Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Mogalie, Eindelijk officieel voor t echhie!!!

@Poca, dat is mooi dat het gezellig was.

Wat mij betreft hoeven ze me geen rare dingen te laten doen, daar zou ik dus geen zin in hebben

@Aruba, kan me goed voorstellen dat t frustrerend is dat er mensen onderhand eerder zwanger zijn straks. Is natuurlijk net zo goed met de meiden die hier schrijven... Maar bedenk dat het ook bij jou goedkomt en dat die paar maanden dan zo vergeten zijn.. (Ik weet het, het is makkelijk praten voor mij)

Nog ongeveer 4 dagen hier voor mijn eisprong. Normaal hebben we ook om de dag sex, dus dat houden we er goed in de komende dagen..
@ Romi: wij hebben van te voren ook gezegd dat we niet hele rare dingen wilden en daar hebben ze zich netjes aangehouden.

Ik duim trouwens voor je!

@ Aruba: Een dikke knuffel, maar bij jou komt het ook goed hoor!
@Poca, en wat zijn de regels tijdens de bruiloft? Mogen ze liedjes zingen, abc'tjes doen enz.?
@ Romi: ER mogen best dingen gedaan worden zoals sketches en liedjes, en het is de bedoeling dat het een knalfeest gaat worden.
Ik ben weer thuis!!

Hardstikke gezellig weekend gehad! Zaterdag begonnen mijn vruchtbare dagen en we hebben het vier keer gedaan dit weekend. haha.Wel appart om dat jullie mede te delen. Vandaag is als het goed is mijn meest vruchtbare dag. We hebben het vanacht om 00.30 voor het laatst gedaan. Dat telt wel als vandaag hé?? Vanavond zekers nog een keertje!! Ben wel heeeel benieuwd of het in één keer raak is. Ik ga er maar niet vanuit. Maar stiekem hoop je het toch een beetje.

Jullie allemaal een goed weekend gehad??
@T&G, welkom terug!

Is idd wel raar om heel je sexleven hier neer te zetten.. Normaal zeg ik er erg weinig over.

Ik dacht alleen dat het geen zin had om het meer dan 1x per 48 uur te doen, omdat de man die tijd nodig heeft om nieuw te produceren..

Ik hoop echt dat ik de 17e mijn eisprong heb, omdat ik de 18e dus weg ben. En het voelt dan alsof ik deze maand verspeel, terwijl dat niet echt zo is natuurlijk..

Maar hopelijk is het raak T&G, zou wel echt super zijn natuurlijk!!! Spannend de komende 2 weken dus..
W
@JL, welkom terug. Fijne vakantie gehad? Leuke dingen gedaan? Heb geen vragen voor de gynaecoloog hoor.

Spannend, nog maar 4 strips!

@T&G, hoop voor je dat het in één keer raak was, aan de quantiteit zal het niet liggen ;) Hier idem.

@Poca, klinkt als een gezelige boel!

Niks te melden verder, na een dag hard werken, ga ik maar eens een potje koken...
Dat van die één keer in de 48 uur weet ik. Maar we gaan maar één keer per jaar zonder kids een weekendje weg....(need I say more??) We konden en wilden niet minder

Bovendien heb de vorige twee keer ook geen rekening gehouden met die 48 uur. Er zal vast wel één goed zaadje tussen zitten!! Nu nog raak schieten Vanavond nog ffies voor het goede doel (daarna alleen for fun ) en dan maar 2 weken wachten hé?

@Just; Welkom thuis!!!
...
Hallo

Ben ik ook weer eens, beetje druk de laatste tijd met werk etc.

@Poca: klinkt alsof je vrijgezellenfeest gezellig was.

En die vakanties en weekendjes weg klinken ook niet verkeerd.

Hier begonnen met de laatste pilstrip.....spannend.

Als ik goed tel is mijn eerste vruchtbare periode precies in de vakantie. Komt dus goed uit. Sommige van jullie zijn al goed bezig iig met sexen haha.
Haha, bedankt voor de emoticon Lisa, ben er heel erg blij mee ;) Huize mogalie is weer beter!

Met jou alles goed? Al het idee dat er iets anders gaat/voelt dan anders?

@Romi, idd vreemd om hier zo over sex te praten. Met vriendinnen doe ik dat ook wel, maar das toch anders!

@T&G, wanneer merkte je bij de vorige 2 voor het eerst iets na de bevruchting?

Na een halve bak Ben & Jerry's barst ik bijna uit elkaar, dus ik ga even op de bank liggen ;)
@Kroket, spannend hoor, de laatste strip! Wanneer ga je op vakantie?
Hebben jullie dat ook dat je nu elk dingetje in je buik voelt??

Erge is dat het allemaal nog helemaal niet kan, want heb pas over paar dagen mijn eisprong...

En ik wéét dat het niet kan, maar toch voel ik van alles..
haha, dat noemen ze pas een voorgevoel, Romi!
Haha, dan zou ik echt blij zijn, als mijn voorgevoel klopt

Maar ik probeer er echt wel relaxt mee om te gaan, maar t lukt me gewoon niet zo goed..
@Mogalie: Ik heb bij allebei zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Maar niet elke vrouw heeft dat. Dat was een heeeeel klein beetje bruin bloed een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden.

Verder daarna pas met een week of zes, ochtendmisselijkheid!!!
Tja, klinkt wel een beetje bekend ROmi.

@T&G, ochtendmisselijkheid, blegh, daar heb ik dus helemaaaaal geen zin in!

Ik ga naar bed. Tot morgen!
...
@Lisa, ik probeer echt niet ongeduldig te zijn, maar ik heb t veel te rustig op mijn werk en dan let je dus overal op..

Andere maanden voel ik dat ook vast wel, maar dan besteed ik er geen aandacht aan.
Haha, idd iedereen ongeduldig!

pffff, ben echt enorm moe trouwens. Kom echt mijn bed bijna niet uit ´s ochtends...

Ga maar eens beginnen.

Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal,

wat spannend bij iedereen zeg! Ik moet nog een strip wachten en dan mag ik ook meedoen voor het echie!

Ik kon vanmorgen ook bijna niet mijn bed uit komen en ben volgens mij ook toe aan vakantie! maar ik mag nog 3 weken wachten;-)
Oh dat herken ik ook, ben zooooo toe aan vakantie.

Was vanmorgen pas om 9 uur op kantoor. Is gelukkig geen probleem, want we schrijven hier uren en kwam er gister achter dat ik er genoeg heb op zich.

Moet nog ruim een maand wachten voordat ik vakantie heb..

Nog ongeveer 3 dagen tot mijn eisprong.. Moet vanavond en donderdagavond dus extra goed mijn best doen
moet nog tot oktober wachten op vakantie....

succes romi!
hallo dames,

ik ben ook maar weer eens hier maar eigenlijk met een vraagje probleem.

ik ben na de dood van me vader wel gewoon ongesteld geworden, zondag moest ik weer ongesteld worden en er kwam ook aanstalte... alleen nu ben ik nog niet echt ongesteld en ik red het ook vandaag gewoon met een mini tampon! ik vind dit zo raar want dit is niet normaal en zo gestrest ben ik niet.

het is ook niet echt bloed. en me borsten doen zo'n pijn zonder bh kan ik niet gewoon rond lopen het zal toch niet... ik snap er niks van en wij hadden besloten kindjes een beetje uit testellen tot we in een rustig vaarwater zouden zijn en dat is nog laaang niet.

ik ben zo in de war.

ik heb al jullie reacties niet gelezen trouwens hoor maar ik keer in deze toch maar even terug naar jullie.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven