Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland
zaterdag 19 juli 2014 om 01:01
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 00:53 Ik heb op Facebook trouwens van mijn vrienden geen 1 foto gezien waar lijken op staan. En ik deel ze zelf ook niet trouwens.Mijn fb vrienden ook niet gelukkig maar zag wel dat er bijv een keer is gereageerd op een posting van een ander en omdat iemand uit mijn vriendenlijstje dan reageert met afschuw , op een foto van een ander dan komt dat wel in mijn overzicht.
.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:55</a>:</b>
[...]
Gaat mij erom dat sommige zo door blijven gaan met hun mening opdringen. Dat zijn altijd dezelfde</div></blockquote>zet je die toch op ignore? Lukt niet met mobiel
[...]
Gaat mij erom dat sommige zo door blijven gaan met hun mening opdringen. Dat zijn altijd dezelfde</div></blockquote>zet je die toch op ignore? Lukt niet met mobiel
.

quote:isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:57:
Borodini doe niet zo dom. Ik heb instagram en 600 volgens dus als ik mijn pagina open en iemand heeft iets geplaatst dan zie ik dat. Of als ik naar de algemene foto's ga dan staat er ook wel eens iets tussen. Is vanuit de hele wereld dus iedereen kan plaatsen. Kun je het wegklikken maar je opent dat niet, je ziet 30 foto's tegenlijk in beeld van foto's op een strand tot selfies en tot dit soort foto's
Ik doe dom??
Och erme... Zalig zijn de armen van geest....zal ik maar zeggen...
Borodini doe niet zo dom. Ik heb instagram en 600 volgens dus als ik mijn pagina open en iemand heeft iets geplaatst dan zie ik dat. Of als ik naar de algemene foto's ga dan staat er ook wel eens iets tussen. Is vanuit de hele wereld dus iedereen kan plaatsen. Kun je het wegklikken maar je opent dat niet, je ziet 30 foto's tegenlijk in beeld van foto's op een strand tot selfies en tot dit soort foto's
Ik doe dom??
Och erme... Zalig zijn de armen van geest....zal ik maar zeggen...

zaterdag 19 juli 2014 om 01:03
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:02:
Shebyte kun je op social media niks vinden op het profiel van die persoon?
Die passagierslijst is volgens mij niet 100% zeker betrouwbaar dus ik weet niet of je die zou moeten raadplegen.
Nee heb nog niks kunnen vinden. Ik heb een andere ex collega gevraagd en wacht nog op reactie.
(heb overigens nog geen passagierslijst gevonden online)
Shebyte kun je op social media niks vinden op het profiel van die persoon?
Die passagierslijst is volgens mij niet 100% zeker betrouwbaar dus ik weet niet of je die zou moeten raadplegen.
Nee heb nog niks kunnen vinden. Ik heb een andere ex collega gevraagd en wacht nog op reactie.
(heb overigens nog geen passagierslijst gevonden online)
zaterdag 19 juli 2014 om 01:04
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:01:
[...]
Andere nabestaanden zijn gisteren al afgehaakt vanwege de hijgerigheid die hier ontstond
Welke nabestaanden dan? Kom op zeg, echte naaste nabestaanden zitten hier heus niet te F5'en Die hebben wel wat beters te doen.
Ga toch weg met je politietje spelen hier.
[...]
Andere nabestaanden zijn gisteren al afgehaakt vanwege de hijgerigheid die hier ontstond
Welke nabestaanden dan? Kom op zeg, echte naaste nabestaanden zitten hier heus niet te F5'en Die hebben wel wat beters te doen.
Ga toch weg met je politietje spelen hier.
zaterdag 19 juli 2014 om 01:04
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Ach, het maakt mij niet uit als mensen dat een keer laten weten dat ze iets te ver vinden gaan naar hun mening, maar die dwingelandij, dat staat me tegen.En hoe vaak heb je dit nu gezegd? Ik heb je het al eerder zien schrijven, hoor.
[...]
Ach, het maakt mij niet uit als mensen dat een keer laten weten dat ze iets te ver vinden gaan naar hun mening, maar die dwingelandij, dat staat me tegen.En hoe vaak heb je dit nu gezegd? Ik heb je het al eerder zien schrijven, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:05
Ik wel. En hem voor de zekerheid toch even bekeken. Maar als je echt vermoedens hebt dat er wellicht een bekende tussen zit zou ik hem niet bekijken. Dit is volgens mij de originele passagierslijst, dat betekent dat het ook mogelijk is dat iemand die op die lijst staat de vlucht helemaal niet genomen heeft volgens mij.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:05
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:04:
[...]
Ga toch weg met je politietje spelen hier.ik ga niet weg, en lees maar even terug, dan weet je precies wie er al zijn afgehaakt. En jij bepaalt niet wie er een "echte" nabestaande is en wie niet
[...]
Ga toch weg met je politietje spelen hier.ik ga niet weg, en lees maar even terug, dan weet je precies wie er al zijn afgehaakt. En jij bepaalt niet wie er een "echte" nabestaande is en wie niet

zaterdag 19 juli 2014 om 01:06
Wat ik dom vind, is iemand met '600' volgers op sm... nou whoefuckerdiehoo...
Dan heb je er 600, ( Of meer, of minder ) en dan ga je lopen mieren over wat je allemaal wel niet te zien krijgt.. Dat kan je je toch ook wel van te voren indenken.
Dat het hebben van 600 volgers, vrinden, twitteraars, weet ik veel wat, niet normaal is. En dat 600 ( of meer of minder ) overdreven is. En dat je er dus indirect zelf voor kiest om overladen te worden met informatie waar je helemaal niet op zit te wachten.
Zo dom vind ik dat.
Dan heb je er 600, ( Of meer, of minder ) en dan ga je lopen mieren over wat je allemaal wel niet te zien krijgt.. Dat kan je je toch ook wel van te voren indenken.
Dat het hebben van 600 volgers, vrinden, twitteraars, weet ik veel wat, niet normaal is. En dat 600 ( of meer of minder ) overdreven is. En dat je er dus indirect zelf voor kiest om overladen te worden met informatie waar je helemaal niet op zit te wachten.
Zo dom vind ik dat.
zaterdag 19 juli 2014 om 01:07
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:05:
Ik wel. En hem voor de zekerheid toch even bekeken. Maar als je echt vermoedens hebt dat er wellicht een bekende tussen zit zou ik hem niet bekijken. Dit is volgens mij de originele passagierslijst, dat betekent dat het ook mogelijk is dat iemand die op die lijst staat de vlucht helemaal niet genomen heeft volgens mij.Ik wacht gewoon de reactie van oud collega af.
Ik wel. En hem voor de zekerheid toch even bekeken. Maar als je echt vermoedens hebt dat er wellicht een bekende tussen zit zou ik hem niet bekijken. Dit is volgens mij de originele passagierslijst, dat betekent dat het ook mogelijk is dat iemand die op die lijst staat de vlucht helemaal niet genomen heeft volgens mij.Ik wacht gewoon de reactie van oud collega af.

quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:02:
[...]
Ach, het maakt mij niet uit als mensen dat een keer laten weten dat ze iets te ver vinden gaan naar hun mening, maar die dwingelandij, dat staat me tegen.de dwingelandij van zinloze en onware speculaties, een niet geverifieerde passagierslijst en foto's die inbreuk maken op de privacy van de slachtoffers vind je niet erg?
[...]
Ach, het maakt mij niet uit als mensen dat een keer laten weten dat ze iets te ver vinden gaan naar hun mening, maar die dwingelandij, dat staat me tegen.de dwingelandij van zinloze en onware speculaties, een niet geverifieerde passagierslijst en foto's die inbreuk maken op de privacy van de slachtoffers vind je niet erg?
quote:Borodini_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 00:57</a>:</b>
Borodini doe niet zo dom. Ik heb instagram en 600 volgens dus als ik mijn pagina open en iemand heeft iets geplaatst dan zie ik dat. Of als ik naar de algemene foto's ga dan staat er ook wel eens iets tussen. Is vanuit de hele wereld dus iedereen kan plaatsen. Kun je het wegklikken maar je opent dat niet, je ziet 30 foto's tegenlijk in beeld van foto's op een strand tot selfies en tot dit soort foto's</div></blockquote>
Ik doe dom??
Och erme... Zalig zijn de armen van geest....zal ik maar zeggen... Wat jij wil
Borodini doe niet zo dom. Ik heb instagram en 600 volgens dus als ik mijn pagina open en iemand heeft iets geplaatst dan zie ik dat. Of als ik naar de algemene foto's ga dan staat er ook wel eens iets tussen. Is vanuit de hele wereld dus iedereen kan plaatsen. Kun je het wegklikken maar je opent dat niet, je ziet 30 foto's tegenlijk in beeld van foto's op een strand tot selfies en tot dit soort foto's</div></blockquote>
Ik doe dom??
Och erme... Zalig zijn de armen van geest....zal ik maar zeggen... Wat jij wil
.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:08
quote:Borodini_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:06:
Zo dom vind ik dat.met 600 ben je heel populair hoor
Zo dom vind ik dat.met 600 ben je heel populair hoor
zaterdag 19 juli 2014 om 01:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:02</a>:</b>
[...]
Lukt niet met mobiel</div></blockquote>Tsja. Het leven is nou eenmaal keihard. Dat blijkt maar weer inderdaad
[...]
Lukt niet met mobiel</div></blockquote>Tsja. Het leven is nou eenmaal keihard. Dat blijkt maar weer inderdaad
.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:09
quote:markovic schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:01</a>:</b>
[...]
Andere nabestaanden zijn gisteren al afgehaakt vanwege de hijgerigheid die hier ontstond</div></blockquote>
Ga toch weg met je politietje spelen hier. Precies. Als mijn moeder of broer of zus daar in zat dan ging ik niet forummen. Dus
[...]
Andere nabestaanden zijn gisteren al afgehaakt vanwege de hijgerigheid die hier ontstond</div></blockquote>
Ga toch weg met je politietje spelen hier. Precies. Als mijn moeder of broer of zus daar in zat dan ging ik niet forummen. Dus
.