Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Blink, Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wat irritant dat de telefoon en internet zo lang duurt, is altijd gekloot daarmee..

Tink, morgen echo.. spannend. Hoe voel je je??

Sweety, grappig he al dat bewegen en zwemmen. Al bijna je 20 weken echo. Gaat best snel he?

De dropjes zijn lekker.. Volgens mij is mn bloeddruk al veel beter, voel me wel wat beter in elk geval. Moet regelmatig blijven eten. Vind ik niet erg! Wel beetje opletten met wat ik eet, want met de dingen waar ik eigenlijk zin in heb (chocola en ijsjes enzo..) gaan de kilo's natuurlijk wel erg hard.

Op het augustus topic zijn de eersten bevallen.. Nou was bij de allereerste de uitgerekende datum niet goed, maar het is toch echt begonnen. Wel raar hoor! Begin het nu ook wel spannend te vinden..
Goedemorgen meiden,

Blink, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Dat jullie er maar heel gelukkig mogen worden.

Tink, spannend hoor morgen je eerste echo. Komt vast goed. Hoe voel je je?

Zaza, Fijn dat je je wat beter voelt. Regelmatig eten is niet verkeerd natuurlijk..haha maar idd wel uitkijken met wat je eet.

Ik zit weer in mijn wachtweek en lijk weer vanalles te voelen. Echt heel vervelend want ik wil er niet zo veel aan denken. Volgens mij heb ik vorige week voor het eerst mijn eisprong echt gevoeld en sinds gisteren is mijn buik aan het rommelen en heb ik af en toe steken bij mijn liezen. Heel apart. Ik ga er gewoon vanuit dat ik volgende week ongi word. Zou wel heel toevallig zijn als het nu in 1 keer is gelukt, na 1 bezoek aan de gyn. Ik hou jullie op de hoogte.

Nog 3 dagen werken en dan heb ik eindelijk vakantie. 3 weken helemaal niks en alleen maar leuke dingen doen.

liefs knuffels xxxxx
Blink: Euh mijn bloeddruk is ok hoor......denk dat je Zaza bedoelde?? Die zit verplicht aan de dropjes

Gefeliciteerd met je huis Blinkie....

Meiden ik moet even eerlijk zeggen dat ik wel wat opzie tegen 3 augustus.

Ik heb namelijk even via ns.nl gekeken maar beiden reizen (zowel Amersfoort als Harderwijk duren ruim een uur en kosten me zo'n 30 euro...)

Verder kan ik eigenlijk niet poolen (plus dus benzine delen) want op hyves zag ik dat ik ongeveer een uur bij jullie vandaan woon (de Noorderlingen dan)

Dus eerlijk gezegd moet ik het nog even goed overwegen en anders gaat het feest gewoon door hoor maar dan sla ik de eerste ronde over.

We doen het vast nog een keer over en dan ook met Tink, Harley en Bloem.....

Nader bericht volgt.

Wil er hier niet teveel over kwijt maar zal op hyves wat duidelijker zijn.

xxxxxxxxx
HOe kom ik op die hyves van jullie? Want daar wil ik mezelf ook bij aanmelden als dat mag.

xxxxxx
@ Sweety: Je kunt met mij carpoolen, kost niks. Heb ff gekeken op routenet.nl en ik kom langs jouw woonplaats (als ik die goed heb tenminste)! Het kost dus niks, je hoeft niet te rijden en wordt weer thuis gebracht! Beter kan toch niet?

@ Harley: Natuurlijk ben je welkom op onze hyves!!! Moet je ff aan Ongeduld vragen. Heb je een hyves-account?

Groetjes Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hoi Nadine,

Ja ik heb een hyves account. En dan zal ik het even aan Ongeduld vragen.

Groetjes Harley
Harley; je mag me ook een mailtje sturen op nadine409@hotmail.com en dan nodig ik je uit via jouw e-mailadres.

Groetjes Nadine
hoi Ongeduld,

Hoe kom ik bij jullie op de hyves? Ik heb zelf al een hyves account.

xxxx harley
Harley: stuur me maar ff een mailtje, dan komt het helemaal goed!
Oh mijn god, lees ik het nu goed.

Tinkerbel is gewoon zwanger. Jeetje wat een ontzettend mooi nieuws. Meid wat heb je er lang op moeten wachten. Het is je zooooooooo gegund. Pfff ik krijg er helemaal traantjes van. Wat ontzettend, ontzettend leuk.

En zaza krijgt een meisje. Wat gaaf, ik ook :-)

Zaza nog een maandje. Ik wens je veel sterkte met de laatste loodjes.

En Nick en Vincent worden al bijna een jaar. Djeezes wat gaat de tijd hard.

Toch leuk zo nog eens op mijn oude topic lezen.

En harleygirl en bloem jullie ook nog, en dan heeft het hele topic zowaar een kindje.

Dikke knuffels meiden.

meissie
Nou weet ik ook nog niet hoe het met mij is 3 augustus, maar ga er gewoon vanuit dat het wel lukt.

Sweety, ik weet niet precies waar je woont, maar heb wel een idee en dat kan nooit een uur omrijden zijn aangezien ik dan toch naar beneden moet rijden. Maakt iets van 20 minuten uit of ik bijvoorbeeld Assen - Zwolle - Amersfoort rij of via Groningen en dan door Friesland en via Lelystad.
Hé Meissie!

Hoe gaat het met je, en met je zwangerschap en je relatie?

Een meisje voor Meissie, wat leuk!

Wanneer is ook al weer je uitgerekende datum? Ik dacht ergens in december, kan dat?

Kom je hier anders weer meeschrijven?

Liefs Nadine
Morgen is het zover. We moeten om kwart over 9 in het ziekenhuis zijn. Spannend hoor. Hopelijk is alles goed. Ik heb nog steeds nergens last van volgens mij. Ben wel moe maar dat was ik altijd eigenlijk al maar het is niet erger dan voorheen. Misselijk ben ik ook niet en mijn boobs doen ook geen zeer. In het begin zaten ze in de weg en kon ik niet meer op mijn buik slapen of op mijn zij maar ook dat is nu wel weggetrokken.Ik heb vorige week wel snachts een keer een half uur zulke krampen gehad dat ik echt zei tegen mijn vriend het gaat verkeerd. Gelukkig hield het maar een half uurtje aan en tot nu toen nog geen drupje bloed maar ik schrok er wel erg van. Mijn collega vertelde me al die dag dat zij dat erg had met haar zwangerschap en ik zei dat het tot nu toe nog heeeeeel erg mee viel met die krampen. Het leek normaal wel of ik ongesteld moest worden maar dat deed wel erg zeer en kon ik ook geen ongesteldheidskrampen noemen. Hopelijk is alles goed morgen en kan ik jullie weer goed nieuws brengen.

@Meissie, dankjewel meid. hoe gaat het met jou?

@Harley, Ik weet dat het moeilijk is daarom lukte het bij ons ook niet maar probeer het een klein beetje los te laten en haal je geen gekke dingen in je hoofd. Steekjes, krampjes en alle andere dingen zeggen niet veel. Denk aan iets leuks! Komt goed meid.
He meiden,

Ik ben weer terug van 2 dagen Den Haag. Hartstikke leuk, maar wel vermoeiend! En jullie hebben weer goed je best gedaan! Ik verdenk jullie van een complot. Stiekem bekokstoven jullie dat er intensief geschreven zal worden wanneer Ongeduld alleen snel en sneaky op het werk kan checken maar niet reageren. Gemeen hoor!

Sweet: Je hoort er 3 augustus bij hoor! Is meerijden met Zaza geen optie? Het moet trouwens wel, want jij moet de kleine halen als Zaza ineens gaat bevallen! En anders zou je ook met mij meekunnen, maar ik weet niet of het wel past, 3 volwassenen, een maxi cosi en een autostoeltje. Kijk maar even, ik zou het leuk vinden als je erbij bent!

Zaza: Hoe voel je je? Krijg je nou een extra controle ivm de bloeddruk? Oh, ik kan me nog zo goed herinneren toen de eerste van het januari topic geboren was. Helemaal omdat ze mij ook steeds aan het inleiden waren. Het is echt een spannende tijd!

Tja, borstontsteking.... Ik weet eigenlijk niet hoe het ontstaat, alleen dat je er heel erg ziek van kan worden. Gelukkig was ik er op tijd bij en heeft de antibiotica goed geholpen.

Tink: Morgen is het zover!!!! Wij duimen voor een stuiterende mini Tink!

Blink: Jeetje, 5 weken geen internet... Echt irritant! Je rijdt toch met mij mee? Moeten we effe bellen om het definitief af te spreken. Ik laat wel effe een berichtje achter op je hyves!

Harley: We duimen met je mee! En over hyves (is trouwens niet "onze" hyves, maar ook die van jou!). Ik weet niet of je Nadine inmiddels al een mailtje gestuurd hebt, maar je kunt mij ook altijd mailen op ongeduldviva@hotmail.com. Dan voeg ik je toe aan onze hyves!

En je vakantie! Heerlijk!

Meissie: Leuk weer wat van je te lezen! Je bent natuurlijk heel erg welkom om weer wat vaker mee te schrijven! Hoe is het met je?

Bloem: Alles goed?

Utah & B80: Komen jullie snel weer vertellen over jullie mannen?

Over de meeting. Ik heb nu de volgende namen op het lijstje staan:

* Zaza

* Nadine

* Blink

* Sweety

* Ongeduld

We hebben alleen nog geen tijd afgesproken. Is 11 / 12 uur een idee?

Het eten van Guido gaat goed! Hij krijgt nu 's ochtends fruit (vind ie heerlijk), en 's avonds groente/aardappel/ei prutje (vindt ie nog niet echt geweldig). Daarnaast krijgt ie een flesje diksap en soms tussendoor een liga. Dit eet / drinkt ie ook met smaak. Ik sta echt te kijken hoe snel het ineens gaat! Wat een ontwikkeling in een half jaartje tijd!

De twee mannen hebben het ook heerlijk. Ik merk wel dat Guido nu ineens meer naar vriendlief trekt. Hoe logisch dit ook is, ik ben stiekem wel een beetje jaloers...

Morgen lekker een dagje vrij en eindelijk een zonnetje erbij! Er staat dus lekker genieten op de agenda!
Lieve meiden.....

Even een misverstand door mijn eigen schuld wegwerken hoor...

Het is absoluut niet zo dat ik iedere euro moet omdraaien hoor maar alleen we hebben zoveel tegenslagen met het huis en met kind op komst en mijn weinige werk moet ik af en toe even goed nadenken.

Verder hebben we het porima samen hoor . Dat wou ik even kwijt anders staat het wel erg triest hahaha.

En even voor de duidelijkheid...met wie ik ook mag poolen de benzine wordt vergoedt daar is geen discussie over mogelijk.

Gedeelde smart is halve smart.

Eh wordt het eigenlijk Amsersfoort of Harderwijk?

Ik ga mijn best doen dames want wil heus mee.

Tinkerbel: Meissie ik had ook een dag dat ik tegen mijn vriend zei...ok reken er mar alvast op dat het fout gaat.

Zo'n kramp had ik en zo overtuigd dat het fout ging maar niets is minder waar.

Ik denk dat het toch nog met innesteling te maken heeft...

Het is natuurlijk wel al ingenesteld maar mischien in het prille begin nog niet zo stevig of zo...je voelt dan dat gewroet als het ware haha...

Super dat je morgen je echo hebt en dan hoppaaaaaaaa feesten om "ons" miniTinkie!!!!!!!!

Meissie: Wat leuk je weer te lezen! Hoe is het met je?
Ik had absoluut niet het idee dat jullie half in de schuldsaneringen hingen hoor, maar begrijp wel dat er af en toe verstandig omgesprongen moet worden. Ik ben erg blij dat ik weer werk, want dat scheelt toch een stuk.

Ik zat te denken, een maxi cosi of kinderstoel kan natuurlijk ook voorin, dan kunnen er twee volwassenen met een kleintje achterin. Hum.... weet nog steeds niet of het realistisch is. Even op mijn andere topic vragen aan ervaringsdeskundigen!
Conclusie van mijn andere topic: Het past!

Kinderstoel (want het grootst) moet dan voorin. Dan kunnen Blink, Sweety & Guido op de achterbank.

Blink, ik weet niet of Vincent het oke vindt om naast een vreemde te zitten wanneer mama achter hem zit?

Maar dan kun je dus zowel met mij als met Zaza meerijden! Oja, de kosten: een prettig gezelschap! Heerlijk, zo'n leasebak!
Hahaa gelukkig dat jullie niet direct dachten dat we bij het Leger des Heils aten haha.

Maar idd ik hoop van harte dat in september het KDV met een baan voor me komt ondanks de zwangerschap.

Ze wilden tenslotte toch een tweede gesprek na de vakantieperiode dus...who knows.

Zou zoveel lucht geven financieel.....

Maar ja dan nog de oppas voor eigen beeb want die kan niet mee. (ivm met 1 babygroep en daar wil ik juist werken)

Nou ja we zien het wel.

Jullie zijn in ieder geval schatten....

Vind het ook wel weer super om jullie eens in real live te spreken

Verder ben ik een beetje nerveus want Tinkie zit nu in het ziekenhuis............ oooh laat haar please met goed nieus komen maar ik denk het wel.

Ze heeft het zo verdient!

Go Tinkie!!
pfoeh spannend voor tink!!

even een kort berichtje om te laten weten dat ik er nog ben hoor! Maar ben erg druk of doe erg druk maar dat komt omdat ik die wachtweken zo verschrikkelijk vind. De tijd gaat altijd snel, behalve die 2 weken en ik voel natuurlijk weer vanalles. Zucht. Ondertussen is een vriendinnetje bevallen en 2 hebben het leuke nieuws verteld dat ze zwanger zijn. Ben echt wel blij, maar ik wil ook!!

Knuf voor jullie allemaal en volgende week reageer ik weer op iedereen!
Ikke ook hard aan Tink aan het denken.. kom maar snel met goed nieuws! Spannend.

Sweety, super dat ze een tweede gesprek willen! Wat vonden ze van het feit dat je zwanger bent? Kon het dat een beetje peilen?

Bloem. wachtweken zijn vreselijk. En van vriendinnen horen dat ze zwanger zijn terwijl je zelf ook graag wilt is echt niet makkelijk. Maar, het komt echt wel goed! Er komt een tijd dat jij het nieuws de wereld in mag brengen!
Ik heb ook een kriebel in mijn buik voor Tink!

Sweet: Voor de kinderopvang krijg je een enorm (vind ik dan) bedrag terug van de belastingdienst. Het is natuurlijk nog afwachten hoe dit volgend jaar wordt, maar als ik de geruchten mag geloven, blijven de kosten redelijk meevallen.

Bloem: Oh, die wachtweken! Het lijkt dan wel alsof de week ineens 24 dagen heeft. En dan heb ik maar kort in die wachtperiode gezeten. Mijn duimen draaien weer overuren voor jou & Harley!

Zaza: Hoe voel je je!

Wij hebben hier thuis een Liga monster! Guido werkt gewoon een hele Liga weg!
Oh ik hou het niet meer

Tink zal toch nu wel aan het vieren zijn of zo??

9.15 uur en nu al 12.10......

Nou ja ze hoeft natuurlijk niet naar het forum te rennen (hoewel..... )

Zucht...
Ongeduld: Ja dat is ook wel zo hoor...dat loont zeker wel om te gaan werken.

Haha een Ligamonsterrrrrrr mjammie die kleffe koekies zijn ook best te eten. (vind ik)
Misschien zijn ze direct langs ouders? Ze hoeft inderdaad niet direct naar het forum te rennen. Maar het mag wel!
grinzzz Mag best ja..hoeft niet...kan wel...hahaha

Oja sorry Zaza je vraag over de sollicitatie...

Nou ja ze zeiden dat het niks uitmaakte maar ja..dat zeggen ze vaak.

Toch ben ik een van de 7 die doorgaat naar de tweede ronde en er waren er wel 40 of zo. (zag ook voor en na mij alweer nieuwe mensen)

Oh hoop het toch zo alleen zo jammer dat eigen beebje niet mee kan omdat ik zo graag de babygroep wil....en ze beginnen klein dus hebben maar 1 babygroep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven