Boek geleend.

02-09-2014 15:09 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb van iemand een boek te leen gekregen.

Die heb ik aan mijn man mee ge geven om aan die gene terug te geven.

Die heeft het aan mensen gegeven van de camping die de des betreffende persoon ken.

Die staan op de camping waar we beiden van af ge gaan zijn.

Ik kon het niet zelf brengen omdat ik een zweepslag had en ik heb hem in goed vertrouwen aan mijn man mee gegeven en ze heeft zelf aan gegeven om het op de camping af te geven aan hun oude buurtjes.

Nu wordt ik steeds op Facebook benadert dat ze haar boek terug wilt die ik niet terug heb ge geven volgens haar,maar ik heb al 3x aan gegeven dat het hier niet ligt en dat mijn man met niks thuis is gekomen dus is af gegeven.

Nu wordt ik beschuldigd van iets wat ik niet leuk vindt,

Of ik altijd met geleende spullen zo om ga.

Ik ben zeer zuinig op mijn spullen en ook van anderen.

Ik heb haar verwijdert van Facebook omdat ik niet steeds lastig gevallen wilt worden.

Wat zouden jullie doen in deze situatie?.
Ik heb geen vet, ik heb alleen veel knuffelvlees.
quote:WishfulThinking schreef op 02 september 2014 @ 18:43:

[...]

+1.

Ik zou zeggen: leenkoop een boek om je Nederlands wat bij te spijkeren.Ik zou tegen jou willen zeggen; denk eens na of het aardig is wat je zegt. Of zeg je het alleen maar om bijdehand te doen? Want je zegt het in ieder geval niet om te helpen. Soms kun je beter niets zeggen.
quote:morgenroos schreef op 02 september 2014 @ 16:04:

De buurtjes geven het boek niet terug omdat zij ook iets hun verontschuldigd is.

Was dat misschien toevallig het teruggeven van dit boek?

Dan heeft zij door eerst jou dit boek op te dringen en dan vragen om het bij de buurtjes af te geven en naderhand jou zwart te maken op facebook het voor elkaar gekregen om jou voor de kosten op te laten draaien.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:harry13 schreef op 02 september 2014 @ 19:39:

[...]

Was dat misschien toevallig het teruggeven van dit boek?

Dan heeft zij door eerst jou dit boek op te dringen en dan vragen om het bij de buurtjes af te geven en naderhand jou zwart te maken op facebook het voor elkaar gekregen om jou voor de kosten op te laten draaien.Ah fijn. Een complottheorie!
quote:whopper schreef op 02 september 2014 @ 17:26:

[...]

Je hebt gelijk hoor. Dat weet ik toch
Boek is aangekomen ze vond het jammer dat ik in de binnenzijde van het boek kleine boodschap geschreven had. Wees blij mens is een nieuwe boek.
Ik heb geen vet, ik heb alleen veel knuffelvlees.
quote:morgenroos schreef op 24 september 2014 @ 16:26:

Boek is aangekomen ze vond het jammer dat ik in de binnenzijde van het boek kleine boodschap geschreven had. Wees blij mens is een nieuwe boek.Wat een zeiksnor!
Kijk, een update. Daar kunnen veel forummers een voorbeeld aan nemen.

Je hebt het goed opgelost TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven