Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
oja, dank je voor de herinnering Mirjam. Ik denk dat ik dan nu maar weer ga ademen
euh pebbs je was niet echt blond toch? dus die doppies mogen uit je oren hoor (van de mp3 speler die blijft herhalen:" adem in"......"adem uit".......en vroeger hadden we het dan over een walk man, die worden echt mega retro...miss mijn oude maar eens opduikelen....?)

verder niet echt veel zin om te reageren, ga lekker met lief naar cold feet kijken.
nep blond dus dat werkt meestal wel als excuus.

Tabel is weer up to date.
Jippie, Mmmoi,. wat heerlijk voor je!!! Vertel, hoe (nee, vertel dat maar niet, wanneer (de baby komt) enz!

Hier verder alles goed, even vluchtig gelezen, jammer Mirjam dat dit de baan niet is.

Ringel, sterkte meisje, heb je verhaal op MSN gelezen. Heftig zeg. Jij moet je niet gek laten maken hoor, praat er ook veel met Ringelman over of spui het op de groep!

Pebbs, verlof, heerlijk! Al zal het anders en zwaarder zijn dan bij Floor, dat zul je merken. Maar geniet nog lekker van alles, want straks is het nog meer genieten!!!!

Hier dus alles goed, krijgen morgen andere hulp, jammer, ze had een voorkeurgezin (vriendin van haar is vandaag bevallen) dus het was al wel bekend dat ze weg zou kunnen gaan. Ze vond het zelf ook jammer.

Nou, ik ga verder genieten en af en toe de tranen laten komen, hihihi!
Meiden, heb eigenlijk weinig tijd, maar wilde toch even lezen hoe de reacties waren, haha. Ben zelf echt nog helemaal niet aan het idee gewend, nu meer mensen het weten is het wel leuker. Mijn beste vriendin en man weten het al want die wisten dat we 'bezig' waren en vanavond kwamen mijn schoonouders dag zeggen, die gaan 2 weken op vakantie, dus hebben we het hen ook verteld. Ik moet zeggen, ze vonden het heel leuk, maar de reactie bij de 1e keer was toch veel heftiger

Verder weet nog niemand het, zaterdagmorgen willen we het aan mijn ouders gaan vertellen, want de man kan morgen niet mee...

Morgenochtend komt de dochter van mijn vriendin een ochtendje hier, want ze had geen oppas. Wel gezellig voor Jasmijn want dat is haar dikke vriendin. Kunnen ze lekker samen spelen.

@Pebbs: Mijn uitgerekende datum is 2009, in de tabel staat volgens mij 2000, haha, dan ga ik terug in de tijd. Leuke reactie trouwens, ik zat echt op de jouwe te wachten Groetjes van manlief trouwens... Enneh, hard genieten van je verlof nu hè! Ik ben echt zó benieuwd naar jouw beeb!!!

@Annie: Ben benieuwd hoe je nieuwe hulp is, hoe lang krijg je die nu nog?

@Ringel: Haha, ik had toch iets teveel door laten schemeren vrees ik...

Heb mezelf nu ook aangemeld op maart 2009. Misschien wordt dat ook wel zo'n gezellig clubje als hier. Maar ik blijf hier actief hoor! Jullie zijn schatten!
Môge,

De laatsten zullen de eerste zijn, dat is weer duidelijk

Heb nu de dochter van mijn vriendin hier, dus moest gewoon mijn wekker zetten... blergh. De meiden hebben het wel gezellig maar ik heb voor half negen al mezelf en Jas aangekleed, een poepbroek verschoond, ontbijt gemaakt voor 2 meiden, en 2 (!!!) bekers melk opgedweild... Eerst gooide meisje er één om, mijn broek nat, haar broek nat, omgekleed, alles in de was, doekje... zitten we nét weer, gooit Jas die van haar om....AHAHAAHAAAAA! Dreumessen...je kunt beter kippen houden

Vanmiddag na Jas' slaapje gaan we even kijken bij de kerk, want een stel dat ik ken gaat trouwen, even kijken als ze de kerk uit komen hoe ze eruit zien, hhaha! Verder geen plannen hier behalve 2 dreumessen verzorgen. Maar het gaat wel goed hoor!
Hier alles rustig. Man is gister geopereerd. Hier komen er dus geen kleintjes meer bij. Wel apart om alle zwanger-worden-perikelen te lezen, terwijl wij juist dat hoofdstuk aan het afsluiten zijn. Het valt hem gelukkig mee, wel wat blauwe plekken enzo, maar het gaat. Zat me vanacht te bedenken (tja slapen word zo overschat tegenwoordig) dat het dus inhoud dat al Tesjes eerste keren, meteen de laatste eerste keren voor ons zullen zijn. Nooit meer maatje 50/56 in de kast, geen newborn luiers meer, geen eerste tandjes etc. Word er bijna melancholisch van. Ach, we wachten vanaf nu gewoon opkleinkinderen om te verpesten. LOL

Pebbles, lekker met verlof.

Mmmoi aan het oefenen met twee kindjes. Ik gok op een tweede meid voor jou, maar ik weet eigenlijk niet waarom.

Mette was jarig, GEFELICITEERD. Heel veel sterkte met je moeder.

Mirjam, ik heb het idee dat Hanna beter in haar vel zit. Tenminste, ik had het idee dat ze dat voorheen minder goed zat als nu. Als je begrijpt wat ik bedoel dan.

Verder weet ik het even niet. Heb allen vluchtig gelezen. Kinderen hebben vakantie, manlief geopereerd, huisbezoek van de GGZ gehad, manlief is zondag jarig en dat combineren we meteen met een housewarming, dus het is hier een beetje drukjes...
Floor heeft goed begrepen dat ik verlof heb, vanmorgen werd ze pas om 8 uur wakker. We moesten toen wel een beetje opschieten voor het zwemmen.

Volgende week gaan we echt met de peutertjes zwemmen. De groep waar ze nu in zit is van 15 tot 18 maanden en is nog in het diepe (1,40 ofzo) bad waarbij ze dus steeds gedragen moet worden. Ze vindt dat steeds minder leuk en vandaag begon ze al te gillen toen ze vanuit het pierenbadje naar het grote bad moest.

De groep hierna is van 1,5 tot 2,5 en is in de verhoogde bodem van het sportbad, het water is dan zo'n 40 cm hoog. Het is wel veel kouder daar maar ze kan daar tenminste lekker zelf rondstappen.

@mmmoi: Het zal inderdaad wel even wennen zijn, zeker omdat het al zo snel raak was. Ik moest ook echt een week of twee bijkomen van het idee, ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan.

Zou best knap zijn trouwens als je je kind in 2000 gaat krijgen, haha.

Hopelijk wordt je niet zo misselijk als de vorige keer.

Hoever ben je dan trouwens als je weer aan het werk moet? Dan moet je het na de vakantie waarschijnlijk al snel vertellen.

@lfuffy: Ik ben zelf ook zo emo met laatste keren. Ik hoop ook eigenlijk niet dat dit de laatste zwangerschap is, zo heb ik het helemaal niet beleefd.

Kwam de GGZ langs voor Ian en Des?
Ja, die komen de gezinssituatie bekijken. En nu we zijn verhuisd kwamen ze dus weer kijken. Niets heftigs hoor. Gewoon onze vaste contactpersoon en gewoon gezellig ana de koffie. Ze willen graag weten waar en hoe hun cliëntjes wonen. Dingen als bijvoorbeeld een eigen kamer hebben of een kamer delen, maakt verschil. Het een is niet beter of slechter, maar wel anders. En als er situaties zijn als bijvoorbeeld zes kinderen in een driekamerwoning, dan kan er worden ingegrepen. Bijvoorbeeld door een urgentie te regelen etc. Maar dat is bij ons niet aan de orde gelukkig. Ze wilde gewoon even het nieuwe huis zien.

Max vind zwemmen leuk, maar loopt dus nog steeds niet. Daardoor worden eigenlijk veel dingen te zwaar om even met hem te doen. Naar het zwembad betekent dat ik hem, op een gladde vloer, moet dragen en dat is eigenlijk net te zwaar. We gaan dus alleen zwemmen als we met allemaal kunnen gaan. Dan hebben we meer sjouwers.

Pebbles, ja lekker he van die emomomenten. Moest laatst een lastig gesprek voren met de juf van Des. Des in tranen en hoppa, mamma ook in tranen. Ziet er ook lekker uit. LOL
@Pebbs: Óf jij hebt voorspeld dat ik pas in 3000 beval, maar ik denk ook niet dat ik dát ga redden Lekker dat je kon uitslapen vanochtend. Ikke weer niet, want de aannemer ging keurig om kwart voor zeven weer aan de slag hiernaast. Gelukkig is het vandaag de laatste dag en dan zijn ze er klaar, vertelden ze me net. Ze zijn er met een man of vijf aan het werk om het op tijd af te krijgen. Ik moet op maandag 1 september weer beginnen en dan ben ik precies 12 weken, dus dan kan ik het gelijk vertellen!!! Mijn baas weet het trouwens al, wel heeeeel erg vroeg, maar ik had een beoordelingsgesprek met hem afgelopen week en toen ging het zo over zwangerschappen enzo. Mijn collega komt net terug met verlof als ik met verlof ga, dus misschien kunnen we dat combineren. Dat zij mijn klas neemt zeg maar. Ze werkt nl. ook ma en di. Dus toen heb ik het maar genoemd, ik wil dat hij het eerder weet dan het overige personeel.

@Weet niet meer wie het noemde, maar ik krijg dus verlof in maart en heb dan niet verlof tot en met de zomervakantie 2009 hoor!!! Dat zou evt. wel kunnen als ik ouderschapsverlof opneem, maar anders moet ik na mijn verlof nog 5 weken werken en dan is het zomervakantie. Dus... Ik heb al zitten tellen, haha.
@mmmoi: je zal toch wel eerder dan maart verlof krijgen als je half maart bent uitgerekend?

Zou best lekker zijn om dan tot en met de zomervakantie vrij te hebben.

Ik ben nu ook heel blij dat ik eigenlijk pas in 2009 (niet 2000 of 3000 dus) weer volledig ga werken. Vorige keer was me echt te snel met 10 weken en gecombineerd met de borstvoeding.
@Pebbs: O ja natuurlijk, ik krijg vier weken voor 16 maart verlof en dan is het toevallig al net voorjaarsvakantie. Vind ik wel jammer want dat kost me dus een week...
Wow, jullie hebben veel te doen op vrijdag zeker...ikke niet. Ben bij het bruidspaar gaan kijken, zag er heel leuk uit. Toen nog even een bakje koffie gedronken bij de man op het werk, want die zou Jasmijn de hele dag niet zien. Hij heeft een BBQ met klanten. Jas en ik hebben samen patatjes gegeten, maar het enige dat ze op heeft is een halve frikandel. Verder wilde ze niks, wel melk drinken. Ach ja, dan morgenochtend maar weer. Eten gaat heel moeizaam op het moment ook al geef ik haar geen tussendoortjes. We zien wel, kan zo weer veranderen.

Vanavond dus alleen in huis, wel lekker rustig. Ga strijken voor de tv denk ik want ik heb toch niks te doen verder...
he ladies,

@fluf, er is dus een knup in gelegd. Hahaha. Kan me voorstellen dat het raar is om afscheid te nemen van een periode. Je hebt dus wel een goede band met de mensen van ggz als ik het goed uit je stukje begrijp. Prettig lijkt me dat.

@pebbs, heerlijk zeg, dat floor tot 8 uur heeft geslapen. Laat haar dat maar lekker volhouden. Slaap jij nog een beetje 's nachts? Probeer ook overdag maar om zoveel mogelijk rust te houden.

@mmoi, vrijdag werk ik altijd. Ik merk dat het op mijn werk vrij makkelijk is om sneaky even prive online te gaan. Heb ik vandaag ook wel een paar keer gedaan maar voelt niet goed. Dat wil ik dus niet meer doen. Haha. Goed voornemen van mezelf. Het eten van Roan is ook ineens weer oke. Avondeten bedoel ik dan. Hij houdt niet van gekookte aardappels. Pasta is hij gek op. Vanavond aten we beef shanghai (van die wereldgerechten). Heb Roan ook een beetje gegeven en hij at het met smaak op. De garage valt trouwens ook goed in de smaak. Dat is leuk dus.

Morgen naar de stad met een vriendin. Ik heb een vreselijke hekel aan winkelen. Dingen uitzoeken, en passen, en geconfronteerd worden met m'n dikke kont. Bah. Ik ga dus als een echte kerel in de koffiehoek van de winkel zitten, wacht tot zij 2 armen met kleding bij elkaar gezocht heeft en ga alles passen. Zij beslist dan wat ik moet kopen. Ideaal. Daarna lekker lunchen. Heb bij een restaurantje lunch gereserveerd. Gezegd dat we 35 euro te besteden hebben en dat ze maar moeten zien wat ze klaarmaken.

Tot later!
WAT!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb dus geen enkele hint gezien (behalve die van dat PMS....) MMMOI, van harte proficiat! Wat leuk zeg!!! En ook al in één keer raak, wauw! Had het vanmiddag al gelezen, maar Ella wilde alle knopjes van de laptop aanraken, dus ik kon alleen maar lezen en niet typen. Goed zeg!

We zijn idd een vruchtbaar stelletje.

Ringel; wij waren niet bezig (behalve met sexen grijns) dus ik kan ook niet zeggen "hoelang" we bezig waren; mijn menstruatie was eigenlijk net weer op gang (een keer of 2-3 denk ik).

Fluf; idd een hele andere situatie waar jij in zit, maar gelukkig heb je al 4 schatjes van kindjes!

Pebbs hoe bevalt het verlof? Heerlijk he! Mijn verlof wordt helaas onderbroken door 2 dagen werken (.....) maar ik ben ook heel blij dat ik pas in 2009 weer echt aan het werk hoef; dat duurt nog lang!!! Wat jij zegt had ik ook; na 11 weken weer aan het werk vond ik echt niks en ook helemaal niet handig met de bv.

Mette ik heb ook even gemist dat jullie bij de gyn liepen. Baal je dan niet dat je nog toch 19 aug. moet wachten? Dat had ik toen bij Ella. Was eindelijk alles in orde en mocht het, moesten we wachten op een afspraak... ach ja.. je doet er niks tegen.

Zo, ben errug aan het genieten geweest van Ella. Ze is toch zo schattig! Ze kletst de hele dag door, ze leert er zoveel woordjes bij elke keer. Ze eet weer heel erg goed (mmmoi dat zal Jas ook wel weer gaan doen hoor) en ze speelt zo lekker. Soms alleen (waarbij ze als een echte Pippi Langkous allerlei dingen door de kamer sjouwt) of met mij en dan gaan we met de poppen spelen of de auto's of we laten de hond uit. Kei-kneuterig. Het enige jammere is, dat ze nog zo weinig slaapt en ik wil juist overdag wel een uur of 2-3 slapen. Ach ja....

Net heeft ze muziek gemaakt met mijn vader; triangeltje en rammen maar (en een herrie!). Mijn vader zingt er dan bij en ella staat super geconcentreerd muziek te maken. Zo cute!
anoniem_36251 wijzigde dit bericht op 11-07-2008 19:45
Reden: kleurtje vergeten....
% gewijzigd
shopse, muziek maakse verlofse en nog een heleboel andere dignen die ik ben tegen gekomen.....en heb gelezen dus.

Mijn Lieffie is hardlopen (hoop dat hij zonder hartfalen thuiskomt) doet nl in oktober mee met de 4 mijl (is een heeeeeel stuk hardlopen!) en daar heeft hij zich nogal op verkeken (doet me met de bedrijvenloop) en ipv dat hij zich afmeld (want geen conditie) gaat hij er nu vol tegen aan omdat meneer zich niet wil laten kennen.....(wil ook afvallen enzo.....) maar goed, moet ie allemaal wel lekker zelf weten.

Ik ga iig slapen (want morgen weer werken!) en ben wel moeiieg en zo...... (duh! understatement van het jaar geloof ik)
goedemorgen!
mogguh...lekker weer uitgekozen krook om te gaan winkelen.....!

regen, regen en nog eens regen......met bakken uit de hemel.....en dat blijft vooralsnog ook nog wel ff zo.

Luek man vakantie!
Ben ik ook weer, heerlijk uitgeslapen. Aimee slaapt nu. Straks schoenen met haar kopen.

Mmmoi al gewend aan zwanger zijn. Leuk zeg.

Wij hebben het nu over termijn van 1 jaar om er weer voor te gaan. Dus echt pas volgend jaar.

Haha wel discussie namen gehad. Als we weer eens meisje krijgen wil ik Roos/Rosa of Feline...Sophie vind ik ook nog steeds leuk. Dat is Aimee's tweede naam. Dus niet leuk om nogmaals te geven. Ook wel popie naam., net als Emma.

Hou wel van een beetje kaknamen. Jongetje vind ik Victor of Oliver ook leuk. Alleen vriend echt niet dus. Achternaam vriend is Diaz, dus staat mooi. Nu ja nog heel veel tijd om naam te laten vallen. Zijn de zwangeren al uit de namen. Haha en jij Mmmoi? Moeilijk altijd weer. Want moet het met elkaar uitvechten en moet passen bij de naam van de eerste,

Pebbles: fijn verlof, geniet ervan. Hopenlijk krijg je wat beter weer.

Grappig Annie leek voor mij eeuwig zwanger. Terwijl het bij Pebbles en Ris zo snel lijkt te gaan. Vooral Ris. Jullie hebben zelfs nog de kans om vlak na elkaar te bevallen. Pebbles te laat en Ris te vroeg.

Annie: hoe is het met de mannetjes? En wat vindt Mats ervan.

Mirjam:jammer van de job. Maar idd liggen alweer zat kansen met jouw papieren.

Krokus: hoe is het met jou en Roan.

Ringel: heftig verhaal. Sterkte...Verder gaat de zwangersch goed? Hoeveel weken al?

Niniane, lekker druk????

Tot straks!
We zijn dus nog steeds niet uit de namen. Zowel de jongens als de meisjes naam is nog niet zeker.

Enne Babba: het is niet de bedoeling dat deze langer blijft zitten hoor. Ik wil niet meer. haha.

Ik vind jouw namen wel heel leuk trouwens, zowel de jongens als de meisjesnamen.

Het weer mag van mij ook wel wat beter gaan worden. Ik had me mijn verlof eigenlijk met een boekje in de tuin voorgesteld.
Haha, Babba; wij wilden eigenlijk Ella Emma noemen, maar omdat die te popie was, hebben we zitten puzzelen met de letters en kwamen we bij Ella uit. Als reserve naam hadden we Sophie. Grappig!

Ella ligt trouwens al een uur in bed de meest bezopen geluiden te maken en "mama" te roepen. Heel schattig en lachwekkend, ik zou graag zien hoe ze er bij ligt in d'r bedje.

Niet veel te vertellen; vandaag op zolder geweest en heel veel rommel weggegooid. En we zijn er nog lang niet.....
Ben ik weer eens online is het hier zo rustig.

Met Aimee naar de stad geweest. Geen schoenen. Maat 21 bijna overal uitverkocht. 1 heel mooi paar gezien. Waren 99 euro en dan 30% korting. Vind ik echt te duur voor zomerschoenen, aangezien het meer winter lijkt. Maandag weer rustig kijken. Kind loopt op haar tenen, want schoenen zijn echt te klein. Ze heeft wel nog gympies, maar wederom met regen niet handig...

RIS: dan is Ella een mooie variant van Emma. Ik heb jaren gedacht dat mijn 1ste dochter Emma zou heten. Haha was wel afgesproken in vorige relatie. Ex vond het ook een mooie naam. En toen was het nog niet popie. Maar ja nieuwe vriend nieuwe smaken,

Pebbles: dus nog niet uit de namen. Bij de naam Floor staat wel veel. Ben benieuwd wat jullie kiezen...
Oja vraagje over wandelen.

Ik kan niet fatsoenlijk met Aimee wandelen. Loopt elk tuinpaadje in, rent de straat op. Wordt nijdig als ik haar hand vasthou. Ze moet gewoon leren om bij mij te lopen. En dat weigert ze pertinent. Ze loopt ook weg en maakt haar niet uit als ik niet in het zicht ben. Dus wandelen wordt hier elke keer een drama. Langs winkels lopen is helemaal een onmogelijke opgave. Merk dat ik daardoor de neiging heb om haar nog veel in de wandelwagen te doen. Maar zo leert ze het nooit en qua conditie ook niet goed. Hoe doen jullie dat?
@babba: Floor heeft ook maat 21 en ik heb laatst ook elke schoenenwinkel af moeten struinen op zoek naar schoenen. Uiteindelijk dus ook schoenen van 80 euro met 20% korting gekocht. Nog steeds duur maar ze had ze echt nodig.

Kijk anders eens online als je de maat al weet.

Deze: http://www.daffodille.nl/shop/Falcotto- ... -2519.html

zijn bijvoorbeeld maar 23 euro. Zo zijn er meer shops die via internet de bekende merken kinderschoenen verkopen.

@ris: Ella stond vorige keer bovenaan mijn lijstje. Manlief vond het alleen wat minder dus we hebben samen wat anders gekozen.

We zitten met z'n allen lekker uit dezelfde namen te kiezen.

Is Ella al gaan slapen ondertussen? Leuk zo'n kletskous.
@babba: zelfde probleem als jij wat lopen betreft. En ik heb helaas geen tips. Op het moment is het helemaal lastig want mijn bekken kan er eigenlijk niet tegen als ik sprintjes achter haar aan moet trekken maar ik vind wel dat ze zoveel mogelijk zelf moet lopen. Het gaat trouwens al ietsje beter dan een paar weken terug maar dat hangt voornamelijk van de bui af. Vaak gaat ze gewoon midden op straat zitten als ze niet de kant op wil waar ik haar heen wil. Ik zie me al helemaal met een baby op de arm en een peuter op de grond staan.

Er staat dus al een duo kinderwagen te wachten voor over een paar weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven