Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Die blik van Berend, geweldig.



Mooie kereltjes Amalia!

( ik heb nog foto's van laurens op de wip, als ik er zo aan denk zal ik ze je sturen)
Alle reacties Link kopieren
Suus; snel, Klootwijk is weer op tv! :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat lees ik nu? Juud bevallen? Jeehhhh!!! Gefeliciteerd met de kleine Cas!!



Mooie jongens Amaal! Berend lijkt ontzettend op Laurens, en toch ook weer niet. Mooie donkere ogen!
Alle reacties Link kopieren
hahahaha nog 5,5 maand zeggen ze. Mag ik passen??? Daar moet je toch niet aan denken; 15 maanden zwanger...

Hier nog niks aan beweging. Vriendinnetje belde net of ik morgen op verjaardag kom. Als ik me voel zoals ik me nu voel ga ik er wel even heen. Anders zit ik echt te wachten.
Ja moet je ook niet doen inderdaad Ris, gaat de tijd niet sneller van! x
Alle reacties Link kopieren
wat een mooie mannetjes Amalia. Mooie ogen!! Had ik je eigenlijk al gecondoleerd met oma?



en hoe is het met stiefvader bridg?



oh mal ik zeg het niet hardop, maar echt goed man van Mr J!!!



ohhh ben echt zeef.....
Alle reacties Link kopieren
hmm wilde eigenlijk wat langer blijven, maar heupen doen zeer op deze stoel.... Ik meld me morgen wel weer!

Lekker slapen meiden. Juud geniet van jullie eerste nacht thuis met Cas!!



Oh ja enka bedankt voor je kaartje!! Heel lief van je!
Alle reacties Link kopieren
Ris, een goede nacht meid!



En voor de anderen ook een welterusten wens.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in de Kermis
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Kermis? huh?
Alle reacties Link kopieren
Morgen begint de kermis in Tilburg.
Alle reacties Link kopieren
Oh morgen al? Wat gaat de tijd toch snel... Voor we het weten is Ris gewoon al bevallen!



Ris; duurt niet lang meer hoor meid, hou vol!!!
Alle reacties Link kopieren
Mal, wat super van J.!! Kan me voorstellen dat je niet vrijuit wilt juichen. Kan grijs even niet vinden, sorry.



Oja, een goedemorgen.
Ik heb zin in het circus. Wij gaan met mopje naar het circus ik denk volgend weekend. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Kermis, circus? Hmm, dan ga ik toch maar voor kerst, die andere dingen zijn aan mij niet besteedt.

Ik wil even naar de markt, maar het weer voorspelt regen. Nja, ik gok het er maar op... we zitten ons hier ook maar te vervelen.
Alle reacties Link kopieren
Cin, gefeliciteerd!!!!
Het is ook niet voor jou Amaal, maar voor de kinderen
Alle reacties Link kopieren
Cin jarig vandaag? Oh Cin: gefeliciteerd!!!



Hier ook circus, leuk. Wil ook even heen. Ga vandaag even langs misschien om te kijken of we de diertjes kunnen kijken, al vind ik dat soms ook wel weer zielig. Maar als ik de dieren heb gezien kan ik nog beslissen of ik er wel/niet heen ga...
Wij gaan naar Circus Renz, geloof dat die echt wel goed voor hun beesten zorgen, al zijn olifanten er natuurlijk niet om truukjes uit te halen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat denk ik ook Star. weet niet welk circus hier is. Geen Renz in ieder geval, het is een kleiner circusje. Zag foto in de krant met tijgertjes dus even een blik werpen...
Alle reacties Link kopieren
Cin jarig? dan mis ik ook wat.



Amaal, dat is toch juist leuk.. saaie doos.. ;)
Alle reacties Link kopieren
Circus renz lijkt me ook super. Hier staat elk jaar een circus, nou jemig echt een bende daar ( vind ik dan) eens maar nooit weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven