HELP! Kapsel mislukt!!
woensdag 16 juli 2008 om 09:15
Gisteren naar de kapper geweest. Een andere dan ik normaal naartoe ga. Achteraf had ik dat niet moeten doen.. Ik had lang haar en wilde een 'lange bob'. Nu heb ik een soort helm op mijn hoofd en heeft ze veel te korte lagen geknipt. Van boven is het echt maar een paar cm kort.. Van voren heb ik een soort gordijntjes..
Collega merkte op dat ik er ouder uitzie nu en dat het 'heus wel goed komt'...
Wat zal ik doen: naar mijn eigen kapper en het proberen wat van te maken of laten groeien, omdat er nu toch niks mee kan?
HEEEEEEEEEEEEEELP!!
Collega merkte op dat ik er ouder uitzie nu en dat het 'heus wel goed komt'...
Wat zal ik doen: naar mijn eigen kapper en het proberen wat van te maken of laten groeien, omdat er nu toch niks mee kan?
HEEEEEEEEEEEEEELP!!
woensdag 16 juli 2008 om 09:22
ik zou direct even bij mij eigen kapper langsgaan. wellicht is er nog iets van te maken, kan hij je tips geven om het eventueel de komende tijd op te steken ofzo...
balen zeg!!! ik weet hoe erg het is als je kapper het verkloot!
n paar jaar geleden was zon soort elvis kuif bij vrouwen in weet je nog?
kappertje zegt dattie de zijkanten ietsjes met de tondeuse bij moet werken....hij is klaar, ik kijk eens goed in de spiegel, heeft hij aan weerszijde van mijn hoofd een baan van 4 cm weggeschoren met zon beetje t kortste standje...
eenmaal thuis gekomen heeft mijn moeder toen de rest er ook maar afgehaald en ging ik als sinead o'connor door t leven terwijl er serieus mensen waren die dachten dat ik chemo had ondergaan...geen pretje nee...
balen zeg!!! ik weet hoe erg het is als je kapper het verkloot!
n paar jaar geleden was zon soort elvis kuif bij vrouwen in weet je nog?
kappertje zegt dattie de zijkanten ietsjes met de tondeuse bij moet werken....hij is klaar, ik kijk eens goed in de spiegel, heeft hij aan weerszijde van mijn hoofd een baan van 4 cm weggeschoren met zon beetje t kortste standje...
eenmaal thuis gekomen heeft mijn moeder toen de rest er ook maar afgehaald en ging ik als sinead o'connor door t leven terwijl er serieus mensen waren die dachten dat ik chemo had ondergaan...geen pretje nee...
woensdag 16 juli 2008 om 09:48
Ik zou ook even naar je vertrouwde kapper gaan. Zij kennen je haar en weten waarschijnlijk wel een tijdelijke oplossing, maar helemaal zoals jij dat wilt wordt het waarschijnlijk niet meer. Maar inderdaad het groeit weer aan, dus het is tijdelijk gelukkig.
Heb ook weleens meegemaakt dat mijn haar verkl..t werd door een kapper... en je voelt je er echt super ongelukkig door..
Naar je kapper dus en succes ermee.
Heb ook weleens meegemaakt dat mijn haar verkl..t werd door een kapper... en je voelt je er echt super ongelukkig door..
Naar je kapper dus en succes ermee.
woensdag 16 juli 2008 om 10:16
woensdag 16 juli 2008 om 10:43
woensdag 16 juli 2008 om 16:50
Ben je al bij de kapper geweest???
Mij gebeurde hetzelfde, een paar maanden geleden. Inmiddels kan ik weer een staartje maken, maar dat staartje is dus ongeveer 1 cm lang.....
Had je geen plaatje mee dan? Zeker bij een kapper waar je nog nooit geweest bent. Afijn, daar schiet je niks meer mee op nu.
Met een jaartje is het weer lang.
Mij gebeurde hetzelfde, een paar maanden geleden. Inmiddels kan ik weer een staartje maken, maar dat staartje is dus ongeveer 1 cm lang.....
Had je geen plaatje mee dan? Zeker bij een kapper waar je nog nooit geweest bent. Afijn, daar schiet je niks meer mee op nu.
Met een jaartje is het weer lang.
donderdag 17 juli 2008 om 09:50
Gisteren naar de kapper geweest en ben weer blij! Hij keek naar mijn haar en zag allerlei foutjes. Zoals het feit dat het helemaal niet was uitgedund, terwijl ik heel dik haar heb (vandaar dat ik eruit zag als een champignon/playmobilepoppetje) en heel veel scheve plukjes geknipt en te kort van boven. Hij heeft er gelukkig nog een leuk, hip kapsel van kunnen maken zonder dat het er helemaal af hoefde.
Nu laten groeien en kan ik over een half jaar terug komen om mijn lange bob te laten knippen.
Voel me in ieder geval een stuk beter!
Nu laten groeien en kan ik over een half jaar terug komen om mijn lange bob te laten knippen.
Voel me in ieder geval een stuk beter!
donderdag 17 juli 2008 om 10:47
Ow meid, ik heb enkele maanden geleden net hetzelfde meegemaakt... Eigen kapper met vakantie en ik ben eens een andere überhippe kapperszaak binnengestapt. Ik kwam met een überhip maar afschuwelijk kapsel buiten!!!
Ik had behoorlijk lang haar had en vroeg om het enkel wat bij te punten. Resultaat: bovenop m'n hoofd alles kort 'gesliced', inclusief een korte pony terwijl ik expliciet gevraagd had om GEEN pony, en ik had nog een zielig matje stro in m'n nek... Mijn (eerst mooi golvende, dikke) haar was helemaal kapot, veel te veel uitgedund. Tuurlijk zijn er grotere problemen, maar ik ben toen echt huilend thuisgekomen (en ik ben geen huilebalk). Iedereen vond het vreselijk, collega's sloegen 's middags zelfs verschrikt hun hand voor de mond (kan je nagaan...).
Ik ben ook meteen de volgende dag naar een andere kapper gegaan (van m'n moeder, zo'n hele klassieke waar vrouwtjes hun permanent laten leggen) en die heeft het een beetje kunnen fatsoeneren - ik kon weer buitenkomen in ieder geval. Nu ben ik zo'n 5 maanden verder en ik ga elke 6 weken naar die klassieke kapper toe (ik durf nooit meer naar een andere nu). Ze werken me stap voor stap toe naar weer een lang kapsel, zoals ik het oorspronkelijk dus wilde. Het is na 5 maanden nog altijd niet zoals het zou moeten zijn...
Goed dat je ook naar een andere kapper bent geweest en dat het er nu weer beter uitziet!!!!
Ik had behoorlijk lang haar had en vroeg om het enkel wat bij te punten. Resultaat: bovenop m'n hoofd alles kort 'gesliced', inclusief een korte pony terwijl ik expliciet gevraagd had om GEEN pony, en ik had nog een zielig matje stro in m'n nek... Mijn (eerst mooi golvende, dikke) haar was helemaal kapot, veel te veel uitgedund. Tuurlijk zijn er grotere problemen, maar ik ben toen echt huilend thuisgekomen (en ik ben geen huilebalk). Iedereen vond het vreselijk, collega's sloegen 's middags zelfs verschrikt hun hand voor de mond (kan je nagaan...).
Ik ben ook meteen de volgende dag naar een andere kapper gegaan (van m'n moeder, zo'n hele klassieke waar vrouwtjes hun permanent laten leggen) en die heeft het een beetje kunnen fatsoeneren - ik kon weer buitenkomen in ieder geval. Nu ben ik zo'n 5 maanden verder en ik ga elke 6 weken naar die klassieke kapper toe (ik durf nooit meer naar een andere nu). Ze werken me stap voor stap toe naar weer een lang kapsel, zoals ik het oorspronkelijk dus wilde. Het is na 5 maanden nog altijd niet zoals het zou moeten zijn...
Goed dat je ook naar een andere kapper bent geweest en dat het er nu weer beter uitziet!!!!
anoniem_53375 wijzigde dit bericht op 17-07-2008 10:48
Reden: typfout
Reden: typfout
% gewijzigd
donderdag 17 juli 2008 om 14:09
hoi, ik ben ook 5 maanden geleden gigantisch verpest qua kapsel.Ik wilde alleen mn puntjes laten knippen, maar kwam naar buiten met aan de bovenkant allemaal korte plukjes, en dan spreek ik echt over 3 a 4 cm, de onderkant was op zich goed gebleven maar door de korte bovenkant was het matjes-effect ontstaan, afschuwelijk. Het was echt een lelijk kapsel. Nu 5 md later is het iets beter, maar nog lang niet hoe het was. Ik hoop dat het met kerst meer op mn eigen leuk kapsel gaat lijken wat ik voor deze situatie had. Ik heb me echt maanden kut gevoeld daarover, echt lelijk.
Mooi dat het bij jou wel weer iets beter is gekomen.
Gr meri
Mooi dat het bij jou wel weer iets beter is gekomen.
Gr meri
donderdag 17 juli 2008 om 16:14
Het probleem is, je kunt er zo lastig over klagen he? Ik bedoel, je zegt; geen pony. Maar als ze dan toch een pony knippen zit er er mee. Dan kun je nog zo hard roepen, het is eraf en eraf gaat sneller dan eraan, jammer genoeg.
Ik ben ook heel lang niet blij geweest, en nu gaat het enigzins. Met een maandje of 2-3 is het weer in orde. Maar ik ga daar dus ook noooooooooooooit meer terug.
Ik ben ook heel lang niet blij geweest, en nu gaat het enigzins. Met een maandje of 2-3 is het weer in orde. Maar ik ga daar dus ook noooooooooooooit meer terug.
vrijdag 18 juli 2008 om 10:05
Ik heb het ook eens gehad, totaal verknipt en veel te kort. Ik had toen een foto meegenomen van het kapsel dat ik wilde, soort korte bob met de voorkant lang, op het plaatje had het meisje de voorkant achter haar oren. Nou compleet mislukt, voorkant heel erg kort, achterkant juist piekerig en lang, soort matje, de achterkant hoorde juist heel kort en strak geknipt.
Ik snap nooit hoe kapsters dat voor elkaar krijgen, je ziet het plaatje toch? En als je zegt geen pony, waarom knippen ze die dan?? Of bijpunten en dan lagen hebben van 5 cm bovenop. GRRRR ik word daar zo pissig van.
Ik ben nu mijn haar aan het laten groeien, het is al erg lang en ik ga alleen nog maar naar mijn vertrouwde dorpskapper waar ze ook echt alleen de puntjes eraf halen.
Die zogenaamde hippe kappers verzieken je haar alleen maar, dat heb ik zo vaak gehoord en gezien.
Ik snap nooit hoe kapsters dat voor elkaar krijgen, je ziet het plaatje toch? En als je zegt geen pony, waarom knippen ze die dan?? Of bijpunten en dan lagen hebben van 5 cm bovenop. GRRRR ik word daar zo pissig van.
Ik ben nu mijn haar aan het laten groeien, het is al erg lang en ik ga alleen nog maar naar mijn vertrouwde dorpskapper waar ze ook echt alleen de puntjes eraf halen.
Die zogenaamde hippe kappers verzieken je haar alleen maar, dat heb ik zo vaak gehoord en gezien.
maandag 21 juli 2008 om 17:29
Mijn vertrouwde kapper (waar ik al 5 jaar kom) heeft de laatste keer mijn haar echt goed verknipt. Ik had twee lagen in mijn haar, de bovenste op bob-lengte en de onderste op schouderlengte. Het was de bedoeling om alles op een lengte te laten groeien en alleen te laten bijpunten. Maar mevrouw de kapster had het zo druk met het in de gaten houden van de stagiaire, het doornemen van de post en het kletsen met alle andere klanten, dat ze nauwelijk aandacht had voor mijn haar. Met als gevolg dat de bovenste laag schots en scheef was, met een lengte verschil van zeker 5 cm tussen de linker- en rechterkant. Ik ben de volgende dag terug gegaan om er nog iets fatsoenlijks van te laten maken, en nu loop ik dus nog steeds met laagjes...... Mij zien ze daar dus never nooit meer terug.
maandag 12 december 2016 om 15:34
quote:VivaMarlies schreef op 17 juli 2008 @ 10:47:
Ow meid, ik heb enkele maanden geleden net hetzelfde meegemaakt... Eigen kapper met vakantie en ik ben eens een andere überhippe kapperszaak binnengestapt. Ik kwam met een überhip maar afschuwelijk kapsel buiten!!!
Marlies ik heb exact hetzelfde meegemaakt als jij. Ik had lang golvend haar wat ook helemaal tot bovenaan is uitgedund, al m'n lange golvende haar kapot. Vreselijk inderdaad.
Nu maar weer aan laten groeien.
Marlies ik heb exact hetzelfde meegemaakt als jij. Ik had lang golvend haar wat ook helemaal tot bovenaan is uitgedund, al m'n lange golvende haar kapot. Vreselijk inderdaad.
Nu maar weer aan laten groeien.
maandag 12 december 2016 om 16:03
quote:celticmyst schreef op 12 december 2016 @ 15:34:
[...]
Nu maar weer aan laten groeien.Ik denk dat het haar van Marlies 8 jaar later wel weer is aangegroeid, hoor...
[...]
Nu maar weer aan laten groeien.Ik denk dat het haar van Marlies 8 jaar later wel weer is aangegroeid, hoor...
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."