Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Sweet! ksssssssssst! Laat wat ruimte over wil je?
Nadine: Haha waar ben ik geweest dan??

Maar ik ben inderdaad een Trotse Brabo!!!!

Gaat het al wat beter met Nick?
@Bambi: Haha, ik ook hoor! Ik denk dat je in Oisterwijk bent geweest, maar anders mail me even op .

En als je me gemaild hebt, laat het ff weten, dan haal ik m'n mail weer weg uit de post....

Gr. Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
@Harley, Hoe is het gegaan vandaag?
Harley: Ja hoe was het bij de gyn??

Tink: Begin je al een beetje te wennen aan het idee?

Oef ik ben me boekje net flink te buiten gegaan aan de Bon Bon Bloc..... mjammie en kon het niet helpen.........
Goedemorgen meiden,

Even een update: Gister dus bij de Gyn geweest. Vond het allemaal giga spannend. We hadden om 17.00 uur een afspraak en voordat we naar binnen werden geroepen was het al half 6 geloof ik. Heel veel dikke buiken gezien en dan zit jij daar als leek een beetje tussen.

De gyn die we hadden was echt super tof om het zo te zeggen. Serieus maar ook wel in voor een geintje en stelde me goed gerust. Er is een inwendige echo gemaakt en een uitstrijkje. Hele map meegekregen en vanaf mijn komende ongi moet ik een maand tempen, bloed prikken en een samenlevingstest doen. Mijn mannetje moet zijn zaadjes laten checken...We moeten 23 september terugkomen en dan krijgen we overal de uitslag van en horen we hoe we nu verder gaan. Dus ja het loopt nu...

liefs xxx knuffels
Harley, spannend allemaal. Maar wel fijn dat er nou iets gebeurt. En super dat je een fijne gyn had. Krijg je dezelfde steeds? Wij hadden bijna elke keer een andere in het ziekenhuis. Gebruik je naast het tempen ook nog ovulatie testen? Heb ik op een gegeven moment wel gedaan en gaf veel duidelijkheid. Mijn ovulatietest gaf pas positief toen ik het voor die maand al opgegeven had, heel laat.

Sweety, hoe is het met de buikpijn? Zal inderdaad wel een groeispurt zijn. 't Wordt al een heel kind daar in je buik!

Bloem, fijn om te lezen dat je wat lekkerder in je vel zit!

Tink, hoe zit het op die roze wolk?

Ach ja dat slapen, ik heb het een beetje opgegeven.. Val gewoon slecht in slaap en moet zes keer naar de wc 's nachts, dus dat is geen goede combi. Gelukkig zijn de buren al een paar dagen weg (ik hoop een paar weken op vakantie..) dus ik kan 's ochtends wel langer slapen dan tot 6 uur. Heerlijk!

Ga 's middags vaak wel even slapen, dat is ook wel fijn.

Ach ja, beetje voorbereiding zal het ook wel zijn. Zullen nog wel wat korte nachten komen!
Zaza, Het is zeker fijn dat er nu iets gebeurt maar ook wel spannend en onzeker. Misschien moet ik niet zo denken maar ja dat is nou eenmaal een gevoel. Mijn bm zag er in ieder geval goed uit en de eierstokken ook. Krijg mijn eisprong aan de linkerkant dit keer....wel grappig dat je zulke dingen kan zien..

Als we 23 september terug moeten komen krijgen we weer dezelfde als gisteren dus dat is wel fijn. En ik weet niet wat de uitslagen zullen zijn dus daar wachten we eerst maar op.

Nee ik gebruik nog geen ovulatietesten, misschien dat ik dat over 2 maanden ofzo is ga proberen. Eerst dit maar is afwachten.

Als mijn ccyclus weer op de 28 dagen zit is mijn volgende NOD 31 juli 2008 oja zou je mijn leeftijd ook aan willen passen? Ben sinds januari alweer 30......

xxxx
He meiden!

Ik geniet van mijn vrije dagje en wilde bij jullie ook even een teken van leven achter laten.

Tink: Lastig he, je stilhouden op een verjaardag! Maar heerlijk dat het je zo goed doet!

Bloem: Een heerlijke verjaardag gehad dus! En goed zeg, dat je het zwanger worden een beetje los kunt laten! Dikke knuffel voor je!

Harley: Spannende tijden voor jullie! Fijn dat er een klik was met de gyn. Dat is zo belangrijk!

Zaza: Dat slapen is beroerd he! Hier geen tips, je kunt je er alleen maar aan overgeven....

Nadine: Kermis! Leuk zeg! ik ga straks de foto's bekijken!

Sweet: Laat je ook wat voor ons over? Nee joh, ik geniet altijd van je verhalen!

3 augustus staat toch? We moeten alleen nog een definitieve lokatie en tijd afspreken. Opties waren toch Amersfoort en Harderwijk?

Hier is alles goed. Grote man heeft vakantie, dus die heeft 2 dagen voor kleine man gezorgd. Stonden ze me maandag op het perron uit te zwaaien. Zo schattig!

Kleine man begint te protesteren, dus ik ga hen knuffelen!
Sweety.. zat even op de hyves te kijken en de meningen zijn nog wat verdeeld of je een jongen of een meisje krijgt.

Heb je zelf eigenlijk ook een voorgevoel?

3 augustus staat wat mij betreft ook.. als ik maar niet teveel hoef te lopen enzo. Even afwachten hoe het dan is!
Euh......voorgevoel? Ik voel vanalles hahaha maar ik heb werkelijk geen idee of "het " een piemeltje heeft of niet.

Gezien onze tabel zou ik zeggen...we zijn toe aan roze maar ja...

Gezien de bakerpraatjes moet het een meid zijn maar ik geloof er niet zo in.

het maakt me ook werkelijk niks uit als het maar gezond mag zijn...

Wat mij betreft staat 3 augustus ook alleen ook ik kan niet een hele dag door een dierentuin sjouwen.

Ja het is erg ik weet het maar heb toch wel wat buikpijnen en wil en beetje kalm aan doen.

Maar met rust komen we er wel en lol hebben we vast toch wel.
Joehoe ben ik weer. Roze wolk is nog niet zo roze zoals die moet zijn hoor. Ik durf nog niet zo heel erg blij te zijn. Volgende week de echo. Super spannend en ik hoop dat alles goed is.

@Harley, Fijn dat je zo'n aardige gyn hebt. Dat is wel erg prettig. Het viel allemaal wel mee toch? Hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed straks. Ik vond het ook altijd zo grappig om alles te zien op die echo's. Het was altijd weer spannend bij mij waar er weer een blaasje zou zitten en of hij er wel zat. Ze waten eigenlijk altijd links, 1 keer zat er rechts 1tje. Wel knap dat het allemaal zo kan.
Net terug van vk. Sinds gistermiddag ontzettende rugpijn en ook weer buikpijn gehad. Harde buiken natuurlijk ook, maar vk zei ook dat dat gewoon bij mij hoort.

Rugpijn en buikpijn is bekkenpijn. Hoogst waarschijnlijk doordat ze volledig is ingedaald. Dus dat is wel goed! Vk dacht dat ik niet over de 40 weken heen zou gaan, ik hoop dat ze gelijk heeft! 38/39 weken lijkt mij prima!

Verder ineens heel erg lage bloeddruk. Opletten, want wel zo laag dat je er van kan flauwvallen.. Verplicht aan de zoute dropjes nu. Jammie!

Tink, tuurlijk is het spannend en de roze wolk zal steeds wat rozer worden. Heb zelf eigenlijk nooit echt zo'n roze wolk gehad. Denk dat het nu wel het dichtst in de buurt komt..

De echo zit vast helemaal goed! Voel je je ook anders of heb je helemaal geen klachten?

Ps ga je ook mee 3 aug??
Haha.. straks komt ze echt wat te vroeg. Zitten jullie daar met mij op ons uitje en gebroken vliezen! (zag het ineens voor me)
Hey Tinkerbel,

Het viel idd allemaal wel mee maar was wel spannend en nog steeds natuurlijk. Die inwendige echo was zeker grappig. Moest naar de wc eigenlijk maa rik denk zometeen word ik geroepen dus ik wacht nog wel even. Had ik dat maar niet gedaan want het eerste wat hij zei was' volens mij moet je naar het toilet.' was wel grappig. Mijn eiblaasje zat idd ook links. Gisteren had ik ook echt steken aan de linkerkant en vandaag zijn ze weg. Zat gelijk te denken dat ik nu misschien mijn eisprong wel echt gevoeld heb. Gisteren dus maar even geklust...ben benieuwd...

Bij jou zal het vast wel goed komen. Op die echo is gewoon een heel klein minimensje te zien....

liefs en knuffel
@Harley, Gyn bij mij zei dat ook wel eens. Volgens mij moet jij zo maar eens plassen haha het komt helemaal goed meid!

@Zaza, Nee ik ga niet mee de 3de. Ik heb dat weekend al helemaal vol zitten. Bruiloft van een nicht en de vader van mn vriend word 65 dus alleen maar feestjes zonder bubbels
Zaza: Komt goed hoor meis...ik heb geleerd voor kraamverzorging ooit dus kan jouw kindje er wel even uithelpen

Nou ja verloskunbdige is wel ff andere koek maar ben na al die zieknhuisjaren zo geleerd (ahum) whaha komt goed.

Dat van dat plassen ken ik Harley.....ik kreeg ook regelmatig te horen zooo he jouw blaas zit vol.

Maar volgens mij is die standaar overvol bij mij

Tinkie: Woensdag krijg jij "gewoon" je minimensje in je buik te zien hoor...en dan vlieg je weg op je wolk.

Ik zag het in mijn glazen bol.
pfft lekker getypt......
Zou toch nog wel iets aan de vroege kant zijn dan, Sweety. Plus ik moet geloof ik even afwachten wat mijn bloeddruk doet. Moet de 31e weer naar de vk. Maar als het zó laag is weer dan weet ik niet of ik wel kom.

Wilde vandaag naar mn zus, maar dat vindt mijn familie en man niet zo'n goed idee. Ik voel mij prima, maar zij schrokken nogal van mn bloeddruk cijfertjes.. (zei al tegen mn man: mn gewicht is hoger dan mn bovendruk.. Maar dat was meer in het verhaal dat ik 2,5 kilo was aangekomen in 3 weken.)
Zo, ik ga er even voor zitten! Hyves is bijgewerkt, mail en Guido's site zijn na jullie aan de beurt!

Volgens mij gaat het helemaal goedkomen 3 augustus. We slenteren gewoon van terrasje naar terrasje!

Tink: Oh, de echo komt dichterbij!!! Heb vertrouwen!

Zaza: Jeetje, je krijgt het echt niet kado he! Pff..... Maar die dropjes zijn geen straf!

Nadine: hoe is het met Nick?

Blink: Hoe is het met de klusperikelen?

Harley & Bloem: Dikke knuffel!

De mannen zijn gister samen naar het consultatiebureau geweest en hebben zich enorm vermaakt. In deze regio is het niet zo gewoon dat papa alleen met de kleine komt, dus over aandacht hadden ze niet te klagen. Guido is nu 7045 gram en 68,5 cm. Nog steeds onderin de curve, maar hij is goed gegroeid! Ontwikkeling is ook helemaal oke en qua bijvoeding mogen we ook met brood, aardappelen en zelfs vlees beginnen. Grote man heeft behoorlijk wat info mee teruggekregen, dus die ga ik straks eens doorspitten. We moeten alleen wel een afspraak maken bij de huisarts voor het bobbeltje op zijn voorhoofd.

Ikzelf ben gister al bij de huisarts geweest met een beginnende borstontsteking. Gaat het zo goed, komt dat ineens om de hoek kijken! Echt balen, maar ik hoop dat de antobiotica aanslaat. En ondertussen probeer ik Tiegers verhaal uit mijn geheugen te bannen! De harde plek wordt gelukkig al wat minder, maar ik voel mezelf nog niet helemaal fit....

Hum... Ik hoop toch dat het een beetje opklaart, ik moet nog naar de winkel...
Joehoe!

Waar is iedereen?????
Ongeduld, borstontsteking? Bah! Hoe kan dat dan ontstaan?

En inderdaad... waar is iedereen? Van het mooie weer aan het genieten zal het toch wel niet zijn...
Joehoeeeeee hier ben ik...of beter gezegd zijn we

Nee van het weer genieten doen we nog niet ;-( maar het komt eraan! Eind van de week 27 graden geloof ik??

Eindelijk!

Hier verder weinig nieuws behalve dat beeb het erg grappig vind om ij de rechterhoek van de buik te kruipen waardoor ik sávonds in bed een rare bobbel aan een kant van de buik heb hahaha ziet er raar uit soms.

Of misschien glijdt hij of zij naar die kant doordat ik meer naar die kant lig?

Hahaha dat kind is vast net zo beweeglijk als zijn of haar moeder

Tinkie: Hoe voel je je?? Woensdag de echo! Spannend! en daarna ga je lekker genieten!!
Zaza: Smaken de dropjes?? en gaat het al wat beter?

Ongeduld: Heb je veel pijn aan de borsten? Oef dat lijkt me lastig. Sterkte meis.
Hoi allemaal,

We zijn van het weekend verhuisd!

Zit nog wel tussen de dozen en we hebben ongeveer 5 weken nog geen telefoon en internet!! WAAAAAAAAAAA dat vind ik maar niets. Dus even bij mijn lieve moedertje aan het internetten. 3 augustus gaat dus door. Leuk! Wat is nu precies de bedoeling? Ongeduld ik ga met jou carpoolen? Het lijkt me echt ontzettend gezellig, wie gaan er mee?

Ongeduld, wat vervelend van je ontsteking. Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt.

Thinkerbel echo deze week! Leuk!

Zaza, moeizame laatste weken dus. Nog even volhouden. Maar dat zal je wel dagelijks horen.

Sweet, geen goede bloeddruk? Doe maar rustig aan!

Nadine, hoe is het met Nick. Is de zesde ziekte al over?

Iedereen een dikke knuffel!

Ik probeer woensdag weer bij te lezen.

Groetjes Blink

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven