De nieuwe Zeeman-folder

02-09-2014 21:54 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was blij verrast toen ik gisteravond de nieuwe Zeeman-folder uit de stapel reclamedrukwerk viste. Gewone mensen met normale maten. Goed eens wat anders te zien dan de superstrakke modellen die ze normaal voor het ondergoed gebruiken. Wat vinden jullie ervan?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Warenhuis Debenhams in Groot-Brittanie heeft nog niet zo lang geleden haar paspoppen vervangen. Volgens het warenhuis hebben de paspoppen die nu in de winkels staan wellicht de ‘ideale maat’ maar ze representeren niet de 'echte vrouw'.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2014 @ 21:41:

[...]

Geen idee. Die modellen , dat soort folders bestaan niet, dus dat zal raden blijven.

Ik stel me voor dat het wél zo werkt, voor veel mensen.Dat had ik met plussize kleding (ik pas inmiddels weer enigszins in het reguliere segment). Zeker een verschil of het vastgespeld op een paspop getoond werd of op een model met maat 54. Dus als zo'n model er dan top uitzag kocht ik eerder. Het was al moeilijk om een beetje leuke kleding te kopen in grotere maten.
quote:riannerianne schreef op 03 september 2014 @ 21:44:

[...]

Zeker een verschil of het vastgespeld op een paspop getoond werd of op een model met maat 54..

Ja, natuurlijk.

Wat het ideale kledingmodel is, verschilt ook per zoveel jaar.

http://www.geschiedenis24 ... 08/Het-ideale-figuur.html
Ja maar ook plussize modelen zien er mooi uit.

Die hebben over het algemeen ook geen striemen en vetrollen en bierbuiken.

Ze zijn mooi van figuur met een "grote maat" ( maat 40 schijnt ook plus te zijn nou dat vind ik dus geen grote maat).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 03 september 2014 @ 21:48:

Ja maar ook plussize modelen zien er mooi uit.

Die hebben over het algemeen ook geen striemen en vetrollen en bierbuiken.

Ze zijn mooi van figuur met een "grote maat" ( maat 40 schijnt ook plus te zijn nou dat vind ik dus geen grote maat).Ik heb en had ook geen grote rollen of bierbuik, scheelt misschien. Alles wel in proportie, maar dan breder.
http://dailyvenusdiva.com ... recreating-underwear-ads/
Ik heb helemaal geen oudere vrouw gezien waarvan je kunt schrikken. Ik schrik eerder van de reactie van mensen die daar dus van schrikken.

Gewone oudere vrouwen die zwangerschappen hebben gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven