Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Qwert, ik heb het niet helemaal gevolgd denk ik. Betekent het feit dat jouw meisje onder behandeling is, dat zij ook nierproblemen heeft? Of is ze voor iets anders onder behandeling?
Alle reacties Link kopieren
Ze is onder behandeling vanwege wat dingetjes die nog samenhangen met haar prematuriteit. Alleen het is allemaal een beetje raar gelopen. Nieren zijn okay bevonden.
Xop, gefeliciteerd met je grote dochter!!!

Bloes, leuk dat ladenkastje. Wij hebben van dezelfde serie de garderobekast staan op de kamer van Zootje.

Meave, wat is Mootje toch een knapperd. Terecht dat je trots bent op hem!!

En hulde voor Pimpel.

En fijn voor Bambi dat ze even bij kan tanken!

Bericht is inderdaad kut.

Kreeg gisteren ook een kutbericht. Vriendinnetje van Zootje heeft leukemie. Gotverdegotver.
Ely, hier ook een voor jou. Godverdekut. Zo.

Qwertu, mooi dat de nieren van Qtie okay bevonden zijn.
Waarom heet die ziekte dan toch leuk-emie???
Sjemig, Ely.

Meave, je hebt een volledige update in je mailbox zitten. En daar ook de complimenten voor Mootje bij. Maar ik wil ze best dubbel geven hoor. Knap kind.
Ach jezus, Ely... zulke dingen zijn om met je kop tegen de muur te bonken. Gotver zeg!

Superkast, Bloes! Echt heel mooi, die zou ik wel gewoon in de woonkamer willen.

Pff...Leentje is al 4x wakker geworden vanavond, béééétje overprikkeld? (Maar vind ik helemaal niet erg, dan heb ik haar tenminste nog even voor mij alleen en is ook weer goed voor de productie, waarvan ik namelijk eigenlijk bang ben dat ie ten einde is...)

Lil vroeg of ik me voor kan stellen dat er vroeguh veel gezinnen waren met 7 kinderen (of meer) en ja, dat kan ik mee heel goed voorstellen! Als ik geen baan zou hebben (en 's avonds geen rapportages zou hoeven schrijven ) dan zou ik dat best hebben gewild. (Denk ook dat dat makkelijker is dan dit, omdat je er dan ook echt grotere kinderen bij hebt, die weer kunnen helpen of in elk geval echt alles zelf kunnen en dat ze allemaal gewoon zijn met de regels en gewoonten in je huis.) Maar nu met huidige situatie blijft het bij 4 hoor.
Ik zou die kast ook wel in mijn kamer willen. Maar ik koop bijna nooit échte meubels voor mezelf. Gek genoeg vind ik het niet zonde van mijn geld als het om de meiden gaat.

Hai allen

Gefeliciteerd met Lieke en Mops!!!

(sorry te laat, maar ik ben vergeven?? )

Pimpel, respect.. 7 kinderen Iemand had het wel over grote gezinnen, vroeger, maar toen had je ze niet allemaal in dezelfde leeftijd.. wat het moeilijker of makkelijker kan maken, trouwens (m'n schoonmoeder had er 8, met 19 jaar verschil tussen oudste en jongste.. )

Pff.. Ely en Alex.. zwaar om nichtje dus.. Ook nog om vriendje van zootje Mèn.. te vaak

hier alles goed.. weer werkt nóg steeds niet echt mee, maar nu hebben we wel vanalles bekeken. Meer dan vorig jaar, in elk geval. En vanaf morgen totdat we weggaan, is het écht mooi weer.. (in NL ook) dus daar genieten we dan nog extra van en we rijden met 30 graden naar huis.. oh joy.

Kjong leest natuurlijk niet meer mee, maar ik hoop maar dat ze het fijn heeft.,

Bloes sterkte met oog en knuffelen vandochters.

Heerlijk dat het met je vent zo lekker gaat

Bambi, heerlijk bijkomen.. en daarna weer genieten van je kinderen.

eh..

nouja.. voor iedereen.. uiteraard!

Later is nu
Ik wou voordat de hectiek van de woongroep hier weer losbarst even Mims een knuffel komen geven voor de dag van vandaag die vol herinneringen zal zijn over vorig jaar. Maar lees tussen de goede dingen hier door dat er nog veel meer mensen en kindjes zijn die een knuffel kunnen gebruiken. Hierbij dan een plaatje vol 'hugs'.

Ik denk aan jullie!
Snotloze zoenen en knuffels voor wie wil, maar vooral vor de Mimsen onder ons.

~heft haar koffie~

Op de liefde.
Mims,
**proost mee**

Op de Liefde.
Dikke smakzoenen voor jou, Mims.
Toet, prachtig plaatje!

Mims.... ook vanaf hier vele hugs. En ook voor Ely; allemachtig, het is toch ongelooflijk hoe vaak ik het toch om me heen hoor. Doodeng, ook, vind ik. Het zou gewoon niet mogen gebeuren dat jonge kinderen kanker kunnen krijgen....

Bloes, hoes je oog? Vervelend, man! Ikzelf heb ook beroerde ogen, draag ALTIJD lenzen, maar heb inderdaad wel een leuke bril voor-het-geval-dat. En in de auto ligt altijd een zonnebril op sterkte. Want als me onderweg iets gebeurt qua ogen, dan kan ik echtecht niet meer thuis komen! (Man, had laatst op fiets een vlieg onder ene lens. Lens uit, in mond bewaard en met gevaar voor eigen leven doorgefietst met een oog dicht. Zag er erg bijzonder uit, en ik was ook erg bang dat ik die ene lens door zou slikken )

Wij waren thuis ook met 6 kids, maar 't was denk ik zoals Pim en Dream al schreven.... de oudere kids hielpen de jongere kids enz. Maar goed.... neemt niet weg dat ik nog altijd mijn petje afneem voor mijn ouders, hoor .

Dank voor alle felicitaties voor Lieke. Meissie was ERG jarig, er was tot mijn verrassing veel visite (ik had gedacht dat iedereen op vakantie was....) en ze is ernstig verwend. Maar het was een superdag!

Hmmm... en verder weinig nieuws. Dusseh.... hugs voor iedereen die het erg kan gebruiken en tot gauw!

(Dream; u zij vergeven. Toch helemaal geweldig dat jij op je vakantie nog even aan Lieke en Mops denkt!)
~heft ook haar Werk-mok~

Op de liefde!
Wel heel gelukkig wakker geworden, in de armen van mijn Meneer. En samen naar de opticiën gereden en een bril besteld zodat ik in voorkomende gevallen niet weer halfblind ben.

Xop, hoe doe je dat dan als je 's avonds in de auto je bril op moet? Groot licht aan?
Zal ik De Date omdopen trouwens naar Mijn Meneer? Of is dat verwarrend voor jullie?
Nee hoor, Bloes, daar wennen we zo aan! Doe maar MM .

Hahaha, tja, eehhh.... nog niet zo bij nagedacht. Mss dat mijn minder hippe fog van 5 jaar geleden ook maar een plaatsje moet krijgen in het dashboard, dan... (Mijn glazen blijven gelukkig al jaren dezelfde sterkte. Een erg beroerde sterkte, maar wel stabiel.).
Vrouw (35) vermoordt Bouwbuur in Provinciedorp

De 35-jarige Bloesem B. is vanmorgen aangehouden in haar woning aan de Kroegstraat te Provinciedorp, onder verdenking van de gruwelijke moord op haar 29-jarige, overactieve buurman. Deze werd een aantal uren daarvoor met zijn hoofd aan zijn kruis vastgespijkerd dood terug gevonden in zijn duiventil, achter de woning. De 35-jarige heeft hiervoor vermoedelijk de beitels gebruikt waarmee de man even daarvoor nog zijn woning aan het verbouwen was.

Motief voor deze gruwelijke daad lijkt het sinds 4 jaar onafgebroken verbouwen van de woning van de man te zijn. Deze was daarom beter bekend als De Bouwbuur.

Die man staat gewoon 1zevende deel van zijn leven met zijn gereedschap in zijn handen. Zal ongetwijfeld een vorm van compensatiedrang zijn, maar moet hij daar nou zo'n herrie bij maken?

Dank voor jullie lieve berichtjes. Ik wankel en wiebel wat vandaag, maar ben verder braaf op mijn werk aanwezig (productiviteit blijft wat achter) en probeer het beste ervan te maken. Blergh... Ben wel blij met jullie, erg blij. Dank.

En Bam, dat je lief bent. En dapper. En welkom met al jouw vragen en twijfels. No worries.

Maar Bloes, moeten wij De Date dan ook Mijn Meneer noemen? Dat kan wat verwarring opleveren hier en daar :-) . Maar verder ben ik het volkomen eens met zijn promotie.

Oh, en had ik trouwens al gezegd dat Mops en ik ontzettend hebben genoten op het strand, en dat Mops onzeglijk blij is met haar cadeautjes (ik heb nagellak tot aan mijn knieën!). Meisje was echt jarig, en dat deed haar zó'n goed. Dankdankdank!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 23 juli 2008 @ 12:55:

Die man staat gewoon 1zevende deel van zijn leven met zijn gereedschap in zijn handen. Zal ongetwijfeld een vorm van compensatiedrang zijn, maar moet hij daar nou zo'n herrie bij maken?

(ik heb nagellak tot aan mijn knieën!)

Wij ook van jou, mop.
pfoeoeoeoeoe ik heb een Mega Werkkls (voorlopig) afgerond.

Ik ga mezelf eens even een MegaLunch gunnen met mijn gezin (althans, het thuis aanwezige deel ervan) in eigen tuin. Er dreigt zon, het is niet te geloven.

Mijn Meneer, doe dan maar MM inderdaad. Of gewoon je verloogde, want dat kan je toch jaren zeggen zonder dat er van huwen spraken hoeft te zijn ? (Qua druk erop en zo) Ik noem GG ook wel eens mijn verloofde. Of mijn aanstaande aanstaande (da's om het lekker ver weg te houden).

LUNCH!!!
*heft haar watertje* Op de Liefde inderdaad! Omdat er niets mooiers en meer bijzonders bestaat.

Zo, eindelijk wat beter weer (lees: droog), dus fluks erop uit. Lekker wat inkopen gedaan met Zoon: noodzakelijke dingen als schoolbeker, gymkleding, maar vooral leuke dingen als leesboekjes. Ik vind het zooo leuk dat hij zelf al kan lezen en we hebben dus wat boekjes op zijn niveau aangeschaft. Deze zijn in ieder geval een stuk leuker qua onderwerp dan de boekjes die hij nu leest - deze zijn vroeger van Man geweest en gaan over de kaboutertjes dop en nies. Van zijn eigen spaargeld heeft hij nog Star Wars LEGO gekocht en dat schip zit mijn kleine nerd nu lekker in elkaar te bouwen
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven