Moonen vrouwen wel eens?

13-07-2008 21:16 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moonen is het opzettelijk ontbloten en toekeren van het eigen achterwerk naar een ander om deze ander te beledigen, in verlegenheid te brengen, of voor de grap. Het Engelse leenwoord is afkomstig van de Engelse uitdrukking mooning. Het verschil met het zogenaamde flashing is dat moonen niet seksueel is. Bovendien worden meestal niet opzettelijk de geslachtsdelen getoond. Moonen wordt meestal als een belediging opgevat.

Mkaen vrouwen zich ook wel eens schuldig aan het moonen? Ik ben benieuwd!
.
open deur....

Elke dag zeven maal zeventig maal. In een brandend braambos.
quote:Antonio schreef op 13 juli 2008 @ 21:16:

Moonen is het opzettelijk ontbloten en toekeren van het eigen achterwerk naar een ander om deze ander te beledigen, in verlegenheid te brengen, of voor de grap. Het Engelse leenwoord is afkomstig van de Engelse uitdrukking mooning. Het verschil met het zogenaamde flashing is dat moonen niet seksueel is. Bovendien worden meestal niet opzettelijk de geslachtsdelen getoond. Moonen wordt meestal als een belediging opgevat.

Mkaen vrouwen zich ook wel eens schuldig aan het moonen? Ik ben benieuwd!Ik vraag me af hoe je je schuldig kan maken aan iets dat niet opzettelijk gebeurd?
Ik moon alleen thuis
Ikke wel hoor, alleen bij mijn vriend haha voor de gein, bij anderen zou ik het niet durven.
hahaha vroeger in de bus van het schoolreisje gebeurde dat nog wel eens. We waren 15 en hadden dan een excursie naar 1 of ander museum. Met een paar meiden achter in de bus vonden we het reuze amusant te moonen (borsten met BH aan) .. of is dat nou flashen... naar alle weggebruikers. Met veel succes/getoeter
Dat is een soort van flashen Twompie

Grappig haha da's wel lachen natuurlijk
Ik kan me Lydia Rood nog herinneren.
Pfff.. Lindy,d'r zijn wel grenzen hoor....
Hey Lord,don't ask me questions

Ik wist het. Geopend door Antonio.

Antwoord: vast wel, maar ik niet.
Moonen, is dat in je blote billen "in de mááááneschijn" zingen?
Beetje vaag verwoord die definitie. Maar ik heb het 'genoegen' gehad om iemand die voor mij en vriend liep het te zien doen. Jurkje was geheel omhoog getrokken en ze had geen onderbroek aan :-s Ten eerste zou je dan toch iets moeten voelen, ten tweede liep ze ook wel aan het jurkje te frummelen, maar op een bepaald moment zat-ie dus 'ineens' nog hoger (hele kont zichtbaar terwijl ze voor ons uitliep). Ik schaamde me er plaatsvervangend voor, al ben ik er vrij zeker van dat dit niet per ongeluk was. Zat een steekje los.
Alleen thuis wanneer vriend poep uitkraamt imo.

Dan moon ik hem weleens en zeg dat ie daar verder tegen kan lullen.
Die foto..tjeessss
quote:Tante Sjaan schreef op 14 juli 2008 @ 00:03:

Alleen thuis wanneer vriend poep uitkraamt imo.

Dan moon ik hem weleens en zeg dat ie daar verder tegen kan lullen. Wahahaha, hilarisch!!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Ik heb nog nooit gemoond, ik laat mijn billen niet aan jan ende alleman zien.
Moest een beetje glimlachen toen ik dit topic zag...dacht meteen aan mijn moeder. Mijn moeder is pasgeleden aan kanker overleden echter, tijdens haar korte ziekbed van maanden is zij haar humor nooit verloren.

Ze lag op een gegeven moment in zo'n ziekenhuisbed in de woonkamer voor het raam en stak vaak de draak met haar steeds magerder wordende lichaam. Op een gegeven moment zei ze" ik heb geen reet meer in mijn broek, kijk maar" en ze liet haar broek zakken toen ze op haar zij lag. Ik zei toen " maar ma, iedereen aan de overkant kan meegenieten". " Kan me niet verdommen zei ze" en ze trok haar onderbroek en pyamabroek omhoog, stond op van haar bed en liet hem voor het raam demonstratief zakken.

" Zo" zei ze " heb ik ook nog eens gemoond in mijn leven"

Wat een lekker wijf he......
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:tangerine schreef op 14 juli 2008 @ 21:36:

Ik heb nog nooit gemoond, ik laat mijn billen niet aan jan ende alleman zien.Maar toch wel aan mij?
quote:sprokkelientje schreef op 14 juli 2008 @ 22:16:

Moest een beetje glimlachen toen ik dit topic zag...dacht meteen aan mijn moeder. Mijn moeder is pasgeleden aan kanker overleden echter, tijdens haar korte ziekbed van maanden is zij haar humor nooit verloren.

Ze lag op een gegeven moment in zo'n ziekenhuisbed in de woonkamer voor het raam en stak vaak de draak met haar steeds magerder wordende lichaam. Op een gegeven moment zei ze" ik heb geen reet meer in mijn broek, kijk maar" en ze liet haar broek zakken toen ze op haar zij lag. Ik zei toen " maar ma, iedereen aan de overkant kan meegenieten". " Kan me niet verdommen zei ze" en ze trok haar onderbroek en pyamabroek omhoog, stond op van haar bed en liet hem voor het raam demonstratief zakken.

" Zo" zei ze " heb ik ook nog eens gemoond in mijn leven"

Wat een lekker wijf he......idd geweldig
De ex vriendin van mijn broer deed het wel eens; als ze genoeg gedronken had, broek omlaag als er een auto door de straat kwam. Mijn broer deed dit overigens ook.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven