niet is neergeschoten, dan is het nog steeds de tweede MA 777 in korte tijd die maar zo uit de lucht lijkt te vallen. Zonder enige aanwijzing voor problemen volgens MA blijkbaar.Ja, maar dat is gewoon toeval en heeft absoluut niks met MA te maken natuurlijk.
Staat ook een foto op van waarschijnlijk het wrak (euromaidan twitteraccount)
quote:MevrouwJack schreef op 17 juli 2014 @ 18:20:

Pfff op twitter een foto van het vliegtuig gemaakt door een passagier, die een grapje maakt "als hij kwijtraakt, zo ziet hij eruit". Wat verschrikkelijk zeg.Oh, wat erg zeg!
quote:polydox schreef op 17 juli 2014 @ 18:20:

Man die foto van paspoort twitterde heeft ook een foto van onderdeel van vliegtuig getwitterd ( kleuren van Malaysia Airlines)Walgelijk als het waar is.
Stressed is just desserts spelled backwards
volgens nu.nl ook mensen van Fox reizen
Poeh, ook een aantal reizigers van D Reizen aan boord hoor ik net.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Man oh man. Ik zit een potje te janken van opgelucht zijn. Maar wat komt dit dan dichtbij. Ik kan niet stoppen met denken aan hen die wel een familielid of vriend(in) verliezen.
quote:polydox schreef op 17 juli 2014 @ 18:21:

Staat ook een foto op van waarschijnlijk het wrak (euromaidan twitteraccount)En lichaam.
Mee eens strikje. Aan de ene kant melden ze alleen nieuws vanuit andere bronnen en aan de andere kant moeten ze een slag om de arm houden. Toch snap ik de drang om de oorzaak te willen weten. Dit is idd al het twee MA vliegtuig dat ineena naar beneden komt, en dat boven oorlogs gebied...
Met lichamen die tot 15km(!) ver liggen lijkt een "gewone" crash niet meer heel waarschijnlijk...
Afschuwelijk... Lees net dat een passagier nog een "geintje" maakte voordat hij instapte;

https://www.facebook.com/ ... 33.100003825135026&type=1
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 18:21:

[...]

Ja, maar dat is gewoon toeval en heeft absoluut niks met MA te maken natuurlijk.

Uiteraard. Want Triple Sevens staan erom bekend zomaar naar beneden te vallen vanaf cruising altitude.

CNN is wel netjes, zendt geen beelden uit voor ze zeker weten dat t van t vliegtuig is.
quote:suzyqfive schreef op 17 juli 2014 @ 18:20:

Trouwens, over die vluchtroute. Op NOS laten ze heel mooi zien waarom ze zo vliegen. Vliegtuigen vliegen zoveel mogelijk in rechte lijn naar hun bestemming. Op een kaart lijkt een vluchtroute heel raar maar pak maar eens een globe en span met een touwtje een lijntje van Amsterdam naar Kuala Lumpur. Als het goed is, heb je dat bij aardrijkskunde gehad ;)Op de vluchtroute Singapore/Amsterdam vliegen ze (althans 1,5 jaar geleden nog) over India en via Turkije het Europese luchtruim in. En Singapore ligt zo ongeveer op 'n steenworp afstand van KL.
quote:zas schreef op 17 juli 2014 @ 18:24:

Afschuwelijk... Lees net dat een passagier nog een "geintje" maakte voordat hij instapte;

https://www.facebook.com/ ... 33.100003825135026&type=1Ik heb er koude rillingen van... Ook die reacties eronder... Oh wat erg
quote:lechatrose schreef op 17 juli 2014 @ 18:24:

[...]

Uiteraard. Want Triple Sevens staan erom bekend zomaar naar beneden te vallen vanaf cruising altitude.

CNN is wel netjes, zendt geen beelden uit voor ze zeker weten dat t van t vliegtuig is.Je hebt gelezen dat dit vliegtuig is neergeschoten door deze ''schatjes''?

CNN noemt t de 'highway from Europe to Asia'
quote:Scamp schreef op 17 juli 2014 @ 18:27:

[...]

Je hebt gelezen dat dit vliegtuig is neergeschoten door deze ''schatjes''?

[img]https://pbs.twimg.com/media/BswivslIMAAW4yx.jpg:large[/img]Dat is dus nog helemaal niet bevestigd. Ik dacht dat je sarcastisch was.
quote:zas schreef op 17 juli 2014 @ 18:24:

https://www.facebook.com/ ... 33.100003825135026&type=1Bangelijk voor de nabestaanden die dit als laatste bericht van hem lezen.
Och die facebook foto.... bizar...

Ik hoop zo dat het niet Rusland was (of in ieder geval niet de Russische regering)...
quote:lechatrose schreef op 17 juli 2014 @ 18:28:

[...]

Dat is dus nog helemaal niet bevestigd. Ik dacht dat je sarcastisch was.Nee, dan gebruik ik een smiley en dit is het topic absoluut niet om grappig of sarcastisch te zijn dacht ik zo.
Ja vreselijk die facebookfoto :(

En die burgers die op de brokstukken staan...
Oh, de reacties onder die facebookfoto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven