Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.

Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!

Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?

quote:malu3 schreef op 13 augustus 2014 @ 19:15:

Ik hoop dat Nico nou eindelijk eens de juiste conclusie trekt en de relatie met Rienk beeindigd want een naar mannetje is dat toch.

Vergeet het maar. Na 1 dag heeft Rienk z'n aanraakverbod alweer gestaakt en ondertussen schijnt hij Isabella ook vergeven te hebben.

Als ik Isa was zou ik het hem echter nooit meer vergeven. Dit is de zoveelste keer dat hij haar in een hoek probeerde te trappen.

Isa is vandaag de hele dag bezig geweest met de opnames van De Prooi met Wolter Kroes en ze heeft het geweldig gedaan. Ik hoop van harte dat het een dikke hit wordt voor haar, het is haar gegund.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 13 augustus 2014 @ 19:57:

Oh ik geloof dat ik trouwens wel pro-rené ben. ik ook Tomatensoep hij spreekt ze aan op dingen gaat confrontaties niet uit de weg en... ik vind hem ook sexy met zijn staartje en mooie stem
quote:Maryssa schreef op 13 augustus 2014 @ 23:11:

[...]

ik ook Tomatensoep hij spreekt ze aan op dingen gaat confrontaties niet uit de weg en... ik vind hem ook sexy met zijn staartje en mooie stem

Blijkbaar ben ik toch trendgevoeliger dan ik wil toegeven, maar dat staartje vin'k la-la, maar als ie een knòtje heeft... whoppa, lekkar!

Erg, ik weet het.
conversation = awareness
Billy had haar 24 uur aangevraagd maar bijna meteen weer besloten dat ze toch zou blijven
Waarom haar 24 uur aangevraagd??
quote:Maryssa schreef op 13 augustus 2014 @ 23:11:

[...]

ik ook Tomatensoep hij spreekt ze aan op dingen gaat confrontaties niet uit de weg en... ik vind hem ook sexy met zijn staartje en mooie stem Haha oh nee sexy vind ik hem totaal niet. Maar tot nu toe gewoon wel prettig, een man die goed weet wat hij wil en daarvoor staat heb ik het idee. Weinig issues.
quote:Nemesis. schreef op 14 augustus 2014 @ 10:59:

Billy had haar 24 uur aangevraagd maar bijna meteen weer besloten dat ze toch zou blijven

Voorspelbaar hoor. Las net dat Charlotte het ook moeilijk heeft, veel te huilen en te miepen. Ze had gehoopt door te breken als zangeres na Utopia, maar had even geen rekening gehouden met haar weinige talent en grote concurrent Isabel.
quote:lolanu schreef op 15 augustus 2014 @ 00:32:

Waarom haar 24 uur aangevraagd??http://www.utopiagekte.nl ... r-24-uur-aangevraagd.html
Ik begrijp het zakgeld issue niet zo goed.

Ze krijgen een klein bedrag per week, maar op het moment dat er loempiaatjes besteld worden (door Lau en Lot) wordt Gio opgetrommeld zodat hij kan betalen uit de algemene kas.

Daarna is er een hoop discussie waar het van wordt betaald.

Waarom niet gewoon iedereen zijn/haar zakgeld in handen geven, chash, op = op?!
@Bergje: Ze krijgen al een tijdje cash hun zakgeld omdat er voorheen ook al vraagtekens rondom het uitgavenpatroon van sommigen waren. Nu krijg je dat bewoners van elkaar lenen, zoals Marije die van de week geld voor Laura had voorgeschoten.
Ik las in de streamverslagen dat Billy en Ruud hopen dat ze na het Utopia-avontuur een eigen real live soap krijgen.

Voorts vertelde Billy nog dat als ze haar best had gedaan ze wel een soort van Beyoncé had kunnen worden. Uh ja, en ik Obama.
quote:malu3 schreef op 13 augustus 2014 @ 19:15:

Ik hoop dat Nico nou eindelijk eens de juiste conclusie trekt en de relatie met Rienk beeindigd want een naar mannetje is dat toch.Stockholmsyndroom
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Jibba schreef op 13 augustus 2014 @ 20:36:

[...]

Vergeet het maar. Na 1 dag heeft Rienk z'n aanraakverbod alweer gestaakt en ondertussen schijnt hij Isabella ook vergeven te hebben.

Als ik Isa was zou ik het hem echter nooit meer vergeven. Dit is de zoveelste keer dat hij haar in een hoek probeerde te trappen.

Isa is vandaag de hele dag bezig geweest met de opnames van De Prooi met Wolter Kroes en ze heeft het geweldig gedaan. Ik hoop van harte dat het een dikke hit wordt voor haar, het is haar gegund.

Dat hoop ik ook, en dat Lot nog maar nog groener van jaloezie mag worden.

De trut,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:ZaraZara100 schreef op 15 augustus 2014 @ 12:53:

@Bergje: Ze krijgen al een tijdje cash hun zakgeld omdat er voorheen ook al vraagtekens rondom het uitgavenpatroon van sommigen waren. Nu krijg je dat bewoners van elkaar lenen, zoals Marije die van de week geld voor Laura had voorgeschoten. Waarom betaalde Gio die loempiaatjes dan uit de kas? Om vervolgens met zn allen te gaan lopen discussieren....
quote:Bergje65 schreef op 15 augustus 2014 @ 14:21:

[...]

Waarom betaalde Gio die loempiaatjes dan uit de kas? Om vervolgens met zn allen te gaan lopen discussieren....Zoals ik het begrijp (maar correct me if i'm wrong) wordt al het geld nu beheerd door Gio. Het kan dus niet anders dat ook het zakgeld in de kas blijft (dus niet meer persoonlijk wordt uitgedeeld). Marije had haar zakgeld gedoneerd aan haar "groepje", met de voorwaarde dat er geen sigaretten van werden gekocht. Laura en Lot bestelden er dus meteen loempia's en sigaretten voor 50 euro van en wilden dat geld uit de kas hebben. Dat was dus niet de afspraak maar Gio heeft het ze wel gegeven.
quote:ZaraZara100 schreef op 15 augustus 2014 @ 12:56:

Ik las in de streamverslagen dat Billy en Ruud hopen dat ze na het Utopia-avontuur een eigen real live soap krijgen.

Voorts vertelde Billy nog dat als ze haar best had gedaan ze wel een soort van Beyoncé had kunnen worden. Uh ja, en ik Obama.Haha, Ruud zou zo maar eens de Nederlandse Ashton Kutcher kunnen zijn..
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ik vind Charlotte zooo vals over die fles wijn. In het filmpje was te zien dat ze zei tegen Billy witte wijn te willen en dan glashard ontkennen. En dan tegen Billy over het geld van Marije niet mogen besteden aan sigaretten; ze is nu toch weg?? Nou dan is er toch geen probleem?? Ook hoe zij en Laura tegen Gio doen en de blikken naar elkaar toen Billy bij hen op de hoek van de tafel ging zitten....brrrr.

Van mij mag Charlotte er uit en daarna Ruud. Dat gemiep van hem over de koeien dat ze niet meer naar hem luisteren en dat René hem niet mag. René spreekt hem als enige tenminste aan op zijn gedrag. Vreselijk laag hoe hij Colinda te kakken zette in het centraal met dat hij dierenfluisteraar is.
Die Charlotte is een jaloers vals mens..bah
quote:Tomatensoep schreef op 13 augustus 2014 @ 19:57:

Oh ik geloof dat ik trouwens wel pro-rené ben.Ik niet. Hij heeft een randje.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:lily-rose2014 schreef op 16 augustus 2014 @ 12:44:

Die Charlotte is een jaloers vals mens..bah

Ik vind die meid erg tegenvallen qua gedrag, ze is er niet op vooruit gegaan sinds de omgang met Laura.

2 sneaky bitches zijn het.

Liegen en stelen BAH
Ik volg de trends niet zo, maar is uitgegroeid blond haar ineens de mode?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
quote:denachtzuster schreef op 18 augustus 2014 @ 20:06:

Ik volg de trends niet zo, maar is uitgegroeid blond haar ineens de mode?

Die landingsbaan van Billy bedoel je?

Verschrikkelijk hé
Het is wel écht de mode haha! Waarom snap ik niet. Overigens merk ik dat ik al geirriteerd raak als Ruud in beeld komt nu. Die actie met Collinda vond ik ook écht echt niet kunnen.

Ik zat net even op die webshop te kijken en wat vragen ze toch een belachelijke prijzen... 75 euro voor een stoel en als er dan simpel wat strepen op geschilderd zijn kost hij opeens 150
Had ik vanavond voor het eerst ook Tomatensoep.. Kan Ruud op één of andere manier niet meer hebben.. Klaar met die gozer, hup.. weg ermee
Nou ja.. dat dus..
Ben ook (allang) klaar met Ruud. Wat een kleuter met z'n domme 'grapjes'.

Dat huwelijk slaat helemaal nergens op. Het zal gerust een act zijn om geen Elitestemmen te krijgen en iets om handen te hebben. Van aan je reet krabben en op je reet zitten, afgewisseld met uit je neus vreten, wordt niemand blijer.

Hij legt Colinda echt zijn wil op: koste wat kost moet Colinda van hem stoppen met het geven van readings, maar al die maanden vreet hij er wel van. Hij doet alsof de mensen aan wie een reading wordt gegeven allemaal achterlijk en kwetsbaar zijn, terwijl zij toch echt wel zelf uitmaken of ze iets met spiritualiteit hebben of niet. Niemand dwingt ze.

Gaat iedereen keihard aan de slag om de filmpremière in orde te maken, moet Ruud toch echt heel echt eerst rustig gaan sporten. Ook nu ze financieel in de min staan, doet hij werkelijk niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven