Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Slaap lekker allemaal.

Morgen dagje werken en dan 'fijn' woensdag mijn verstandskiezen laten trekken :(
Hallo,

Heb weer even bijgelezen, echt leuk van Diana en Jeroen.

@ Babymerel ik zou denk ik ook heel erg bang zijn geweest om de steen te laten vallen, het is zo'n dierbaar iets.

@ T&G Nog 8 dagjes tot 30 juli!

@ Roadster: nee hoor ik sta er nog in!
Wow dat is veel in een weekend

Aruba gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Vriend en ik zijn lekker een heerlijk weekendje naar Zuid Limburg geweest. Veel gewandeld en lekker de toerist uitgehangen

Deze week weer hard op zoek naar een toffe baan!
Waar ben je naar op zoek Tatje?
@Tatje, toevallig ook in Valkenburg geweest??

Nog 10 dagen, ben toch wel beetje gespannen, ondanks dat ik het gevoel heb dat t niet raak is..
@romi 82

heb je het kunnen vinden wat je zocht??

Wat spannend voor je.

Jammer dat het gevoel iets anders zegt.
Hoi allen,

Ik wil graag ook in het schema, leuk! Ik ben 24, wil met mijn partner begin oktober stoppen met de pil. Kom uit Amsterdam. Het wordt ons eerste kindje!

Heel spannend, ik ga ook mijn laatste studiejaar in. We doen het gewoon!! Mijn partner is namelijk 42, en een beetje op tijd beginnen vind ik qua gevoel fijn. We zijn inmiddels 4 jaar samen en het gaat supergoed! Volgend jaar oktober gaan we trouwen... dus het kan een heel spannend en leuk jaar worden!
EmmaAurora, misschien ben ik wel een beetje te direct hoor. Maar ik ben zo benieuwd hoe een relatie met een in mijn ogen écht veel oudere man onstaat. Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal.
@Babymerel, ja ik heb t gevonden. Beetje scheel gekeken denk ik..

@Aruba, ik heb hetzelfde als ik dat leeftijdsverschil zie. En helemaal niet om iemand te veroordelen, maar toen ik 20 was keek ik niet naar mannen van 38..
tja, uhm
Jongens

Ik weet niet hoe het is om op een oudere man leuk te vinden.

Maar ik hoor en zie het heel vaak. Dat het van nature al van zelf gaat dat ze op oudere mannen vallen...

En oudere mannen op en jong vrouw
w
w
Justline, wij schelen ook 6 bijna 7 jaar hoor. Maar in mijn ogen is 10 jaar bijvoorbeeld veel. Dus tja, 20 jaar is héél veel.

En EmmaAurora, begrijp me niet verkeerd. Liefde is liefde. Maar ik ben iemand die alles graag van alle kanten bekijkt en nu heb ik mijn eigen (beperkte) beeld. Vandaar mijn interesse.
Gelukkig er zijn er meer onder ons.

Ik hou het liever op en half jaar verschil.

Een relatie is een relatie.

In alle leeftijd groepen komen volgens mij scheidings papieren aan te pas. Of de relatie word verbroken.

Niks is zeker in het leven.
Jullie hebben helemaal gelijk hoor, ben ik het ook mee eens. Als er liefde is is het voldoende. Dan moet je eigenlijk niet kijken naar leeftijd. Maar nieuwsgierig zijn mag toch wel?

Ik heb juist een jonger vriendje. Ruim 2 jaar schelen we. Daar kijken mensen al raar van op, omdat ik ouder ben. Dus kan me voorstellen dat je helemaal raar wordt aangekeken als je duidelijk van leeftijd verschilt.

Lijkt me trouwens wel erg lastig als je man een kind heeft van 17 als je zelf 23 bent.. En dan wil hij ook nog eens geen kinderen.. Moeilijk als je daar verliefd op wordt.
w
Goedemorgen! (middag),

Jeetje, dit is echt niet normaal!!!! 8 pagina's in een dag!!!! Ben bijna een uur bezig geweest met bijlezen.

@Aruba, GEFELICITEERD!!! Eindelijk eens een keer geluk, laat de rest nu ook maar helemaal goed gaan!

@allemaal, kan niet overal op reageren, sorry. Mijn vriend is 3 jaar ouder en we zitten dus heel braaf in de gemiddelden....

Gisteren hard gewerkt, nu migraine: flinke hoofdpijn, lig met mijn zonnebril op op de bank en ben flink misselijk, wc is binnen ren-afstand...

Ik ga eens kijken of ik me kan aanmelden voor de groep, leuk!
hebben jullie allemaal je nickname van hier of je echt naam ingevuld bij bijnaam?
w
kan niet wachten tot ik mag kijken en jl me heeft toegevoegd!!
Ja hoor, je bent erbij!
Mijn hubby is ook 6 jaar ouder maar daar merk ik vrij weinig van, ik schatte hem ook jonger toen ik hem leerde kennen.

Vrienden van ons schelen bijna 10 jaar maar ook daar merk je het niet aan.

Toch roepen grote leeftijdsverschillen bij mij ook vragen op.

@ Emma Aurora: Welkom hoor, ik hoop niet dat we je hebben afgeschrikt?

@ Mogalie: Beterschap en doe lekker rustig aan.

@ All: Hier begint de zon eindelijk weer te schijnen!
Foto staat erin. leuk om iedereen te zien.

Duik ik nu mijn bedje in!
Hallo allemaal,

Goh... ik snap het ook wel hoor aan de ene kant, het praten over het leeftijdsverschil. Ik kom hier omdat ik graag mijn enthousiaste gevoel wil delen met jullie, ik zie zo uit naar oktober, wanneer ik de laatste pilstrip heb.

Maar goed, ik wil jullie best uitleggen waarom ik als 24-jarige met een 42-jarige heb...

Ik was als 20-jarige inderdaad niet op zoek naar een vent van 30+. Met wat vriendinnen was ik aan het stappen in de stad, en in een café zag ik een erg goed uitziende man aan de bar zitten. Ik dacht echt dat hij begin 30 was... (mijn vriend ziet er nog steeds jonger uit dan dat hij is, dus dat scheelt ook wel natuurlijk). Ik ben op hem afgestapt voor een praatje en een drankje, en dat was heel gezellig. Telefoonnummers uitgewisseld, en pas na een paar dagen vroeg ik naar zijn leeftijd... wel eventjes over nagedacht wat ik daarvan vond, maar het ging zo leuk, zo fijn, dat ik die man toch echt niet kon laten lopen!

Hij heeft geen kinderen uit zijn vorige relatie, en ook dat scheelt enorm. Verder is hij hartstikke lief, sexy, intelligent en bovenal wijs :D Onze vier jaar tot nu toe samen is zo fijn, ik zou niets anders willen.

En ondanks dat hij een kindje heel spannend vindt (ben ik wel een goede papa als het kindje er is? ben ik niet te bezorgd?), hebben we samen besloten toch te denken aan een nieuw leven. En dat wil ik graag met jullie delen.

Succes allemaal, vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven