Centraal Moderatortopic I|
dinsdag 16 september 2014 om 16:34

maandag 27 oktober 2014 om 14:49

maandag 27 oktober 2014 om 14:56
Beste forummers,
het (indirect) quoten van de OP is tegen de huisregels. De link is dan ook verwijderd.
Graag vanaf nu ook hier stoppen met de (offtopic) discussie. Die kan evt. plaatsvinden in het Napraat topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
het (indirect) quoten van de OP is tegen de huisregels. De link is dan ook verwijderd.
Graag vanaf nu ook hier stoppen met de (offtopic) discussie. Die kan evt. plaatsvinden in het Napraat topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 27 oktober 2014 om 15:17

maandag 27 oktober 2014 om 15:22

maandag 27 oktober 2014 om 15:25
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 27 oktober 2014 @ 15:22:
Hoe zit het met het slapende vriendin topic. Ik heb gelijk gestaft en ik vind het zeer ongepast dat het er nog staat.
Deze man verteld gewoon hoe hij zijn vriendin verkracht heeft en geeft aan dit vaker te willen gaan doen!
Heel wat belangrijker dan een onderzoekje lijkt me.Inderdaad.
Hoe zit het met het slapende vriendin topic. Ik heb gelijk gestaft en ik vind het zeer ongepast dat het er nog staat.
Deze man verteld gewoon hoe hij zijn vriendin verkracht heeft en geeft aan dit vaker te willen gaan doen!
Heel wat belangrijker dan een onderzoekje lijkt me.Inderdaad.
maandag 27 oktober 2014 om 16:09
De topics 'Huh! Wat! 8 weken na bevalling zwanger!' en 'Slapende vriendin' zijn beide verwijderd ivm troll.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 27 oktober 2014 om 16:19
Het topic 'GEZOCHT: JONGENS EN MEISJES (10-12) IN SAMENGESTELD GEZIN' is verwijderd ivm een oproepje.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 27 oktober 2014 om 17:57
maandag 27 oktober 2014 om 18:18
maandag 27 oktober 2014 om 18:21
maandag 27 oktober 2014 om 19:16
maandag 27 oktober 2014 om 19:23
maandag 27 oktober 2014 om 19:24
quote:SuzanneSuus schreef op 27 oktober 2014 @ 16:48:
Mods
Wordt het bij de update van het forum voor posters van een nieuw topic duidelijk dat een poll niet verplicht is maar slechts een optie ?
Dat zal zeker het geval zijn. Je moet het specifiek aanvinken als je een poll wilt toevoegen aan je topic.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Mods
Wordt het bij de update van het forum voor posters van een nieuw topic duidelijk dat een poll niet verplicht is maar slechts een optie ?
Dat zal zeker het geval zijn. Je moet het specifiek aanvinken als je een poll wilt toevoegen aan je topic.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
maandag 27 oktober 2014 om 19:38
quote:LoiseauCoureur schreef op 27 oktober 2014 @ 19:19:
Er staan twee topics op 'aangeboden' van happy-daddy, maar je kunt niet reageren of op andere manier contact opnemen.
Lijkt me een beetje zinloos?
Beste LoiseauCoureur,
Beide topics zijn weer open zodat er kan worden gereageerd. Dank je wel voor het melden.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Er staan twee topics op 'aangeboden' van happy-daddy, maar je kunt niet reageren of op andere manier contact opnemen.
Lijkt me een beetje zinloos?
Beste LoiseauCoureur,
Beide topics zijn weer open zodat er kan worden gereageerd. Dank je wel voor het melden.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva