Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Hoi Allemaal,

Ook ik mocht vandaag voor de 1e echo! Best wel spannend, maar ik had helemaal geen leuke vrouw die de echo deed. Heel zakelijk en snel allemaal. Een gewone echo wilde niet lukken omdat mijn baarmoeder gekanteld blijkt te zijn. Hierdoor kreeg ik een inwendige echo. Gelukkig is het er een, en hij bewoog er op los in mijn buik. En we hebben natuurlijk het hartje gezien en gehoord! Het hartje kan dus ook voor mij in het schema :-). Op 15 augustus heb ik de volgende controle bij de verloskundige en zijn ook mijn bloeduitslagen bekend. (Gisteren heb ik pas bloed geprikt). Vanavond gaan we dus met een heerlijk gevoel op vakantie!

Het zal dus even duren voordat ik weer meeschrijf, maar voor een ieder die binnenkort weer een controle of echo heeft, heel veel succes en plezier en niet te zenuwachtig worden!

En voor de overige vakantiegangers, alvast een fijne vakantie!
Hi

Hoe was ie Ringel?

Hier alles goed. Ook mijn baarmoeder is gekanteld dus weer een inwendige echo. Maar het is allemaal goed, weer een fotootje gekregen en het hartje gehoord.

Fijn weekend voor iedereen!
Hoi,

Gefeliciteerd met de hartjes.

Lynx

Hier gaat het niet zo lekker.

Schoonvader is thuisgekomen van vakantie omdat hij veel pijn had. Nu ligt ie in het ziekenhuis en heeft hij zeer waarschijnlijk uitzaaiingen bij zijn ruggewervel (hij had al kanker vorig jaar en dat is toen weggesneden en bestraald en zou in principe behalndeld zijn). Hij heeft heel veel pijn en pijnstilling helpt niet. Hij wordt nu platgespoten. Mijn gevoel zegt dat hij dit geen weken gaat volhouden en we hopen echt op een wonder nu. Het is een slecht teken dat iedereen in het ziekenhuis voor hem rent, van huis wordt gebeld en dat ze nu op vrijdagavond beginnen met bestralen als pijn bestrijding.

Verder heb ik vandaag te horen gekregen dat ik toch geen baan heb volgend jaar. Omdat ik zwanger ben. Werd letterlijk zo gezegd. Mag tuuk niet, maar ja wat doe je er aan. Het ergste vind ik nog de valsheid. Mij feliciiteren en vertellen dat ik toch die baan ga krijgen en dan achter mijn rug om iemand anders zoeken. Men wat is dat vals zeg! En dan op de allerlaatste dag voor de vakantie vertellen. Ik weet heel zeker dat geen enkele collega het wist, want dan was er echt wel een relletje geweest. Ik *kuchkuch* ben nl best populair. *kuch*

Zo krijgen ze zo min mogelijk gezeik ermee.

Nou ja vergeleken bij mijn schoonvader valt het tuuk in het niet. Ik heb wel steeds buikpijn van de stress, dus ben nu heel erg aan het proberen te zennen. Valt niet mee, maar men ik wil ook echt niet dat er door die stress iets met de garnaal in mijn buik gebeurt.

Sorry voor de vette ego.
Jeetje Frans wat ongelovelijk. Toch nog ontslagen.

Ben even stil. Wat vals zeg!

En wat erg voor je schoonvader. Heel veel sterkte gewenst!

Doe maar even helemaal niks.
jezus Frans wat een enorme kutstreek zeg.......(en tuurlijk mag je, je zelf best een beetje op de borst kloppen) en dat ze je nog ronduit in je gezicht zeggen ook omdat je zwanger bent. Dat is pure discrimininatie en zou er persoonlijk wel werk van hebben gemaakt. En dan ook nog je schoonvader zo in het ziekenhuis, poeh, sterkte met zennen....(hummmmmmmmm)

Nou hier dus alles okidoki. (Joepppieeeeeeee) hartje duidelijk te zien zelfs armpjes en beentjes en ribbetjes kon je ook al zien. Bij de eerste beelden was ukkepuk lekker aan het springen in m'n buik, maar ging later lekker liggen. Vruchtwater is meer dan ruim voldoende en de placenta ligt aan mijn rugzijde. Ik voelde af en toe al een soort "ploeink" gevoel in m'n buik en het zou heel goed mogelijk kunnen zijn (volgens de echoscopiste) dat het de uk al zou kunnen zijn.

Uk ligt ook voor op schema en de uitgerekende datum die er vandaag uit kwam was 30 januari (is 10 dagen na verjaardag van Mayte!!!) en zou betekenen dat ik vandaag al 12 weken ben. (volgens eigen berekening dus 11 weken en 4 dagen) komende woensdag weer naar de vk en dan maar overleggen welke datum we gaan aanhouden. (maar dit komt dus een stuk dichterbij m'n eigen telling)

Maar wat een opluchting zeg, toen uk meteen in beeld kwam en het hartje ook meteen te zien was. Vooral ook het verschil met de vorige keer was immens! Begon toch wel echt ff te sniffen van opluchting en kan nu ook pas echt blij zijn en gaan genieten van zwangerschap.....oh nee, mag nu zeggen dat ik inverwachting ben. whiiiiiiiiiii ik word weer moeder!
Frans wat een streek zeg en wat een valsheid niet normaal. Heel veel sterkte met je schoonvader. Wat een week heb je gehad zeg! Je hebt wel wat zennnn nodig.

Floortje en Ringeling gefeliciteerd met de 12 weken grens. Morgen is het bij mij zover!

Loewyz wil je tabel nog aanpassen, ik wil mijn hartje! 2 de Echo en nekplooimeting 24 juli.

Ringeling ik herken je blijdschap, toen ik daar voor de echo lag en uk kon bewonderen, ik kon gewoon niks meer uitbrengen en zat samen met vriendlief met open mond te kijken.

Het grote vreetfestijn is bij mij begonnen! Ik wil bigmacs, frikandellen en milkshakes! Ik eet en snoep de hele dag door en ben bijna niet meer te houden. Hoe zit het met jullie eetgewoontes. Normaal lust ik geen frikandellen en bigmacs maar nu wil ik ze hebben, helaas kom ik iedere dag op weg en terug naar m'n werk langs een Mac en mijn auto gaat gewoon vanzelf die kant op! Ben benieuwd of jullie dit ook hebben, bij de eerste had ik hier helemaal geen last van. Kan nog net alles aan, gaat wel strakker zitten vooral 's avonds. Binnenkort toch maar eens gaan shoppen, gelukkig is de uitverkoop begonnen!

Groetjes Engel
Wat een rotstreek Frans!!! Kijk dat iemand anders die baan gaat krijgen is nog tot daar aan toe maar om deze eerst aan jou toe te zeggen en dan vervolgens, terwijl je de deur zegt maar dichtdoet om op vakantie te gaan, te zeggen dat het niet door gaat...heb er geen woorden voor. Vind het heel laf, bah!!

En dan daar bovenop grote zorgen om je schoonvader. Jeetje wat een angst en emoties moeten er door je heen gaan en dan ook nog proberen rustig te blijven voor je " garnaaltje". Mmmm ik wens je heel veel sterkte de komende tijd
Anne en Ringel, super dat de echo's zo goed waren en dat je het nu aan jezelf en aan iedereen kunt toegeven dat je echt (weer) moeder wordt.

Engel, moet wel lachen om je vreetbuien. Die heb ik minder dan jij maar ik merk wel dat ik aan het eind van de middag zo misselijk wordt dat ik echt wat moet hebben en dan zijn de snelle (en ook vette) happen het snelst naar binnen te krijgen. Wat ik wel merk is dat als ik 's middags braaf om de zoveel tijd wat naar binnen werk, het een stuk minder is. Ik moet gewoon wat beter voor mezelf zorgen.

Ik ga vanmiddag met mijn zusje de stad in om te shoppen. Ik heb helemaal geen zin meer om mijn leuke spijkerbroeken aan te doen omdat die niet meer prettig zitten. Nu hoop ik relaxte kleding te scoren die er niet zo zwangerachtig uitzien en die ik ook naar mijn werk aan kan. Weet dus ook nog niet welke winkels met een bezoekje worden vereerd. Hebben jullie ideeen??

Bah, is het bij jullie ook zo'n petweer? Het regent echt al de hele ochtend
Hoi dames, hier even een teken van leven van mij! De afgelopen 2 weken waren heel druk met werk (meer dan 60 uur per week) en afgelopen weekend heb ik met buikgriep in bed gelegen. die extra misselijkheid kon er wel bij!

Wat goed dat het rijtje hartjes groeit!! Iedereen heerlijk aan het genieten? Vrijdag mag ik naar de vlos, hoop dat met 11 weken de doptone het al doet.

Vanaf nu ga ik weer meelezen, vanaf dinsdag heb ik een weekje vakantie. Joepie!
Frans, zei ik een tijdje geleden al niet dat het een dog eat dog wereld is? Die lui op je werk zijn gewoon dom dat ze je niet laten blijven, want je bent namelijk zo goed dat je heel snel een veel leukere plek vind om te werken

Bluester, heb je gewinkeld vandaag? Ik vind mamalicious leuke kleren hebben. In welke provincie woon je? Ik ben namelijk expert in winkelstraten

Eetbuien, hier niet... ben zelfs aan het afvallen... Niet express hoor. En je kan echt wel aan mijn buik zien dat er iets gaande is. Inhouden doet gewoon zeer
Hoi Ibbeltje, heb op internet ook al iets van Mamalicious gezien en zag er leuk en beetje stoer uit. Heb dat niet kunnen vinden vandaag. Ik woon in Groningen en moest sowieso erg zoeken naar de juiste winkeltjes. Uiteindelijk eentje gevonden en was bijna direct weer naar buiten gelopen. Zo zwanger ben ik nu ook weer niet ;) Maar uiteindelijk een zwarte broek gevonden die er normaal uitzag en de rest moet later maar komen. Daar was ik echt nog niet aan toe. Heb ik gewone winkels wel leuke jurkjes en rekbare leggings gevonden dus dat moet ook nog wel een tijdje lukken. Maa tips over Groningen zijn welkom en ook erg nog
Frans, wat erg! Wat een lullige manier om zoiets te regelen zeg. Bedoel je met volgend jaar het volgende schooljaar, dus september?? En je schoonvader ook nog ziek. Bah bah bah, het zit je niet mee.

Bluester. Mamalicious heeft hele leuke kleding. Heb er gisteren een spijkerbroek van gekocht en de buikband zit er op zo'n manier aan dat het eruit ziet alsof je een hemdje in je broek hebt gestopt. Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik het verder niet veel soeps vond. Misschien na de uitverkoop als de nieuwe collectie komt, maar dit waren allemaal zomerspullen waarvan ik begrijp dat niemand ze wil hebben. Ben wel benieuwd naar de tips van Ibbeltje voor leuke winkels en merken dus kom maar op!

Engel, mijn vreetbuien vallen mee. Heb wel onbedwingbare trek in yoghurtijs gekregen en mag van mezelf 1 keer per week dat eten. Verder neem ik braaf volkorencrackers overal mee naartoe tegen de misselijkheid. En eet ik gewoon zoals ik eigenlijk al deed.

Jeetje, origineel. Wat heb jij veel gewerkt zeg! Trek je het nog een beetje? Want icm zwanger zijn zal je het vast zwaar hebben!

Ringelding, wat fijn dat je je zo goed voelt! wauw, wat gaat het snel he? De eerste dames hebben de 12 weken al bereikt.

Hier een drukke dag gehad. We hebben een nieuwe kledingkast gekocht en die moest in elkaar en ingericht. Daartussendoor liep een jengelend ventje die steeds in de weg stond en wilde "helpen" Uiteindelijk dus echt de hele dag bezig geweest en daarna nog opruimen, stofzuigen enzo. Heb het wel gehad nu. En auwauauwau. Mijn stuitje/bekken! Na zo'n dagje lichamelijk werk voel ik het echt zorgwekkend goed. Als dit zo doorgaat kan ik nog aan de fysiotherapie ook!

Dames, fijne avond!
Lees en leef toch nog stiekem met jullie mee dames. Wilde eigenlijk niet meer reageren,maar nu toch even een uitzondering maken om Frans heel veel sterkte te wensen. Wat een giga rotstreek hebben ze je geleverd. Vind zulke dingen echt niet normaal en ontzettend vals!

Heel veel sterkte met je schoonvader en een dikke
Lynx, lief dat je nog wel even langs komt. Hoe gaat het nu met je?

@bluester, ha leuk nog een grunniger! In de zwanestraat zit een leuk winkeltje, niet heel duur, maar het moet wel je smaak zijn. vanaf de grote markt zit het aan de linkerkant, vlakbij de pakken outlet en tegenover zit een lingeriezaak. Ook bij babyplanet (vlakbij de kwantum) hebben ze wel leuke kleding en daar zit ook een grote prenatal, waar ze veeeel meer hebben dan in de stadswinkel. Ook bij H&M hebben ze soms wel leuke kleding, maar weer, het moet maar net je smaak zijn. Gelukkig is de mode van tegenwoordig very pregancyproof en kun je met een iets grotere maat ook goed uit de voeten.
Frans, ik lees zoveel over je dat ik even ben gaan teruglezen. Wat een rotstreek. Ook van mij

Positiekleding: misschien voor mij ook de moeite waard om te gaan proberen. Mamalicious vind je heel veel op internet. Ik heb vorig jaar geen passende spijkerbroek kunnen vinden, heel irritant. Dus die moet er dit jaar komen Maar inderdaad, zoals het er nu uitziet (net wat teveel gegeten) zit de positiekleding nog niet mooi. Plus dat ik zomerkleding nog wel heb. Nog 2 maandjes wachten of zo, dan ga ik los op de winterkleding . Een maat te groot pakken zou ik niet doen hoor, dat zit heel raar, omdat alleen je buik dikker is. Positiekleding in je normale maat zit het mooiste.

En nu een meisje uit bed halen, haar ochtendslaapje zit er alweer op. Krijg je als je al om 5.30 wakker bent! (had ik al gezegd dat je in je zwangerschap zoveel mogelijk moet uitslapen? Daarna lukt het echt niet meer )
hihihihi als je een Lief hebt zoals ik kan dat nog wel hoor (na een kleintje) kwam vandaag pas om 9.30 mijn bed uit kruipen. Wel lekker hoor een beetje een " vroeger" gevoel. Alleen nu wel een krijsende kleine beneden Is vandaag precies 1 1/2 en zit volgnes mij in de pre peuterpuber fase. alles is neej, neej, krabben, bijten, slaan......grrrrrrrrr. Wat wel weer heel schattig is, is dat ze heel erg bezig is met beebies en alles onder d'r shirt stopt. Maar dat bijten en zo (ook in de ogen prikken) is echt niet tof, we hebben dan sinds een poosje ook een straf hoekje (wat ze volgens mij niet eens zo heel erg vindt) en na de 3e waarschuwing moet ze daar een minuutje blijven zitten. En wonder boven wonder pikt ze dit ook nog! ze blijft zitten. Hoop maar dat dit gedrag voorbij is wanner spruit 2 er is, dan hebben we het maar weer gehad.
Dat van dat uitslapen heb ik vanochtend al in de praktijk gebracht. Heb heerlijk lang uitgeslapen, nog wat gelezen en toen langzamerhand eens mijn warme bedje uitgerold. Heerlijk

Ringel, bedankt voor de tips. Moet nu eerst de kwantum nog zien te vinden maar daar zitten dus twee kledingzaken in de buurt. Ben gisteren in een winkeltje achter de Korenbeurs beland en dat was dus ook wel wat. H&M vind ik in Groningen niet veel soeps hebben. Een paar rekjes en het hangt allemaal door elkaar. Kan ook zijn dat ik net in de sales-puinhopen binnenviel hoor...
Hoi,

Bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven. Lynx jij speciaal bedankt. Ik vind het echt zo lief dat je nog even reageert! Jij krijgt ook een dikke Hoe voel je je nu?

Het gaat nog steeds kut met schoonvader. Gisteren langs geweest en het was echt erg. Vandaag gaan we niet langs, maar schoonmoeder belde en zei dat het gelukkig al ietsje beter leek te gaan. Gisteren had hij heel veel pijn. Nu ietsje minder gelukkig. Nou ja we laten het maar over ons heen komen.

Verder zwaai naar iedereen! Ik ben vandaag jarig en ga de komende 2 uur het huis en de tuin visiteproof maken. We gaan bbquen en nu regent het hier pijpestelen. Maar het zou vanmiddag droger worden, dus daar gok ik dan maar op

Vanaf volgende week heb ik een heeeeeeeeele lange vakantie , dus dan kan ik weer wat vaker komen.

*zet een kruimelvlaai, appelnotenvlaai en een monchoutaart neer*

*en thermoskannen thee en koffie*
Ooow en dat uitslapen, dat is dus echt zo! Als dit je eerste kind wordt, moet je echt zo veel mogelijk gaan uitslapen. Haha daarna ben je afhankelijk van een hele lieve lief als je wil uitslapen
Frans, gefeliciteerd! Dus je bent nu 29 geworden? Mooie leeftijd. Die monchoutaart heb ik virtueel al tot me genomen. Hmmmm, ik hou van monchoutaart. Vooral met een bodem van chocolatechipcookies en dan vlokken op de kersen.

Vida vita vind ik ook mooie kleren hebben. En Queen Mum, maar da's wel echt heel duur. Maar misschien één mooie dure broek zodat je met goedkope mamalicious toch leuke setjes kan maken. Ik heb laatst via MP geboden op een maternityjeans van Seven for all mankind, maar helaas, de verkoper ging niet akkoord. Die broeken kosten in Amerika meer dan 200 dollar.

Kindjelief is aan het slapen en ik ga zo zijn goede voorbeeld maar eens volgen.
Ha dames, daar ben ik weer! Heerlijk uitgewaaid op Schier en nu weer lekker thuis. De regen is idd voornamelijk overgewaaid, dus onze kampeersessie is wel een succesverhaal geworden. 't Was voor ons de eerste keer kamperen mét kind (de eerste vakantie met meisje was in een huisje) en is erg goed bevallen. Nu hadden we wel een kant-en-klare tent, dus hoefden niets op te zetten en bedden en koelkast stonden er gewoon in! Dus wel luxe-kamperen voor ons. Dochterlief heeft er een mooie bruine neus en voetjes aan overgehouden en heeft geleerd om te gaan staan , wat volgens mij met 10 maanden ook wel een keer mag.

Hier ook vanalles gebeurd, lees ik. Allereerst voor Lynx en Lynx-man heel veel sterkte Vreselijk dat je vermoedens bleken te kloppen.

En ook slecht nieuws voor jou, Frans. Wat een rotstreek van je werkgever en nog veel erger, je schoonvader die ziek is. Sterkte ermee en kom het hier maar lekker van je afschrijven, als dat helpt....

Maar ook gefeliciteerd en mmm, bedankt voor die lekkere taart. Jammer dat de monchoutaart al voor mn neus is weggekaapt door Ibbel, delen is er zeker niet bij hè? Dan ga ik maar voor de appel-noten.

Hier lijkt buikje ook zichtbaarder te worden, al kreeg ik al een opmerking voordat ik getest had, dus kan niet met zekerheid zeggen of het vanwege nieuwe baby is, of nog overgebleven van de eerste, haha. Maar het zit mooi boven broekrand, dus kan m'n broeken nog wel aan. Ben ik wel blij mee, want een goede positiejeans vinden is wel lastig als je er geen 200 euro voor over hebt! Heb zaterdag al wel in de opruiming een mooi satijnen bloemenrokje van Noppies gescoord met bolero van Mamalicious erbij en zag ook al weer veel moois van Mamalicious hangen van de nieuwe collectie. Ik draag veel jurkjes die meerekken, heb ik bij vorige ook gedaan in de zomer, van Kinglouie enzo. Die kunnen in het najaar ook goed met legging of jeans eronder en shirt met lange mouwen eronder. Vind ik superfijne kleding voor zwanger lijf.

Ik had me via internet aangemeld bij de vk, maar blijkbaar werkt het niet zo goed als ze beweren op de website, want ik heb het idee dat er nog helemaal geen afspraak genoteerd staat. Morgen maar eens bellen en dan daarna gelijk echocentrum bellen, want ik begreep dat je je afspraak hier zelf al kunt maken, als je maar eerst bij de vk bent geweest om een formulier te scoren als je daar naartoe gaat. Dus misschien binnenkort ook data voor in de tabel (voel me een beetje een achterloper en word wel een beeeetje jaloers van die mooie kloppende hartjes).

Al ben ik eigenlijk weinig onzeker enzo, ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed zit tot het tegendeel bewezen is. In de meeste gevallen gaat 't toch gewoon goed en ben niet iemand die snel zit te twijfelen, al weet ik natuurlijk wel dát het mis kan gaan en is het niet zo dat ik er m'n ogen voor sluit, zo van wat ik niet zie, is er ook niet. Nouja, beetje omslachtige uitleg, maar ik ben geloof ik wel vrij nuchter ondanks de lading hormonen die binnen stroomt.

Hmm, is niet helemaal waar wat ik nu beweer, want ben stiekem wel een beetje bang voor een tweeling... 'k Heb erover gedroomd en heb nu een vaag voorgevoel, al heb ik verder nooit iets gemerkt van een voorspellend gave wb dromen. Maar stel je voor, dan heb ik er ineens drie onder de 1,5... Ook al werd dat hier eerder al bijna bejaard genoemd (origineel of ibbel?), dat lijkt me toch behoorlijk heftig. Maar ja, dan toch maar weer nuchter, als het zo is, kun je er toch niets aan veranderen. Dus dat zien we dan wel weer.

Nou, wel weer ff genoeg voor vandaag. Ik hoop weer actief mee te gaan lezen en schrijven en voor iedereen met een kloppend nog GeFeLiCiTeErd! Sorry, vergeten te doen als eerste...

Fijne dag!
Vannacht het feest voor manlief gehad. Het was super! Iedereen was zo enthousiast over mijn buikje!! Heel leuk. Vandaag weer werken, dat is dan jammer maar eigenlijk ging het zo voorbij.

Ik merk goed dat mijn buikje groeit maar het is wel waar dat niet alle positiemode nu ook al leuk zit. Rokken en jurken zijn het beste. Mijn broeken zijn van Esprit, maar hebben enorm lange pijpen.

Verder weinig nieuws, ik kijk erg uit naar de vakantie. Fijn om te horen hoe het met jullie gaat. Voorn. goed.

Volgende week eindelijk beter weer!! Jippie!
nu de laatste spulletjes ingepakt.

morgenvroeg op naar Italy voor 2 weken. .

dus tot over 2 weekjes

ps sterkte nog frans met alles en toch nog een fijne verjaardag
geniet nooit met mate
Oooooh Frans, zit hier te watertanden bij dat verhaal van de taart. Monchoutaart.....zucht......kwijl.....

Heb je een leuke dag gehad? Nog kunnen bbq'en? Het was hier aardig weer gistermiddag dus wie weet dat het nog goedgekomen is bij jullie.

Rebbel, gelukkig is de kampeersessie gelukt. En nog mooi weer gehad ook! Heerlijk! Ik wilde dat ik jouw instelling had. Ik heb een stevig kloppend hartje gezien, maar zelfs nu denk ik nog; wat als het nou de volgende dag gestopt is met kloppen? Ik kan mezelf wel tot de orde roepen hoor en relativeren, rationaliseren. Hoe je het wil noemen, maar ik sta er toch niet zo nuchter in als jij. Heerlijk lijkt me dat.

Floortje. Fijn dat het feestje geslaagd is. Leuk he, al die aandacht voor je buik. Ik ben het nu zo langzamerhand iedereen aan het vertellen en die reacties zijn zo fijn!

(zit nu op mijn werk, en wil het vandaag vertellen. Maar ik krijg het mijn strot niet uit. Collega zit maar te kletsen over van alles en nog wat en ik ben druk op zoek naar een opening voor mijn mededeling haha) Gaat goed komen, eind van de dag is het eruit!

En alles beter dat dit K.U.T weer. Half juli en het lijkt wel herfst!

Kabouter, fijne vakantie. Geniet ervan!

Hier is alles ok. Niks bijzonders te melden, dus ik ga maar eens aan het werk!
*schuift net het laatste stukje monchoutaart naar binnen*

Rebbel, dat klinkt als een fijne vakantie! Kamperen is denk ik zo leuk voor kleintjes! Wij hebben vroeger ook altijd gekampeerd (niet zo luxe trouwens), maar mijn man heeft er een gruwelijke hekel aan. Ik ook om met hem te kamperen (meeeeen romantisch kamperen in Italie en we vochten elkaar zo'n beetje de tent uit), dus dat doen we maar niet meer

Floortje, nog gefelciteerd met je man! Fijn dat het feest leuk was en heerlijk he al die aandacht voor je buik. Haha ineens ben je er enorm trots op als ie uitpuilt.

Fijne vakantie kabouter!!

Biaha, en en en heb je het al verteld????

Ringel, wat voor werk zou je er van kunnen maken dan? Ik heb net mijn LIO stage daar afgerond en heb een mondelinge belofte dat ik volgend jaar 2 dagen het ouderschapsverlof van degene die groep 4 heeft mocht vervangen. Verteld dat ik zwanger ben en dit was geen enkel probleem werd me verteld. Nu hebben ze dus ineens iemand anders gezocht achter mijn rug om. Maar ik heb dus helemaal niks op papier staan verder, alleen die mondelinge toezegging.

Verder stond deze week in de nieuwsbrief nog wel dat ik het ouderschapsverlof zou vervangen. Zucht, ik denk dat er een heel vriendelijk mailtje naar alle collega's gaat waarin ik even uitleg dat ik itt tot wat er in de nieuwsbrief staat niet welkom ben op die school ivm zwangerschap. Eikels.

Zennnnnnnnt

Wat super trouwens dat je je baby zo hebt kunnen bewonderen. oehhh en dat je ook al PLOEINK voelt!! Leuk man!

Origineel, men wat moet je hard werken. Nog 1 dagje en dan heb je vakantie!!

Hey Ibbel, ik val ook nog steeds af, maar mijn buik groeit. Ik heb ook helemaal nergens zin in (haha behalve in monchoutaart en griekse yoghurt)

De bbq gisteren is wel doorgegaan, we hadden 1 flinke bui, dus toen moesten we even naar binnen rennen. Verder lekker gegeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven