Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
gatverdamme star.. dat hoef ik echt niet te weten hoor
Alle reacties Link kopieren
Juul vindt het super, hij gaat meestal 2x per week mee.

Het is nu vacantie dus de opvang is daaro ook 3 weken dicht, dus ik sport nu ook minder.



Opvang is gratis, ik betaal 1 bedrag per maand en dan is alles incl ook drinken en sauna enzo ( en alles onbeperkt)

Opvang is max anderhalf uur per keer.
Alle reacties Link kopieren
Pfff zo wordt het zowat nog leuk ook...
Zaten jullie ook lekker te eten?
Alle reacties Link kopieren
Nee had het gelukkig al op, haha!



Shit ik heb ook zo'n sportschool in de buurt... Maar ik wil niet... maar die buik moet wel weg. Ik wil vacusteppen maar dat is weer duur... ik wil eigenlijk gewoon met een vingerknip een bijna sixpack achtig iets op mijn buik...
Alle reacties Link kopieren
hahaha.. gewoon doen.. het is goed voor je en je krijgt er ook behoorlijke conditie van. Als ik zie wat ik nu allemaal kan zonder meteen dood neer te vallen. Het is het mij dubbel en dwars waard ( en ook ik ga niet elke dag met zin heen, en ik sla ook wel eens over omdat ik er ff de balen van heb, maar over het algemeen ben ik echt blij dat ik het nu doe)



Al ga je maar 1x per week bridges, dat heb je dan alvast in de pocket.





Ik had gelukkig net mijn laatste hap naar binnen
Alle reacties Link kopieren
en thuis buikoefeningen doen?
Wii Fit Bridge



Lopen is trouwens erg goed voor alle spieren, ook je buikspieren, al denk je die niet te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik wandel nu veel, ik doe thuis mijn oefeningen (althans ik probeer) en heb volgende week afspraak met vriendin die fysio is. Zij gaat me goede buikspieroefeningen laten zien...



Wii fit: jajajajajaja! En dan Star als kinderopvang, 5 keer in de week? Deal!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk ook nodig wat gaan doen, maar ik ben allergisch voor de sportschool nee dat is niet waar
Stressed is just desserts spelled backwards
Je kinderen slapen toch 's avonds Bridge tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen hè... wekelijkse meeting in sportschool of zo. Best leuk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 17 juli 2008 @ 14:29:

Je kinderen slapen toch 's avonds Bridge tegenwoordig?Shit dat excuus ben ik nu kwijt zeker...?
Alle reacties Link kopieren
Bam heb jij nog die site voor me met die kekke schoentjes van laatst?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
haha, gewoon je mp3 speler mee en wie doet je wat?

Ik wil ook wel eens gaan dat ik weet dat er programma's zijn die ik wel leuk vind om te zien, vliegt de tijd helemaal voorbij
Alle reacties Link kopieren
ow jee, moet ik even zoeken voor je
Alle reacties Link kopieren
Hmmm vriend wil dat ik eerst ff gesprek met fysiovriendin afwacht. Motivatie is niet groot dus kans op slagen is nog kleiner. hij heeft ook wel gelijk...
quote:bridges6 schreef op 17 juli 2008 @ 14:29:

Jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen hè... wekelijkse meeting in sportschool of zo. Best leuk...Ja en dan eindigen met een taartje
Alle reacties Link kopieren
Motivatie heb je idd wel nodig.. En met twee is het ook stukken gezelliger.



Kan hem zo snel niet vinden, Mal. Denk dat de link beneden op de pc staat, kijk daar strakkies nog even voor je
Alle reacties Link kopieren
http://www.kidsshoes4u.co...nkxrb8xpQCFREWQgodHgP7kQ#



http://www.kidsshoes4u.com/?gclid=CKnkx ... QgodHgP7kQ#



volgens mij is het deze
Alle reacties Link kopieren
1x is wel genoeg... bam...
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en goed nieuws: na 3 weken is stief vandaag naar huis!

Hij heeft nog steeds open wond op buik die van binnenuit moet genezen 9ieuw...) maar mag thuis herstellen en aansterken! Duurt nog wel paar maandjes voor hij de oude is, maar ach! In ieder geval thuis!!!
Fijn voor ze!
Alle reacties Link kopieren
Thanks bam!!!



Goed zeg voor stief!!! Lekker weer in zijn eigen bedje slapen, fijn hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fijn Bridges! Nu knapt hij vast snel op!



Bam, waarom val jij wel af en ik niet, terwijl ik bijna hetzelfde doe. Noujaaaaa, ik sport 2x per week en niet 5x. Maar qua eten doe ik hetzelfde als jij. -1 kilo in 3 mnd, da's toch zielig???? Oja, ik drink dat water ook niet. Hmmm, ik moet al altijd zoveel plassen, dus ik heb ook een hekel aan water drinken. En nou las ik laatst in de Viva nota bene, dat als je heeel veel water drinkt (meer dan 2 liter geloof ik) je zelfs dood kan gaan!!! Echt!!! Omdat je dan teveel zouten aan je lichaam ontrekt.



Ha, vriendinnetje van me is zwanger, leuk. Nouja vriendinnetje.... ik moest het via haar hyves lezen! Tsss. Maar ik was niet de enige hoor. Wel handig om het iedereen te laten weten, toch?



Bah, na 5 dagen diarree van Laurens in de vakantie en 1 dag van mij is nu Berend alweer 2 dagen aan de beurt. En hij heeft ook nog overgegeven vannacht in bed. Sneu hoor, want we zagen het pas vanmorgen. Ik blijf hem douchen met die luiers, het loopt zijn rug op, of uit zijn pijpen. Hij is wel vrolijk en wil wel eten en drinken, al is het wat minder dan normaal. Morgen moet hij een prik op het cb, die sla ik maar even over hoor, arm kind.

Gek virus.



Koekjes bakken, lekker hoor. De laatste keer dat ik dat met Laurens deed at hij al het deeg op en ging er bar weinig de oven in



Waar is iedereen trouwens: Suze, Cin, Mamax, Enka, Naat, Noos, allemaal op vakantie??? Bam, jij had toch nog wat van Noos gehoord? Gaat het wel goed daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven