Jongensnamen topic
vrijdag 10 oktober 2014 om 19:44
Marloezje, als een 'lastige' achternaam ook betekent dat het een lange achternaam is, zou ik zelf kiezen voor een korte voornaam. Benjamin zou voor mij dan ook afvallen.
Forte;
Max
Cas
Casper
Jasper
Jelle
Thijn
Thomas
Thijmen
Siem
Brent
Bram
Bas
Pim
Tom
Tim
Jens
Mats
Lennard
Niek
Gijs
Guus
Huub
Rens
Rik
Pepijn
Forte;
Max
Cas
Casper
Jasper
Jelle
Thijn
Thomas
Thijmen
Siem
Brent
Bram
Bas
Pim
Tom
Tim
Jens
Mats
Lennard
Niek
Gijs
Guus
Huub
Rens
Rik
Pepijn
zondag 12 oktober 2014 om 20:26
quote:bibibaby schreef op 12 oktober 2014 @ 14:22:
Help, we vinden jim ( djim) leuk maar ik vind het veel op finn lijken dus daarom twijfel ik.. En m'n zus zijn kindje heet zo wat vinden jullie kan dit gewoonNatuurlijk kan dat. Het is wel mijn zus haar kindje.
Help, we vinden jim ( djim) leuk maar ik vind het veel op finn lijken dus daarom twijfel ik.. En m'n zus zijn kindje heet zo wat vinden jullie kan dit gewoonNatuurlijk kan dat. Het is wel mijn zus haar kindje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 13 oktober 2014 om 21:58
Hallo meiden,
Ik ben zwanger van ons eerste kindje. We weten nog niet wat het wordt. Over de namen zijn we het gelukkig snel eens geworden.
Als het een jongentje is willen we hem de naam Deks geven. Kort en stoer. Nou lees ik wel vaker deze naam, maar dan wordt hij altijd met een x geschreven. Ik hou helemaal niet van de letter x en daarbij vind ik een naam met vier letters ook leuker dan drie.
Ondanks dat wij de naam geweldig vinden ben ik toch benieuwd wat buitenstaanders er van vinden. Dus kom maar op!!
Groetjes,
Hartjebloem
Ik ben zwanger van ons eerste kindje. We weten nog niet wat het wordt. Over de namen zijn we het gelukkig snel eens geworden.
Als het een jongentje is willen we hem de naam Deks geven. Kort en stoer. Nou lees ik wel vaker deze naam, maar dan wordt hij altijd met een x geschreven. Ik hou helemaal niet van de letter x en daarbij vind ik een naam met vier letters ook leuker dan drie.
Ondanks dat wij de naam geweldig vinden ben ik toch benieuwd wat buitenstaanders er van vinden. Dus kom maar op!!
Groetjes,
Hartjebloem
maandag 13 oktober 2014 om 22:36
Persoonlijk heb ik altijd het idee dat als mensen een naam schrijven zoals je hoort, terwijl het niet de gangbare schrijfwijze is, de ouders niet zo slim zijn...dat is natuurlijk een vooroordeel, maar is misschien wel een vooroordeel waarmee jullie (incl zoon) wellicht vaker mee te maken gaan krijgen. Het is de vraag of je dat wilt?
Ik spreek toch geen Chinees?!