Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Mitchdol: nou ik zit er absoluut niet op te wachten om betrapt te worden. Appen is bijv nu ook niet meer de hele dag door, dat ging opvallen.

Maar heel eerlijk steek ik gewoon mijn kop in het zand over wat als en ben ontzettend voorzichtig.
Ik vond die spanning van het geheim houden totaal niet leuk, ik voelde me er schuldig onder maar negeerde dat ook direct. Het was té lekker om direct mee te stoppen. Ik denk niet dat er veel minnaressen zijn die dat als een leuke spanning bestempelen.
@anouk : succes met de focus.

Ik was niet concreet op zoek maar het is zo ontstaan. Het gaat me absoluut niet alleen om de seks al is dit wel de vorm, ik vind de spanning en aandacht , weten dat er nog iemand met je bezig is best verslavend ;)
Welkom Mitchdol.

Die spanning vond ik ook verschrikkelijk, net als alle leugens die ik vertelde om maar bij nr 2 te kunnen zijn, het pokerface om m'n gevoelens te verbergen en het leven in 2 werelden. Heb toen echt dicht tegen een burn-out aangezeten, het paste zó slecht bij me.

Ik viel op hem door het gevoel door hem gezien, gewaardeerd en begeerd te worden, iets wat ik bij mijn nr 1 miste. Precies het standaardverhaal als het citaat van Oranje wat ik laatst opnieuw poste. Zooo herkenbaar was dat achteraf gezien.

Ja, en dat de seks die we hadden beter was dan ik ooit met iemand gehad had, dat heeft natuurlijk ook bijgedragen. Heerlijk vond ik het om mijn lust weer te hervinden.
Succes Ano*k!
Ik moet echt op zoek naar de lust thuis.Heb ik nog steeds niet gevonden.

Er komt een beetje paniek opzetten,ik vind dat ik het moet vinden.Want waar eindigt het als dat niet meer lukt?
Doei Noeksje, kom je wel weer terug?

Ik denk dat ik ooit met minnaars begonnen ben om de aandacht. Ik herinner me nog heel goed een opmerking van mij naar zeb (iets over condoomgebruik na verwijdering mirena) en hij keek me aan alsof ik iets was wat onder een steen vandaan kwam kruipen. Libido 0,0 door depressie én AD.

Ik ontdekte toen dat andere mannen mij ook heus leuk vonden, tot mijn stomme verbazing!

Aandacht was het doel, seks was het middel.

Ik denk dat het nu andersom is maar dat weet ik eigenlijk niet zeker.
Hart, heeft jouw partner nog wel zin in jou? Wijs je hem af? Tja, ik schreef je al eerder, (maar daar reageer je niet op) zaak is hem weer voor een deel als lustobject te zien. Door aandacht aan hem te besteden, door iets te zoeken waardoor hij zijn seks-appeal terugkrijgt voor jou. En beter nog, door je minnaar de deur te wijzen (al is het maar tijdelijk) en je op thuis te focussen.

Of je accepteert een seksloos huwelijk en geeft hem de vrijbrief om het elders te zoeken.

Zo heel veel meer smaakjes zijn er niet.
@ hart

En wij maar denken dat we bijzonder zijn....
Hart: heb je echt concrete dingen gedaan om de lust weer te vinden? Ik moest na de date wel even weer schakelen en heb heel bewust mijn man extra aandacht gegeven. Mooie lingerie aan en weer even de tijd ervoor nemen. Ik merkte namelijk dat ik het lastig vond om mijn man direct na de date weer toe te laten en daar heb ik op de rem getrapt. Weinig contact met nr2 en weer 'n mijn huwelijk zijn.
Puzzled,

Allemaal hetzelfde die vrouwen...

Roos,

Sorry,maar ik had het wel gelezen hoor

Ja ik wijs hem af of niet echt misschien,ik negeer het een soort van.Aandacht geef ik hem wel.Gaan regelmatig samen weg.Wij zijn maatjes,de geoliëde machine,een goed team en runnen een gezin.

Maar die sex appeal kan ik niet vinden.Eerlijk gezegd had ik er nooit zoveel last van.Het was gewoon zoals het was.Doorsnee denk ik.Maar nu ik vergelijkingsmateriaal heb valt het zo tegen dat ik niet eens de zin kan opbrengen om eraan te beginnen.

Het enige wat ik nog kan bedenken is dat ik er maar anders tegenaan moet kijken ofzo.Ik kan wel gaan zitten wachten tot ik net zo geil ga worden als bij minnaar maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.Toch weer die appels met peren....

Of minnaar aan de kant.Maar dat is wel moeilijk.Hij vervult wel die behoefte en zo vaak zie ik hem niet.
Ik weet even niet meer of je dit al met hem hebt besproken? Dat je tegen hem zegt dat je weer botergeil van hem wilt worden? Maar dat je het knopje nu even niet kunt vinden?

Als je dat gesprek niet aan wilt gaan, zegt dat ook wel wat Hartje...
Nee,

Niet besproken,ook niet aan gedacht eerlijk gezegd.Ik dacht, ik begin wel weer een keer en dan is het vast wel leuk maar ja dan moet ik natuurlijk wel beginnen...

Wat zegt dat?Tell me want ik weet het even niet meer.Heb het gevoel dat hij niet de juiste knoppen raakt.Fijn dat ik een minnaar heb die die knoppen wel raakt maar mijn huwelijk wil ik niet zomaar opgeven.
Was die ontembare lust er ooit wel voor je man? Geoliede machines zijn de pest voor een goed seksleven, gelijkwaardigheid ook. Klinkt gek maar om flinke lust te kunnen beleven is eigenlijk een ongelijkwaardigheidje nodig, al is het maar tijdelijk. Mannen vergeten dat helaas vaak een beetje.

Om ons door het bed heen te kunnen jagen moeten wij kutwijf zijn en hij de dominante bloeddorstige jager. Dan "verdienen" we het om gegrepen te worden.

Nogmaals, ga de tango dansen ofzo!
Natuurlijk kan je hem vertellen dat je de beer in hem wil zien losgaan maar zonder zelfbedachte oplossing is het in mijn optiek een redelijk zinloos gesprek. Over seks moet je niet teveel kletsen, je moet het vooral doen.

Je kan de situatie ook "gewoon" accepteren Hart. Soms is het er gewoon niet en je relatie klinkt niet slecht.
@Roos

Ja ooit was die er wel.

Het is zoals jij omschrijft.Alsof er teveel "dagelijks leven"over heen is gegaan.

Ik vind hem gewoon niet meer sexy.

Als ik de tango zou dansen met minnaar zouden de vonken eraf vliegen maar met man...

Hij is lief,zorgzaam,aardig,mijn rots in de branding maar niet geil.
Hart, weet hij met ruzies wel jouw knoppen te raken?

Kan hij jou het bloed onder jouw nagels vandaan halen?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hl,

Wij hebben eigenlijk nooit ruzie.

Man is heel liefdevol en rustig.Moet ik goed mijn best doen wil ik daar ruzie mee krijgen.
Klinkt niet alsof er nog vuur zit in jouw man Hart.
quote:hart01 schreef op 16 oktober 2014 @ 21:07:

@Roos

Ja ooit was die er wel.

Het is zoals jij omschrijft.Alsof er teveel "dagelijks leven"over heen is gegaan.

Ik vind hem gewoon niet meer sexy.

Als ik de tango zou dansen met minnaar zouden de vonken eraf vliegen maar met man...

Hij is lief,zorgzaam,aardig,mijn rots in de branding maar niet geil.Een jaar geleden had ik deze tekst letterlijk ook kunnen typen.
Jep. Een flinke ruzie kon nog wel eens tot verrassende uitkomsten leiden.

Maar ja.. om daar nou ruzie om te gaan maken. Lastig.
quote:theemok schreef op 16 oktober 2014 @ 21:13:

[...]

Een jaar geleden had ik deze tekst letterlijk ook kunnen typen.

Ik 10 jaar geleden eigenlijk ook.

Leuk ergens die gelijkwaardigheid maar voor de passie zwaar ruk. Harentrekken willen we!!
Ruzie maken met een vredelievend overkomende man zoals haar man klinkt is bijna onmogelijk.

Gelijkwaardigheid is alleen handig buiten het bed.
We zijn verwende krengen geworden nu, omdat we weten hoe het ook kan. Hoe geil het kan zijn, hoe passievol, hoe lust voelt. We nemen geen genoegen meer met een voortkabbelende relatie, we willen vuur en vlam, en tegelijkertijd ook zorg en zacht. Hopeloos.
Hl,

Ik zou hem ook nooit omschrijven als een vurig type.Eerder het tegenovergestelde.Perfect om een gezin mee te runnen en het vervelende is dat nu ik van minnaar heb geproefd het verschil zo groot is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven