Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 september 2014 om 23:38
zaterdag 6 september 2014 om 23:38
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:34:
[...]
het was helemaal niet terecht dat zij dachten dat ik die persoon was die die vieze plaatjes plakte. en dan nog, het is kinderachtig om een virtuele meeting achter de schermen te houden om te gaan klikken bij de mods. ik moet er zelf om lachen als ik terug denk aan hoe dat in zijn werk moest zijn gegaan.
de andere forumers die de mods hebben gemaild hebben dat stiekempjes gedaan natuurlijk. zo laf zijn ze wel.
Meeting achter de schermen? Volgens mij heb jij een beetje last van hoogheidswaanzin.
Geen nood, de westerse geneeskunde weet hier wel raad mee.
[...]
het was helemaal niet terecht dat zij dachten dat ik die persoon was die die vieze plaatjes plakte. en dan nog, het is kinderachtig om een virtuele meeting achter de schermen te houden om te gaan klikken bij de mods. ik moet er zelf om lachen als ik terug denk aan hoe dat in zijn werk moest zijn gegaan.
de andere forumers die de mods hebben gemaild hebben dat stiekempjes gedaan natuurlijk. zo laf zijn ze wel.
Meeting achter de schermen? Volgens mij heb jij een beetje last van hoogheidswaanzin.
zaterdag 6 september 2014 om 23:39
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:38:
[...]
God, daar had ik helemaal overheen gelezen.
Een virtuele meeting achter de schermen om met z'n allen af te spreken dat ze massaal werd gestaft?
De hoogmoed
[...]
God, daar had ik helemaal overheen gelezen.
Een virtuele meeting achter de schermen om met z'n allen af te spreken dat ze massaal werd gestaft?
De hoogmoed
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 september 2014 om 23:42
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 23:40:
[img]http://4.bp.blogspot.com/-R31ofGZ2dok/T ... r+meds.jpg[/img]
zaterdag 6 september 2014 om 23:42
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:34:
[...]
Ik ga erover met 3 flessen wijn, een zak nacho's met kaassaus en een kitten!
Jij wint
Ik wil mijn kitten wel lekker zelf houden.
Ik ga mijn verdriet verwerken met die twee marsen en de krat bier zijnde non-Grolsche. Zat solo-knikkeren, leuk!
Slaap lekker Merisi!
Aftellen Kurritsj!
[...]
Ik ga erover met 3 flessen wijn, een zak nacho's met kaassaus en een kitten!
Jij wint
Ik wil mijn kitten wel lekker zelf houden.
Ik ga mijn verdriet verwerken met die twee marsen en de krat bier zijnde non-Grolsche. Zat solo-knikkeren, leuk!
Slaap lekker Merisi!
Aftellen Kurritsj!
zaterdag 6 september 2014 om 23:43
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 23:38:
Miss innuendo, laat nou gaan joh. Je blijft er steeds in trappen.Ik heb even je motto geleend.quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2014 @ 23:31: Thordis heeft gelijk.
Miss innuendo, laat nou gaan joh. Je blijft er steeds in trappen.Ik heb even je motto geleend.quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2014 @ 23:31: Thordis heeft gelijk.
zaterdag 6 september 2014 om 23:44
quote:Thordis schreef op 06 september 2014 @ 23:40:
Nou heb je alweer gelijk Thordis!
Nou heb je alweer gelijk Thordis!
zaterdag 6 september 2014 om 23:45
Ik ga ook slapen. Heerlijk dat die kleine man van ons nu het klokje rond slaapt. Kan ik eens ongestoord mee napraten op zaterdagavond
Enne... mag ik voortaan ook meedoen in het virtuele groepje achter de schermen dat zich gaat beraden over de conceptmail voor mods over bepaalde andere forummers? Ik moet bij Yas zijn en bij de C van Ballotagecommissie?
Enne... mag ik voortaan ook meedoen in het virtuele groepje achter de schermen dat zich gaat beraden over de conceptmail voor mods over bepaalde andere forummers? Ik moet bij Yas zijn en bij de C van Ballotagecommissie?
zaterdag 6 september 2014 om 23:46
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 23:45:
Enne... mag ik voortaan ook meedoen in het virtuele groepje achter de schermen dat zich gaat beraden over de conceptmail voor mods over bepaalde andere forummers? Ik moet bij Yas zijn en bij de C van Ballotagecommissie?Niet verder vertellen hoor, maar 't is een heel forum....
Enne... mag ik voortaan ook meedoen in het virtuele groepje achter de schermen dat zich gaat beraden over de conceptmail voor mods over bepaalde andere forummers? Ik moet bij Yas zijn en bij de C van Ballotagecommissie?Niet verder vertellen hoor, maar 't is een heel forum....
zaterdag 6 september 2014 om 23:47
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:38:
[...]
ehmm, dat is wat er gezegd werd door de die forummer he. zij zei dat zij en een aantal forummers achter de scheremen het eea hadden afgesproken. dat zijn dus niet mijn woorden.
echt, jullie geven mij veel credit. neem nou het advies van thordis en hou je mond verder.
[...]
ehmm, dat is wat er gezegd werd door de die forummer he. zij zei dat zij en een aantal forummers achter de scheremen het eea hadden afgesproken. dat zijn dus niet mijn woorden.
echt, jullie geven mij veel credit. neem nou het advies van thordis en hou je mond verder.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
zaterdag 6 september 2014 om 23:48
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:47:
[...]
Voor jou niet.
Je geeft jezelf echt te veel eer.
[...]
Voor jou niet.
Je geeft jezelf echt te veel eer.
zaterdag 6 september 2014 om 23:49
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:47:
[...]
Heb je het niet gedroomd?
Ik twijfel ook wel eens, als mijn vriend het nodig vindt om mij om 05.30uur iets te melden voor hij gaat werken... Dan app ik altijd even of hij het nu echt zei of ik het gedroomd had.
[...]
Heb je het niet gedroomd?
Ik twijfel ook wel eens, als mijn vriend het nodig vindt om mij om 05.30uur iets te melden voor hij gaat werken... Dan app ik altijd even of hij het nu echt zei of ik het gedroomd had.