januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Nuo en Zoë, gefeliciteerd met jullie zoon! Rot dat je zo naar de echo uitkeek en het uiteindelijk tegenviel vanwege de arts Zoë..

Hier de babykamer al zo goed als af wel fijn, want had er niet aan moeten denken om dat hoogzwanger nog te moeten doen.

Mv38 succes morgen met de 20 weken echo! Wij hebben hem vrijdag, en vind het nu ook wel spannend hoor.

Draakjenoah,, doe het rustig aan verder.. Kan ook wel merken dat werken me veel meer energie kost nu.

Yadan, goede reis naar huis!
Mv, succes met de echo!

Kiki, heel erg veel sterkte vandaag. Hoop voor jullie dat er wat duidelijkheid komt.

Sealight, wat lekker dat het kamertje al bijna af is! Wij wachten nog op een offerte voor nieuwe kozijnen en elke keer drukke weekenden, waardoor het er niet van komt. Hopelijk komt het kamertje eind deze maand. Kan niet wachten om te zien hoe het eruit gaat zien.
Veel succes/plezier mv.

Spannend Kiki. Denk aan jullie!

Hier nog niks gedaan aan kamertje. We gaan een Ikea ledikant aanschaffen die als cosleeper naast ons bed komt. Moeten eerst jongens verhuizen maar heeft geen haast wat mij betreft

Net laatste stukje 20 weken echo gehad. En weer lag eigenwijsje op zijn buik op de placenta. Maar uiteindelijk heeft ze alles kunnen zien en wS ok. Nu ff lekker sporten.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
opluchting ging toch wel met zenuwen heen vanmorgen echter ons meissie is helemaal goedgekeurd.. heerlijk te horen.. Alles zag er goed uit.

een meisje met lange benen.. (heel herkenbaar de jongens waren ook grote kids en had niet anders verwacht nu)

kan nu weer opgelucht adem halen.

beebje nog steeds in stuit bij de vorige echo ook ws door de afwijkende vorm van mijn baarmoeder alhoewel ze nog 20 wk heeft natuurlijk echter onze zoon bleef ook al die tijd in stuit en werd uiteindelijk een stuitbevalling... (liever nu niet - we zullen zien).

zo nu kan ik opgelucht as weekend de roze maxi-cosi etc gaan ophalen.. alhoewel ik de laatste dagen twijfel of ie niet erg roze is.... wat denken jullie?

http://www.kiddies24.de/s ... 4f98fa0e31e596486ace9c239

echter welke mc anders voor een meisje? meisjesmama's hier welke hebben jullie?
buik deed overigens best wel zeer met die doppler erop voelde dat wel even... hadden jullie dat ook?
Kiki duim voor duidelijkheid voor jullie vandaag...

Yadan... hoe is de reis verlopen en hoe gaat het met jou nu en met je neefje?

Zoe hopelijk heb je meer duidelijkheid wat betreft het vruchtwater.. balen dat het zo onduidelijk was bij de arts.
Gefeliciteerd met de goede echo mv! Fijn!

En ook draakjenoah goed nieuws dus.

Sterkte vandaag kiki. Ging het?
Draakjenoah.. had je de 20 wk echo in 2 gedeeltes? Of lag je kindje vorige keer niet goed?

Fijn dat alles goed was.
Alles was ok de vorige keer. Alleen lag op zijn buik en daardoor vaten van het hart niet goed te zien. Vandaag dus de herkansing en bijna weer gezakt 😀.

Fijn dat alles goed was mv.

Kiki's echo was goed. Alleen de kleine afwijking gelukkig. Zal ze nog wel komen melden hier
Fijn dat de echo goed was Mv.

Hier net onverwachts nog even naar de verloskundige geweest. Had 2 weken geleden al een keer pijn in mijn zij (beetje zoals je tijdens het sporten wel eens hebt). Toen zakte het eind van de dag vanzelf wel, maar nu had ik het weer vanaf zaterdagavond en ging het niet over. Ook was het weer alleen aan de rechterkant.

Alles was gelukkig goed. Blijkbaar gebruik ik mijn schuine buikspieren teveel. Fiets elke dag, sport 1 x in de week en druk op werk. Daarnaast weet ik dat mijn houding slecht is (heb al heel lang last van mijn schouder en rug). Ik zit altijd scheef, met mijn benen over elkaar en een beetje in elkaar gezakt.

Wel goede tips gekregen: bij het opstaan eerst op mijn zij draaien en met mijn arm mezelf omhoog duwen, tijdens het slapen een kussen onder mijn buik leggen, op de bank een kussen in mijn rug doen. En dus heel erg op mijn houding letten...
@draakjenoah, Nuo en Zoe gefeliciteerd met jullie zoons wat leuk voor jullie!

@Zoe Wat raar dat ze je bij de 20 weken echo vertellen dat je 3 weken verder bent. Woon je in het buitenland? Hier in Nederland maken ze een berekening bij de 12 weken en daar houden ze zich aan. Bij 20 weken gaan ze je niet ineens 2 of 3 weken vooruit zetten, raar!

@mv en Draakjenoah Super dat de 20 weken echo goed is!

@kiki Hoe ging het gisteren?
Ai pixeltje... hoe is het nu met de pijn?, goed dat je aan de bel getrokken hebt.. en goed dus op je houding letten (hier ook een punt hoor).
Hoi, is ff geleden maar ben ik weer. Mv vroeg zich af hoe het met mij ging. Hartstikke lief! Ben heel erg moe en misselijk geweest maar voel mij nu prima. 20 weken echo gehad, alles zit erop en eraan! :-) En we krijgen een meisje! Super leuk want ik heb al twee jongens.

Nu druk bezig met namen. Pffff valt wel maar niet mee blijven nu hangen op twee namen en komen hierin ook geen steek verder. Maar goed we hebben nog ff.

Hoop dat het met de anderen ook goed gaat, zal mij vanavond inlezen zodat ik weer een beetje bij ben
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
@Mv, gave maxi cosi!!! Juist leuk dat rose. Ik ben helemaal wild van.rose. Mijn oudste riep al;ik wil geen rose in huis!!
Fijn dat alle echo's goed waren! Ik heb hem vrijdag en krijg ook wel een beetje de zenuwen nu.

Mv38, ik vind de maxicosi wel leuk. Maar zou er zelf niet voor kiezen, wij hebben een unisex maxicosi. Al gekocht voor ik wist wat het zou worden.

Miracle, fijn dat het goed gaat verder! Gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Gefeliciteerd Miracle jij dus ook een meisje na 2 jongens.. hier gaan we ook los in roze vandaag nog 3 grote opbergmanden voor onder de commode opgehaald.. roze/wit/grijs erg leuk.

Naam hebben we nog niet.

Leuk weer van je te horen. Welke maxi-cosi heb jij? Of heb je nog een van je jongens. Hier niet dus mooi shoppen. Ook nu het jongensspul aant opruimen ledikant goed etc van hun de typische jongenskleuren gaan plaats maken voor meisjesgoed.
he fijn miracle om weer wat van je te horen, mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe het verloop met je bloedverlies etc was? Ik heb van week 13 tot 16/17 ook bloedverlies gehad.

Hier ging de echo gisteren erg goed, alles was compleet en de afwijking is een afwijking daar is niet omheen te draaien maar wel heel erg goed behandelbaar gelukkig en na een aantal jaar zal alles 100% met hem goed komen.

Wel morgen nog vruchtwaterpunctie voor alle zekerheid waar ik echt tegenop zie.
Leuk he, dat shoppen in roze. Heb ook het idee dat er veel meer voor meisjes te koop is dan voor jongens. Mijn oudste zoon gilde dus heel hard, geen zusje!!! Dan stop je het maar terug. Maar hij kwam wel als eerste met roze schoentjes aanzetten, zo lief! Ik had alle spullen vd jongens al weggedaan maar wij hebben veel gekregen van vrienden. Onze maxicosi is cremekleurig (van de quinny kinderwagen, zo.n drie in een ding)

kiki; ik heb helaas nog regelmatig last van bloedverlies, nu blijkt dat mijn placenta naar voren ligt wat de bloedingen kan veroorzaken. Dit had ik bij mijn tweede kindje ook. Toen ik 37 wkn was kreeg ik heel erge bloeding en ben met spoed afgevoerd met ambulance. Dachten dat placenta had losgelaten. Mijn zoon is toen 21 dgn tevroeg geboren. Ik krijg nu met 30 wkn weer een.echo om te kijken hoe de placenta nu ligt. Bij de20 wkn echo konden ze nl zien dat placenta weer voorin ligt.

Ben blij voor jedat echo goed was. En wat goed dat ze wat aan.de afwijking kunnen doen. Wil je voor morgen heel veel sterkte wensen, komt vast allemaal goed. Laat je weten hoe het is gegaan?
Kiki heel veel sterkte morgen.. ook hier wordt aan je gedacht. Fijn te horen dat de echo goed was vandaag en men goed meedenkt met jullie.
Miracle hier wilt zoonlief juist ieders keer in het kamertje kijken ahum voor zover je dat zo kunt noemen de meubels staan er maar daar is alles meegezegd..

Spulletjes kijken wilt ie dan.. vind alles mooi. Erg leuk.

Jongste kwam ook even kijken vanavond en zijn reactie WAUW

Wel leuk om te horen van een bijna 4 jarig mannetje.
Wat fijn dat alkes goed is miracle. Was bang dat er wat mis was. Leuk een meisje!!

Sterkte met punctie Kiki!

Wat naar van die pijn pixeltje. Huer al 2 x ischias gehad dus al erg bezig met houding en zo. Tot nu toe gaat het goed. Veel gehad aan caesertherapie de vorige keer.
Ik lees in de tabel dat Lelies (s hrijft ze nog mee hier?) En Liene vandaag de 20 wk echo hebben.. duim dat alles goed is en jullie een mooi kleintje zien.

Kiki.. digi knuf vanaf hier vandaag.. er wordt aan je gedacht.
Hallo ook hier weer een reactie van een actieve meelezer.

Wat vordert iedereen al goed zeg! En wat weten velen van jullie wat het word. Gefeliciteerd iedereen met jullie jongen of meisje!

Hier gisteren de 20 weken echo gehad. Onze baby is helemaal goed gekeurd. Wat is het toch prachtig om te zien. Wij weten het geslacht niet. We houden het lekker spannend.

wel al wat minder gaan werken. Zware baan. En geregeld last van mijn rug en heupen. Slaap ook slecht daardoor.

Succes pixeltje vandaag!

Ik vind het allemaal best snel gaan. We zijn al weer op de helft. En dan straks nog meer leven voelen in je buik. Ik kijk er naar uit!
Leuk die reacties van jullie zoontjes Miracle en Mv38!

Kiki, succes vandaag met de punctie!

Dames met echo's succes vandaag!

Marerwin, rot dat je zoveel last hebt van je rug en heupen. Hier ook veel last van rug, nu vakantie. Maar ben benieuwd hoe het met werken gaat.
Ik zal ook weer eens wat laten horen! Ik lees wel veel mee trouwens!!

Inmiddels begin ik al wat gespannen te worden voor de 20 weken echo. Eerst keek ik er heel erg naar uit (lekker lang naar de kleine spruit kijken en eindelijk het geslacht weten) maar dit forum heeft me wel weer even met beide benen op de grond gezet.. Het is natuurlijk geen pretecho..

Maandag is het zover, op onze eerste vakantiedag! Hopelijk kunnen we maandagmiddag direct de rest van onze vakantie plannen, want we durfden het toch nog niet aan om iets te boeken!

Morgen ook weer een controle bij vk. Wel fijn om het hartje weer te horen na 4 weken, want zo'n periode is toch wel lang, helemaal omdat ik de baby nog niet voel..

Succes voor de dames die vandaag hun echo hebben en natuurlijk voor Kiki!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven