Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:16:

[...]

Laten we het over iets echt ergs hebben. Namelijk het uit de lucht schieten van honderden onschuldige mensen.Ho ho het is nog helemaal niet bewezen dat het erg is en dat die mensen onschuldig zijn. [/meds]
quote:jippie55 schreef op 19 juli 2014 @ 01:14:

Nou mensen, wat een respectvol topic is het geworden Ik zal vast een topic openen voor de nabestaanden van dit topic.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:17:

[...]

Jij en bgb, jullie moeten toch wel een heel saai leven hebben als dit je belangrijkste tijdverdrijf is....

Op het moment wel, ja.

Waarom post jij ipv uit te gaan, van bil te gaan, iets " écht " sociaals te doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh zijn we al afgezakt tot het "jij hebt geen leven" en "ik behoor tot het viva meubilair" niveau? Kom op mensen. Dit gaat niet meer over de inhoud.
quote:Tommy_Gun schreef op 19 juli 2014 @ 01:18:

[...]

Ik zal vast een topic openen voor de nabestaanden van dit topic.
quote:Tommy_Gun schreef op 19 juli 2014 @ 01:18:

[...]

Ik zal vast een topic openen voor de nabestaanden van dit topic.Haha, is goed. Ik wacht met smart
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:14 Als je 600 volgers hebt zie je niet hun shit. Als je zelf 600 mensen volgt zie je aardig wat ja. Maar je bent er zelf bij dat je 600 mensen gaat volgen he...daar moet wel het eea tussen zitten dat content gaat plaatsen die jij niet leuk vindt.Nee ik volg er zelf iets minder maar doe er niet zoveel mee dus nooit opgeschoond. En op dat algemene foto gebeuren (app die ik heb) zie je allerlei foto's voorbij komen die 'hot' zijn op dat moment en veel geliked worden vanuit de hele wereld en ja toen zag ik ze ook. Niet zozeer op mijn pagina. Maar ach so be it ik kon er wel tegen. Zoveel erge heb ik niet gezien. 1 foto had indruk gemaakt en dat was op een nieuwssite
.
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:17:

[...]

Jij en bgb, jullie moeten toch wel een heel saai leven hebben als dit je belangrijkste tijdverdrijf is....Met "dit:" bedoel je deze discussie met jou? Wat zegt dat over jezelf denk je?
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:18:

[...]

Ho ho het is nog helemaal niet bewezen dat het erg is en dat die mensen onschuldig zijn. [/meds]Laag.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 01:17:

[...]

Wat een weduwnaar/ weduwe degenereert tot een vage bekende?Er post helemaal geen weduwnaar/weduwe in dit topic.
quote:Borodini_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:12</a>:</b>

[...]

Doe je weer dom. Want zoiets als gister gebeurt niet elke dag he dus normaal zie je dat soort dingen niet</div></blockquote>

Je doet zelf dom.

Maar dat geeft niet hoor. Verstand komt met de jaren. Dus er is nog hoop voor je Dat is er al hoor maar thnx
.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:19:

Oh zijn we al afgezakt tot het "jij hebt geen leven" en "ik behoor tot het viva meubilair" niveau? Kom op mensen. Dit gaat niet meer over de inhoud.

Vergeet niet:

Ga eens weg

We weten het nou wel

Ben je soms van de forumpolitie
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:19:

Kom op mensen. Dit gaat niet meer over de inhoud.Moet dat dan om 01:21 uur 's nachts?
Maar goed het is weer zover het gaat totaal weer heel ergens anders over nu
.
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:20:

[...]

Lul toch niet zo dom. Er post helemaal geen weduwnaar/weduwe in dit topic.

Het ging over de term nabestaande.

Niet steeds het onderwerp veranderen.
Nou meds jij hebt ook een aardig staaltje forumgezeik vertoond vanavond.

Laten we gewoon allemaal weer een beetje normaal gaan doen.
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:18:

[...]

Ho ho het is nog helemaal niet bewezen dat het erg is en dat die mensen onschuldig zijn. [/meds]Wat leg je mij hier nou in de mond? Kan je het niet met argumenten aan?
Wat gaat het er weer lekker fris aan toe.

Ik zit me plaatsvervangend te schamen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 juli 2014 @ 01:21:

[...]

Vergeet niet:

Ga eens weg

We weten het nou wel

Ben je soms van de forumpolitie

Moraalridder

Je bent altijd

Je doet nooit

Er zijn er meer die dat vinden
@schattigheid, ja ik vind dat zo'n topic over de inhoud moet gaan. Ook om 1.22. En die inhoud kan vanalles zijn mbt deze crash, maar laten we ons gebitch bewaren voor de "help ben ik zwanger van het knikkeren" en "ik wil vreemdgaan" topics.
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:22:

Nou meds jij hebt ook een aardig staaltje forumgezeik vertoond vanavond.

Laten we gewoon allemaal weer een beetje normaal gaan doen.Want als je het er niet mee eens bent is het gezeik? Ik zeg alleen maar wat ik vind en wat ik zie, ik scheld niet, ik val niemand aan, ik vraag, ik observeer en ik geef mijn mening. Maar dat is blijkbaar heel moeilijk en confronterend voor sommigen. Zegt wel genoeg
quote:schattigheid schreef op 19 juli 2014 @ 01:22:

[...]

Moet dat dan om 01:21 uur 's nachts?Wat heeft het tijdstip er mee te maken? We zitten toch in een topic over een toestel wat uit de lucht is geschoten en waarbij 298 mensen zijn gedood. En waar ook nog nabestaanden mee kunnen lezen? Mwoah...
Nee, je scheldt niet, maar kom op. Je zet hier een aardig aanvallende toon neer. Je bent niet de enige hoor, maar ga nou niet doen of hunnie allemaal deze nare discussietoon veroorzaken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 juli 2014 @ 01:23:

[...]

Moraalridder

Je bent altijd

Je doet nooit

Er zijn er meer die dat vinden

Velen zijn het met je oneens

Hou eens op met je gezeur

Trek je nou alweer een topic naar je toe.

Ja je maakt wat mee als fatsoensrakker
quote:Cateautje schreef op 19 juli 2014 @ 01:23:

Wat gaat het er weer lekker fris aan toe.

Ik zit me plaatsvervangend te schamen.Eensch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven