ben ik zwanger???

21-07-2008 23:26 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil niet zwanger worden.

Maar ben stom geweest.

sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)

had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.

Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.

Stom stom stom, maar te laat.

Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.

Ik had op babybrabbel een online test gedaan.

En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.

Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.

Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
Ik ben wel HEUL nieuwsgierig. Heb je al getest, Kelly?
In voorvocht zit alleen zaad als hij binnen een uur eerder al is klaargekomen.

http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm
Dat is niet waar Isabon! Tenminste niet altijd zeg ik uit eigen ervaring.
Nou ja het is wel van belang echt op tijd terug te trekken, daar gaat het vaak fout.

Maar in voorvocht an sich zitten geen levende zaadcellen, ik doe al ruim 10 jaar deze methode, die ook door artsen ondersteund wordt zoals je kunt lezen. En NVSH vind ik ook niet de eerste de beste die onzin loopt te roepen eigenlijk.
Tja of hij toen op tijd terugtrok heb ik niet op video

Het was bij ons toen gewenst hoor maar we wilden even wachten na de miskraam. Maar goed, antwoord op haar vraag blijft dat ze wel zwanger kán zijn.
Ik lees het al: tijd om m`n glazen bol af te stoffen
Wordt dit weer zo'n topic waar TO niet meer op gaat reageren ? *zucht*
de ontvangst is niet bepaald hartelijk.

Als men genoeg heeft van 'dit soort topics' , reageer dan niet.

Kelly,

Het is dus net uit met je vriend? Dan hebben jullie wel met vuur gespeeld.Doe een test en ik hoop voor je dat als je zwanger bent je er op een goede manier over kan overleggen met ex.
Is het echt zo dat men anno 2008 nog wil vertrouwen op de "voor het zingen de kerk uit truc"???????

Weten we nog niet dat in voorvocht wel degelijk zaad aanwezig kan zijn? (ik zeg kan want het is idd niet altijd zo)

Sorry wil niet oordelen maar begrijpen doe ik het niet.

Je wilt geen kind dus dan zorg je dat je er geen krijgt.

De echte uitzonderingen daargelaten en dat zijn de mensen die door de pil or whatever zwanger worden maar dat van jou is echt erg sorry.

Heb je al een test gedaan?
Wat ik niet snap...als je 5 juli sex hebt...hoe kan je dan nu al 6 weken zwanger zijn?
quote:draaiorgel schreef op 22 juli 2008 @ 13:12:

Wat ik niet snap...als je 5 juli sex hebt...hoe kan je dan nu al 6 weken zwanger zijn?Kelly heeft niet echt het licht uitgevonden, gezien haar postings.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oh is dat het! Ik dacht al dat zwangerschapsweken een ander soort weken waren....

Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat vrouwen (en mannen) nog steeds zo onbezonnen te werk gaan.

Zal er wel nooit aan kunnen wennen
Nu de engelen strenger zijn geworden, mag je vast ook niet meer zeggen dat iemand gewoon DOM is....
quote:draaiorgel schreef op 22 juli 2008 @ 13:12:

Wat ik niet snap...als je 5 juli sex hebt...hoe kan je dan nu al 6 weken zwanger zijn?

Ik zeg zwanger. Drie hoofdjes uiteraard.
Dat je onbeschermde seks hebt in het heetst van de strijd is nog één ding, maar dat je er pas weken later bij stil staat, vind ik behoorlijk ... (ik zal het maar niet zeggen Fleur)

Er bestaat ook nog zoiets als Morningafterpil!
quote:fleurtje schreef op 22 juli 2008 @ 13:42:

Nu de engelen strenger zijn geworden, mag je vast ook niet meer zeggen dat iemand gewoon DOM is....

mwah ligt aan de situatie

in geval van - neuken zonder condoom en denken dat voor het zingen de kerk uit betrouwbaar is

Ja dan denk ik dat iemand dom noemen niet eens onder schelden valt, louter een constatering van een feit.
Het allerDOMSTE vind ik nog dat ze hier aan ONS vraagt of ze zwanger is.
Kun jij dat dan niet zien vanaf jouw kant van het scherm Fleurtje?

Als het bij mij zover is ga ik hier ook een topic openen hoor! Veel betrouwbaarder dan een test...
Het enige dat ik kan zien is, mocht ze zwanger zijn, dat het kind een vrij laag iq zal hebben, als dat genetisch bepaald is. Dat is alles.
Hopelijk is papa ook een beetje dom, want - en - wordt +! (dan is er nog een beetje hoop voor die kleine!).

Lekkere slimme actie inderdaad!

Goh, ben benieuwd wat ze gaat doen als ze zwanger blijkt...

abortus?

Waarom hebben die klinieken toch van die wachtlijsten? Oh...nou begrijp ik het!
Ik heb ook even mijn glazen bol opgepoetst en ik voorspel een nieuw topic....

Abortus, ja of nee?
Dames, ik wil jullie verzoeken met wat meer fatsoen te reageren op topics. Ook als het om vragen gaat die in jullie ogen wellicht niet aan de eisen voor een intelligente of interessante vraag voldoen. Vind je een vraag te dom voor woorden? Gebruik dan ook geen woorden (of smileys) en reageer niet. Nieuwe forummers weten niet wat er hier allemaal al eerder gevraagd is (en de zoekfunctie biedt zoals jullie weten sowieso geen uitkomst), soms zitten mensen ineens vreselijk in de stress om iets - voor een ander - onbenulligs... Een beetje meer gastvrijheid hier kan geen kwaad.
Ik vind het juist niet onbenullig, daarom reageer ik op deze manier.

Sta nog steeds versteld dat dit anno 2008 gebeurt.
Calvijn, ik persoonlijk ook, maar dan nog is TO meer geholpen met informatieve reacties en niet met smileys, grappen en grollen.

(Overigens sloeg 'onbenullig' niet op dit topic, maar was het meer bedoeld als een opmerking in het algemeen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven