Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ben een beetje raar. Ik stoor me niet aan die beelden. Ik vind het verschrikkelijk, maar niet op een manier van "dit wil ik niet zien".
Persconferentie is uitgesteld naar 21.45 of mogelijk nog later
quote:matroesjka_ schreef op 17 juli 2014 @ 21:03:

@Phoolan, is niet zo moeilijk denk ik. Paspoort mee of trouwboekje oid.

En als mijn vriend nou in het vliegtuig zou zitten?

Of zou het dan wel mogen als ik bijvoorbeeld samen met zijn moeder zou komen...
@Phoolan, dan ben je geen familie en word je waarschijnlijk nu niet toegelaten.
quote:Blusher schreef op 17 juli 2014 @ 20:53:

Oekraïners leggen nu bloemen bij de Nederlandse ambassade in Kiev. (meldt NOS)
@AnAppleADay, geen idee eerlijk gezegd. Maar ik kan me best voorstellen dat ze niet iedereen die zegt "dit is mijn vriend/vriendin" gaan toelaten.
Ik neem aan dat ze je dan toelaten als je samen met familie komt...die weten wel of je close bent of niet...
Ik denk het wel idd. Kan me haast niet voorstellen dat ze je dan keihard weigeren. Maar ik weet het dus niet zeker.
quote:matroesjka_ schreef op 17 juli 2014 @ 21:06:

Ik ben een beetje raar. Ik stoor me niet aan die beelden. Ik vind het verschrikkelijk, maar niet op een manier van "dit wil ik niet zien".

Helemaal niet raar hoor, het maakt mij ook niet uit. Daar is nieuws voor, zeker de eerste verslaggevers ter plaatse, die zijn er om erachter te komen en vast te leggen wat er is gebeurd. Kan er alleen niets van maken, en snapte de enorme ophef dus niet. Ik zie alleen maar puin.

Maar ze blijken het te blurren nu? Dus misschien dat het daar aan ligt..
En vaak geef je natuurlijk een "thuisblijver" op, en in mijn geval zou dat idd mijn vriend zijn als die niet mee zou gaan.
Maar zijn jullie niet bang dat dit een trigger gaat worden voor een Rusland vs. de Rest oorlog?
@Cadou, nja, ik zie het liever zoals het echt is dan dat ik afgeschermd word voor vanalles en nog wat omdat het ellendig is.
quote:matroesjka_ schreef op 17 juli 2014 @ 21:08:

@AnAppleADay, geen idee eerlijk gezegd. Maar ik kan me best voorstellen dat ze niet iedereen die zegt "dit is mijn vriend/vriendin" gaan toelaten.Nee, dat denk ik ook. Wel erg voor mensen die in onzekerheid zitten.
AnAppleADay dit zou best een trigger kunnen worden voor een escalatie ja. Maar uiteindelijk denk ik dat niemand dat echt wil.
quote:matroesjka_ schreef op 17 juli 2014 @ 21:11:

En vaak geef je natuurlijk een "thuisblijver" op, en in mijn geval zou dat idd mijn vriend zijn als die niet mee zou gaan.Oh ja, dat is waar... Als ze die gegevens erbij hebben dan heb je dat al opgelost...
Precies, dan word je neem ik aan door de touroperator gebeld en daar wellicht ook opgevangen en begeleid naar de meetingspot.
Jemig, de NOS kan beter z'n mond houden als ze niks nieuws te melden hebben.

Wat een treurigheid.
En dan nu naar het weer....
Die maatschappij krijgt het ook voor de kiezen zeg
Mja als ze nu naar de gewone uitzendingen gaan worden veel mensen ook boos.
Ik weet niet of dit al is gepost:

Uit een belronde blijkt dat er tot nu toe 71 Nederlanders aan boord waren van het toestel: 25 reizigers van D-reizen, 1 van Djoser, 4 van ATP, 30 van Vliegtickets.nl/WTC en 16 van Cheaptickets/Budgetair/Vliegwinkel.
Am Yisrael Chai!
Thanks iedereen voor de nummers, ze geven ook info aan niet familieleden gelukkig. Ik word teruggebeld door het ministerie. Ff in spanning afwachten dus.
De één kan daar nu eenmaal beter tegen dan de ander. Ik kan niet veel hebben wat dat betreft.
quote:AnAppleADay schreef op 17 juli 2014 @ 21:12:

Maar zijn jullie niet bang dat dit een trigger gaat worden voor een Rusland vs. de Rest oorlog?Er moet eerst duidelijk worden wie verantwoordelijk is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Is het niet raar dat het niet meteen bekend is wie in het vliegtuig zaten? Ik bedoel, vliegmaatschappijen zullen die lijsten toch meteen paraat moeten hebben?

Ik snap wel dat ze het niet meteen bekendmaken, aangezien ze eerst met nabestaanden contact willen opnemen, maar toch raar dat ze in het nieuws niet meteen weten hoeveel Nederlanders, etc., er in het vliegtuig zaten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven