Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 12 augustus 2014 om 16:07
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 15:47:
[...]
Ze is boos, boos op iedereen. Die mensen zijn er. Triest en dat meen ik oprecht, als je zo in het leven staat.Boos, verdrietig, gekwetst en ga zo maar door. Ik heb ook even haar berichten onder haar andere nick gelezen en als er een opmerking komt die haar niet zint, reageert ze ook zo.
[...]
Ze is boos, boos op iedereen. Die mensen zijn er. Triest en dat meen ik oprecht, als je zo in het leven staat.Boos, verdrietig, gekwetst en ga zo maar door. Ik heb ook even haar berichten onder haar andere nick gelezen en als er een opmerking komt die haar niet zint, reageert ze ook zo.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 12 augustus 2014 om 16:40
dinsdag 12 augustus 2014 om 16:40
quote:doornroosje9 schreef op 12 augustus 2014 @ 14:07:
[...]
Huh? Waarom?
Ik ben ook benieuwd.
Hij kon wel fel zijn maar vond hem nou niet heel erg schrikken.
[...]
Huh? Waarom?
Ik ben ook benieuwd.
Hij kon wel fel zijn maar vond hem nou niet heel erg schrikken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 12 augustus 2014 om 16:41
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 augustus 2014 @ 16:05:
Wat overdreven zeg. Dan kun je de helft van de forummers hier wel een perma geven.Ja, dit.
Wat overdreven zeg. Dan kun je de helft van de forummers hier wel een perma geven.Ja, dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 12 augustus 2014 om 16:42
quote:Enn schreef op dinsdag 12 augustus 2014 16:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 12 augustus 2014 @ 16:39</a>:</b>
[...]
Help me even, wie was dat?</div></blockquote>Met de Jochem Myer ava. Nog steeds vraagtekens
[...]
Help me even, wie was dat?</div></blockquote>Met de Jochem Myer ava. Nog steeds vraagtekens

dinsdag 12 augustus 2014 om 16:46
dinsdag 12 augustus 2014 om 16:49

dinsdag 12 augustus 2014 om 16:56

dinsdag 12 augustus 2014 om 16:59
quote:Lughnasadh schreef op 12 augustus 2014 @ 16:56:
Blijkbaar heeft de HRS dan ook zo zijn of haar voorkeuren..
Blijkbaar. Geen idee.
En dat wil ik graag zo houden.
Blijkbaar heeft de HRS dan ook zo zijn of haar voorkeuren..
Blijkbaar. Geen idee.
En dat wil ik graag zo houden.
dinsdag 12 augustus 2014 om 17:00
quote:Annapalona schreef op 12 augustus 2014 @ 16:56:
Jeetje wat komt er na de G? Vind mensen die zelf wel weten dat ze te ver gaan en het elke keer dan snel gaan wissen een beetje sneaky, of zie ik dat verkeerd?Volgens mij kan een mod. altijd zien wat er heeft gestaan.
Jeetje wat komt er na de G? Vind mensen die zelf wel weten dat ze te ver gaan en het elke keer dan snel gaan wissen een beetje sneaky, of zie ik dat verkeerd?Volgens mij kan een mod. altijd zien wat er heeft gestaan.