Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 24 augustus 2014 om 21:40
quote:NummerZoveel schreef op 24 augustus 2014 @ 21:37:
"Ik keek met me vriend naar een hele ouwe film, the war of the roses ofzo? En in die film deden ze paté maken van de chiwuawua. En nu wil me vriend dat ook wel eens proberen maar die chiwuawua puppies zijn hartstikke duur! Denken jullie dat het ook wel met eentje uit het asiel kan? Of proef je dan dat het ouwe paté is?
Ohhh yes
Zoiets
Of hoe je bloedworst maakt van je overleden dier, vooral als dat een kat is krijg je veel reacties
"Ik keek met me vriend naar een hele ouwe film, the war of the roses ofzo? En in die film deden ze paté maken van de chiwuawua. En nu wil me vriend dat ook wel eens proberen maar die chiwuawua puppies zijn hartstikke duur! Denken jullie dat het ook wel met eentje uit het asiel kan? Of proef je dan dat het ouwe paté is?
Ohhh yes
Zoiets
Of hoe je bloedworst maakt van je overleden dier, vooral als dat een kat is krijg je veel reacties
Je bent zelf een theepot
zondag 24 augustus 2014 om 21:43
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:37:
[...]
Een goede trol krijgt de meeste mensen hoog op de kast. En jij als über-kattenliefhebster bent natuurlijk meteen de pineut met dat topic. Ik denk dat ik daarom geen goede trol kan zijn; ik kan mensen niet bewust zo raken en een goede trol is daar juist op uit.
Als je M-V inlicht doet ze misschien wel juist mee, met recepten en al.
Voor kerst
[...]
Een goede trol krijgt de meeste mensen hoog op de kast. En jij als über-kattenliefhebster bent natuurlijk meteen de pineut met dat topic. Ik denk dat ik daarom geen goede trol kan zijn; ik kan mensen niet bewust zo raken en een goede trol is daar juist op uit.
Als je M-V inlicht doet ze misschien wel juist mee, met recepten en al.
Voor kerst
Je bent zelf een theepot

zondag 24 augustus 2014 om 21:45
Me vriend wil geen vlees eten want die is vegutaries omdat ie het zielig vind voor de dieren. En nu vind ik dat maar niks want vlees is gewoon belangrijk voor een mens. Dus nou dacht ik van als ik ut nou verstop, dan ziet ie het niet en eet die toch gezond. Hebben jullie nog tips over dat ik het vlees kan verstoppen in het eten?
zondag 24 augustus 2014 om 21:49
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 21:41:
SuzanneSuus; daar had ik niet eens gedacht, achteloos om een recept vragen. Etenspijler is eigenlijk best trol-waardig al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen....
Je mag wel Suus zeggen hoor
Zoals je merkte had ik ideeën genoeg, heerlijk brainstormen.
( ik ging vannacht ook los op een topic met ideeën, melig werd het pas toen mensen serieus gingen reageren)
Rellen op relatie- en psychepijler is minder leuk, al was het maar omdat veel topics worden geschreven door echte weirdo's.
SuzanneSuus; daar had ik niet eens gedacht, achteloos om een recept vragen. Etenspijler is eigenlijk best trol-waardig al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen....
Je mag wel Suus zeggen hoor
Zoals je merkte had ik ideeën genoeg, heerlijk brainstormen.
( ik ging vannacht ook los op een topic met ideeën, melig werd het pas toen mensen serieus gingen reageren)
Rellen op relatie- en psychepijler is minder leuk, al was het maar omdat veel topics worden geschreven door echte weirdo's.
Je bent zelf een theepot

zondag 24 augustus 2014 om 21:52
quote:himalaya schreef op zondag 24 augustus 2014 21:47 Niet van die opvallende spelfouten maken NZ, me en wilt en ze zij zijn vaak al genoeg
En even roepen dat je dis-dingest bent natuurlijk. Ja, dank voor de tip! Dis-dinges moet er natuurlijk bij! Pfff, ik moet echt oefenen, ik zal mijn forumcarriereswitch nog even uitstellen.
En even roepen dat je dis-dingest bent natuurlijk. Ja, dank voor de tip! Dis-dinges moet er natuurlijk bij! Pfff, ik moet echt oefenen, ik zal mijn forumcarriereswitch nog even uitstellen.
zondag 24 augustus 2014 om 21:57
quote:Scamp schreef op 24 augustus 2014 @ 21:51:
Of een topic dat je stiekem varkensvlees kookt voor je moslim man.
Dat is ook wel geschikt voor een relletje.
Of hoe je dat het beste kunt verstoppen want goedkoper, hij is te mager en mag wel wat vet gebruiken, omdat je het onzin vindt, er in het recept staat dat er vv in moet
Hij is zeker leuk!
Of een topic dat je stiekem varkensvlees kookt voor je moslim man.
Dat is ook wel geschikt voor een relletje.
Of hoe je dat het beste kunt verstoppen want goedkoper, hij is te mager en mag wel wat vet gebruiken, omdat je het onzin vindt, er in het recept staat dat er vv in moet
Hij is zeker leuk!
Je bent zelf een theepot
Op de psychepijler zou ik niet snel rellen. Daar komt al genoeg ellende voorbij zonder dat mensen daartoe aangespoord hoeven te worden. De gekte ligt daar gewoon voor het oprapen. Het is interessanter de gekte in de relatiepijler of de thuispijler naar boven te krijgen.
Thuispijler:
Sieradendoosje van ivoor - houden of weggooien?
Kleedje van tijgervacht - hoe te reinigen?
Internet aftappen van buren - hoe?
...vul maar in
Thuispijler:
Sieradendoosje van ivoor - houden of weggooien?
Kleedje van tijgervacht - hoe te reinigen?
Internet aftappen van buren - hoe?
...vul maar in
zondag 24 augustus 2014 om 21:59
zondag 24 augustus 2014 om 22:02
zondag 24 augustus 2014 om 22:04
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en ik zit met het volgende: sinds 3 jaar ben ik getrouwd met een moslim. We zijn overeen gekomen voordat we trouwden dat we elkaar qua geloof vrij laten. Hij houdt zich aan de regels van zijn geloof en ik aan die van mij en dat gaat prima! Er is alleen één maar: sinds ik mijn baan ben kwijtgeraakt en we van 1 salaris leven, ben ik flink gaan bezuinigen op allerlei posten. Ook op het eten (niet zozeer hoeveelheid, maar soorten vlees/groenten etc.). Mijn man eet alleen rund- en schapenvlees en logischerwijs geen varkensvlees. Omdat zijn eetgewoonten een flinke aanslag op het budget zijn, wil ik dat hij gewoon varkensvlees eet. Is er een manier dat ik varkensvlees zodanig in maaltijden kan verwerken, dat hij niet in de gaten heeft dat het varkensvlees is? Hebben jullie ideeën/recepten? Alvast bedankt!
Ik lees al een tijdje mee en ik zit met het volgende: sinds 3 jaar ben ik getrouwd met een moslim. We zijn overeen gekomen voordat we trouwden dat we elkaar qua geloof vrij laten. Hij houdt zich aan de regels van zijn geloof en ik aan die van mij en dat gaat prima! Er is alleen één maar: sinds ik mijn baan ben kwijtgeraakt en we van 1 salaris leven, ben ik flink gaan bezuinigen op allerlei posten. Ook op het eten (niet zozeer hoeveelheid, maar soorten vlees/groenten etc.). Mijn man eet alleen rund- en schapenvlees en logischerwijs geen varkensvlees. Omdat zijn eetgewoonten een flinke aanslag op het budget zijn, wil ik dat hij gewoon varkensvlees eet. Is er een manier dat ik varkensvlees zodanig in maaltijden kan verwerken, dat hij niet in de gaten heeft dat het varkensvlees is? Hebben jullie ideeën/recepten? Alvast bedankt!
zondag 24 augustus 2014 om 22:05
zondag 24 augustus 2014 om 22:06
quote:Mylene_Valerie schreef op 24 augustus 2014 @ 22:02:
[...]
Ik ken wel iemand die pannenkoeken van moedermelk heeft gemaakt .
Oh die ken ik ook. En met een toenertijd zeer allergisch kind aan de borst en ik op streng dieet heb ik over nagedacht.
Het kan echter veel simpeler
Ik weet dat iemand schilderijen maakte met haar placenta's + bloed. Die spoorde echt niet
[...]
Ik ken wel iemand die pannenkoeken van moedermelk heeft gemaakt .
Oh die ken ik ook. En met een toenertijd zeer allergisch kind aan de borst en ik op streng dieet heb ik over nagedacht.
Het kan echter veel simpeler
Ik weet dat iemand schilderijen maakte met haar placenta's + bloed. Die spoorde echt niet
Je bent zelf een theepot
zondag 24 augustus 2014 om 22:08