Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Leefnu, soms wilde ik ook zo'n man. Aan de andere kant, als je nick ""leef nu"" is....?
Nee, nog niet af, maar het vordert wel. Hele dag eraan gewerkt, dus dat mag ook wel. Al zal het de komende dagen wel weer nachtwerk worden...
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik heb 's middags altijd een gigantische dip. Dan neem ik me AL-TIJD voor 's avonds vroeg naar bed te gaan. En dan rond een uurtje of negen begin ik weer te leven en ben ik totaal niet meer moe. Pfff. Hoe staat het met jullie wallen?
Ja soms ben ik mijn partner dan ook dankbaar voor zijn 'burgerlijkheid' haha....
Ik heb geen last van wallen. Nooit gehad eigenlijk...zou ik de rekening nog krijgen ?
quote:leefnu schreef op 21 juli 2008 @ 01:25:

Hebben sommigen dan geen moeite die een 9 tot 5 baan hebben? (Okay... open deur deze vraag...)

Mijn partner is dus geen nachtmens. En ik word zo nu en dan vanachter de computer vandaan 'gesleurd' ik heb een baan van 8 tot 5 Dus ik sta om half zeven op. En nee dat went, helaas word ik niet eerder moe, had dat wel verwacht eigenlijk. Moet wel bekennen dat ik in het weekend dan 's middags nog even een uur of 2 op bed duik...
Daffodil, dat had je nu niet moeten zeggen van die wallen, of juist wel. Ik ga iig pitten nu. Trustuh allemaal. En wat betreft die wallen, flink smeren! En veel slapen
Hopelijk niet. Ik heb er wel last van, wordt vanaf maandag iedere dag erger maar dan trekt het meestal in het weekend bij als ik m'n 7 uurtjes slaap wel haal.
quote:Daffodil schreef op 21 juli 2008 @ 01:26:

Heerlijk lijkt mij dat, om half twaalf beginnen. Helaas erg onhaalbaar inderdaad.Yep ik werkte als activiteitenbegeleider in een verzorgingshuis en werkte van 11.30 tot 20.00 uur. Heerlijke tijden, nu ik als managementassistente werk begin ik om 8 uur... Opstaan lukt me prima, maar ben pas echt wakker tegen een uur of 10
Ik moet ook elke dag voor zevenen eruit. En nee, word ook niet eerder moe en ikrijg mezelf al helemaal niet eerder naar bed gesleept...

Trsten, Monissa.
Hier ook geen wallen. Al ben ik bang dat het met mijn levensstijl er snel aan zal komen.

Hebben jullie dat ook; Dat je liever onverwachts 's nachts wakker wordt gemaakt (wat in mijn beroep veel gebeurt), dan dat je weet dat de wekker weer om 7u gaat?
Blumpke , liever geen van beiden...
quote:blumpke schreef op 21 juli 2008 @ 01:36:

Hier ook geen wallen. Al ben ik bang dat het met mijn levensstijl er snel aan zal komen.

Hebben jullie dat ook; Dat je liever onverwachts 's nachts wakker wordt gemaakt (wat in mijn beroep veel gebeurt), dan dat je weet dat de wekker weer om 7u gaat?

Yep, zoonlief die 's nachts wakker wordt geen probleem, maar zoonlief die om half zes aan mijn arm staat te trekken want wakker.... Liever niet

Ga mezelf toch maar naar bed slepen en hopen dat ik snel slaap.

Doeg...
Wat ik trouwens merk is dat dit zelfs nog wel een nuttig topic blijkt te zijn!

Nachtmensen die hier komen posten, gaan na ongeveer drie postings ineens naar hun nest!

Confrontatie leidt tot motivatie!

Lang leve de sociale controle!!!!

Ik ga even het inleidingstopic aanvullen met "Zeg hier ook welterusten tegen je medeforummers'
Trusten!

(En gelukkig word ik 's nachts over het algemeen niet echt wakker gebeld.)
Hallo hallo!

Ik ben weer nèt zo moe als gisteren !!

Hoe is het hier?
Hoi Kym, Weet je al wat voor cadeau je gaat kopen voo r je vriend in het buitenland?
@ Kym, heb net het topic ingestraald en iedereen druipt af. Het werkt dus Als mijn stem nou nog als die van Bob Ros klonk, was het helemaal compleet!
Haha Bob Ross...een carriere als slaapliedjeszanger had hem niet misstaan...
En ook Kym werd ineens overvallen door Klaas Vaak...zzzzzzzzzzzzzzal ik dan ook maar te bed gaan?
Ik ben er nog gewoon hoor! De rest dénkt alleen maar dat ze nachtbrakers zijn.
Nacht? de avond begint net
quote:leefnu schreef op 21 juli 2008 @ 01:45:

Hoi Kym, Weet je al wat voor cadeau je gaat kopen voo r je vriend in het buitenland?

Hello,

Nou nee eigenlijk niet, Vrees dat ik gewoon niks mee ga nemen
Dan ga ik mezelf ook maar in slaap zingen. Sweet dreams allemaal!
Jezelf. Met een strik eromheen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven