Good Luck!
donderdag 17 juli 2008 om 13:53
donderdag 17 juli 2008 om 14:04
donderdag 17 juli 2008 om 14:04
hahaha.. gewoon doen.. het is goed voor je en je krijgt er ook behoorlijke conditie van. Als ik zie wat ik nu allemaal kan zonder meteen dood neer te vallen. Het is het mij dubbel en dwars waard ( en ook ik ga niet elke dag met zin heen, en ik sla ook wel eens over omdat ik er ff de balen van heb, maar over het algemeen ben ik echt blij dat ik het nu doe)
Al ga je maar 1x per week bridges, dat heb je dan alvast in de pocket.
Ik had gelukkig net mijn laatste hap naar binnen
Al ga je maar 1x per week bridges, dat heb je dan alvast in de pocket.
Ik had gelukkig net mijn laatste hap naar binnen
donderdag 17 juli 2008 om 14:11
donderdag 17 juli 2008 om 14:57
http://www.kidsshoes4u.co...nkxrb8xpQCFREWQgodHgP7kQ#
http://www.kidsshoes4u.com/?gclid=CKnkx ... QgodHgP7kQ#
volgens mij is het deze
http://www.kidsshoes4u.com/?gclid=CKnkx ... QgodHgP7kQ#
volgens mij is het deze
donderdag 17 juli 2008 om 15:00
donderdag 17 juli 2008 om 16:14
Fijn Bridges! Nu knapt hij vast snel op!
Bam, waarom val jij wel af en ik niet, terwijl ik bijna hetzelfde doe. Noujaaaaa, ik sport 2x per week en niet 5x. Maar qua eten doe ik hetzelfde als jij. -1 kilo in 3 mnd, da's toch zielig???? Oja, ik drink dat water ook niet. Hmmm, ik moet al altijd zoveel plassen, dus ik heb ook een hekel aan water drinken. En nou las ik laatst in de Viva nota bene, dat als je heeel veel water drinkt (meer dan 2 liter geloof ik) je zelfs dood kan gaan!!! Echt!!! Omdat je dan teveel zouten aan je lichaam ontrekt.
Ha, vriendinnetje van me is zwanger, leuk. Nouja vriendinnetje.... ik moest het via haar hyves lezen! Tsss. Maar ik was niet de enige hoor. Wel handig om het iedereen te laten weten, toch?
Bah, na 5 dagen diarree van Laurens in de vakantie en 1 dag van mij is nu Berend alweer 2 dagen aan de beurt. En hij heeft ook nog overgegeven vannacht in bed. Sneu hoor, want we zagen het pas vanmorgen. Ik blijf hem douchen met die luiers, het loopt zijn rug op, of uit zijn pijpen. Hij is wel vrolijk en wil wel eten en drinken, al is het wat minder dan normaal. Morgen moet hij een prik op het cb, die sla ik maar even over hoor, arm kind.
Gek virus.
Koekjes bakken, lekker hoor. De laatste keer dat ik dat met Laurens deed at hij al het deeg op en ging er bar weinig de oven in
Waar is iedereen trouwens: Suze, Cin, Mamax, Enka, Naat, Noos, allemaal op vakantie??? Bam, jij had toch nog wat van Noos gehoord? Gaat het wel goed daar?
Bam, waarom val jij wel af en ik niet, terwijl ik bijna hetzelfde doe. Noujaaaaa, ik sport 2x per week en niet 5x. Maar qua eten doe ik hetzelfde als jij. -1 kilo in 3 mnd, da's toch zielig???? Oja, ik drink dat water ook niet. Hmmm, ik moet al altijd zoveel plassen, dus ik heb ook een hekel aan water drinken. En nou las ik laatst in de Viva nota bene, dat als je heeel veel water drinkt (meer dan 2 liter geloof ik) je zelfs dood kan gaan!!! Echt!!! Omdat je dan teveel zouten aan je lichaam ontrekt.
Ha, vriendinnetje van me is zwanger, leuk. Nouja vriendinnetje.... ik moest het via haar hyves lezen! Tsss. Maar ik was niet de enige hoor. Wel handig om het iedereen te laten weten, toch?
Bah, na 5 dagen diarree van Laurens in de vakantie en 1 dag van mij is nu Berend alweer 2 dagen aan de beurt. En hij heeft ook nog overgegeven vannacht in bed. Sneu hoor, want we zagen het pas vanmorgen. Ik blijf hem douchen met die luiers, het loopt zijn rug op, of uit zijn pijpen. Hij is wel vrolijk en wil wel eten en drinken, al is het wat minder dan normaal. Morgen moet hij een prik op het cb, die sla ik maar even over hoor, arm kind.
Gek virus.
Koekjes bakken, lekker hoor. De laatste keer dat ik dat met Laurens deed at hij al het deeg op en ging er bar weinig de oven in
Waar is iedereen trouwens: Suze, Cin, Mamax, Enka, Naat, Noos, allemaal op vakantie??? Bam, jij had toch nog wat van Noos gehoord? Gaat het wel goed daar?