Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

zaterdag 19 juli 2014 om 01:18
zaterdag 19 juli 2014 om 01:19
quote:markovic schreef op 19 juli 2014 @ 01:17:
[...]
Jij en bgb, jullie moeten toch wel een heel saai leven hebben als dit je belangrijkste tijdverdrijf is....
Op het moment wel, ja.
Waarom post jij ipv uit te gaan, van bil te gaan, iets " écht " sociaals te doen?
[...]
Jij en bgb, jullie moeten toch wel een heel saai leven hebben als dit je belangrijkste tijdverdrijf is....
Op het moment wel, ja.
Waarom post jij ipv uit te gaan, van bil te gaan, iets " écht " sociaals te doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:20
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:14 Als je 600 volgers hebt zie je niet hun shit. Als je zelf 600 mensen volgt zie je aardig wat ja. Maar je bent er zelf bij dat je 600 mensen gaat volgen he...daar moet wel het eea tussen zitten dat content gaat plaatsen die jij niet leuk vindt.Nee ik volg er zelf iets minder maar doe er niet zoveel mee dus nooit opgeschoond. En op dat algemene foto gebeuren (app die ik heb) zie je allerlei foto's voorbij komen die 'hot' zijn op dat moment en veel geliked worden vanuit de hele wereld en ja toen zag ik ze ook. Niet zozeer op mijn pagina. Maar ach so be it ik kon er wel tegen. Zoveel erge heb ik niet gezien. 1 foto had indruk gemaakt en dat was op een nieuwssite
.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:20
quote:Borodini_ schreef op zaterdag 19 juli 2014 01:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 19 juli 2014 @ 01:12</a>:</b>
[...]
Doe je weer dom. Want zoiets als gister gebeurt niet elke dag he dus normaal zie je dat soort dingen niet</div></blockquote>
Je doet zelf dom.
Maar dat geeft niet hoor. Verstand komt met de jaren. Dus er is nog hoop voor je Dat is er al hoor maar thnx
[...]
Doe je weer dom. Want zoiets als gister gebeurt niet elke dag he dus normaal zie je dat soort dingen niet</div></blockquote>
Je doet zelf dom.
Maar dat geeft niet hoor. Verstand komt met de jaren. Dus er is nog hoop voor je Dat is er al hoor maar thnx
.

zaterdag 19 juli 2014 om 01:21

zaterdag 19 juli 2014 om 01:22

zaterdag 19 juli 2014 om 01:23

zaterdag 19 juli 2014 om 01:24
quote:matroesjka_ schreef op 19 juli 2014 @ 01:22:
Nou meds jij hebt ook een aardig staaltje forumgezeik vertoond vanavond.
Laten we gewoon allemaal weer een beetje normaal gaan doen.Want als je het er niet mee eens bent is het gezeik? Ik zeg alleen maar wat ik vind en wat ik zie, ik scheld niet, ik val niemand aan, ik vraag, ik observeer en ik geef mijn mening. Maar dat is blijkbaar heel moeilijk en confronterend voor sommigen. Zegt wel genoeg
Nou meds jij hebt ook een aardig staaltje forumgezeik vertoond vanavond.
Laten we gewoon allemaal weer een beetje normaal gaan doen.Want als je het er niet mee eens bent is het gezeik? Ik zeg alleen maar wat ik vind en wat ik zie, ik scheld niet, ik val niemand aan, ik vraag, ik observeer en ik geef mijn mening. Maar dat is blijkbaar heel moeilijk en confronterend voor sommigen. Zegt wel genoeg
zaterdag 19 juli 2014 om 01:24

zaterdag 19 juli 2014 om 01:25